Anne ik blijf het zo ontzettend naar voor je vinden! Woorden schieten zo te kort! Heel veel sterkte!! Jeniyah wat fijn dat je voor een eerdere echo kon. Hopelijk zie je maandag een hartje. Waarom deden ze niet even inwendig kijken dan? Vandaag weer echo gehad en goed nieuws gehad! De kindjes hebben toch beiden een eigen vlies om zich heen. Daardoor is het risico dat ze verstrikt raken in elkaars navelstrengen niet meer aanwezig! Er blijft wel het risico dat ze elkaar kunnen gaan voeden omdat er maar 1 placenta is. Maar dat is in 15 % van deze zwangerschappen dus veel vaker gaat het gewoon goed. Ik merk dat ik nu meer ontspan door dit nieuws... 7 juni heb ik de termijn echo en gaan ze ook een nekplooimeting doen waaruit blijkt of ik een hoog of een laag risico heb op dat probleem met elkaar voeden... Het was heerlijk om ze weer te zien, beide hartjes te zien kloppen en te zien dat ze al wat uitstulpingen hadden waar de armpjes en beentje komen.
Oooh wat heerlijk zeg!!!! Wat lijkt me dat geweldig om te zien... Hier heb ik er duidelijk 1 in ieder geval... pfew, lijkt me best een shock als t er twee zouden zijn. Enne waarom niet inwendig.. nou ze had t er over maar ze had al niet veel tijd.. ze heeft echt een heel tijd geprobeerd alles duidelijk in beeld te krijgen en dat kregen we gewoon niet. Dus met vlagen leek ik wel wat te zien.. en das naar mijn idee goed. Alleen zat t aardig verstop... en wat ik vergeten was.. ik heb een gekantelde baarmoeder, laatst ondekt door de huisarts ivm een uitstrijkje, twee weken voor mijn positieve test. Los daarvan kan t best wezen dat mijn normale cyclus alweer gaande was en dus kan ik er zomaar 3 dagen naast zitten. Dat zou betekenen dat ik dus nog net niet 6 weken zwanger ben... ja morgen. Dus dat kan best vroeg zijn nog. In de week van 5 tot 7 gaat er een hartje kloppen...
Oh en als t maandag een succesvolle echo is.. hoeven we pas te betalen.. dus ik zit er nu nog niet zo mee Ze is erg ervaren.. en werkt ook in t ziekenhuis als echoscopiste
Oke maar dan heeft ze er dus tijd ingestoken om te zoeken terwijl je bij dat termijn inderdaad heel lastig uitwendig iets vind. Ik ben vandaag 8 weken 3 dagen. Ze ging ook uitwendig kijken en we zagen al redelijk wat, maar inwendig was het zoveel duidelijker! Maar goed, hopelijk heeft ze maandag meer tijd, en wil ze dan wel inwendig kijken! Duimen draaien voor je!
Dankje wel meissie!! Ze nam idd wel de tijd hoor... En ik voel veel meer dan afgelopen november... alles lijkt nog heel actief dus ga er idd van uit dat t allemaal netjes groeit
Hier goed!!!! Behalve dat k misselijk en duizelig ben... en moe. Hartstikke zwanger... mooi hartje gezien! Enne hopelijk voor jou een positieve ronde meis!
Hoi hoi, Hier gaat het ook goed. Vanmorgen ook een echo gehad en idd ook een hartje gezien. Hoop zo dat het goed blijft gaan!! @ Flower, hoop dat je ons snel mag volgen!!! Fijn weekend!!
Fijn meiden, dat jullie een goeie echo hebben gehad! Flower, hoop ook dat je dit keer een positieve test mag hebben!! Hier ook erg zwanger! Heel erg misselijk en moe... Heb gelukkig wel medicatie voor de misselijkheid, dat haalt t scherpe randje eraf... Maar ben blij als t straks hopelijk beter wordt! Ondertussen ben ik stiekem best zenuwachtig voor de volgende echo, op 7 juni. Wachten duurt behoorlijk lang! Vooral als je thuis zit zonder werk... de dagen gaan soms erg langzaam... Maar ja niks aan te doen.
Ja ik mag 4 juni weer voor een echo, bij de vk dan. Wel zin in en heerlijk dat ik momenteel om de twee weken een echo heb
Balen dat je zo beroerd bent joh... Bah!! Dacht dat ik beroerd was.. maar nee heb er (nog) geen medicijnen voor nodig
Hoi meiden, Jee Salamander idd erg vervelend dat je zo misselijk bent. Hier ligt mijn darmstelsel ook wel overhoop en voel me met vlagen vol, misselijk enzo maar is wel goed te hebben. Wel echt supermoe en dat vind ik echt vervelend. Heb wisselende diensten dus dat breekt echt wel op. Maar ja. Nog een paar weken en dan wordt het beter als het goed is. Hier mag ik 10 juni weer voor een echo bij de VK. Valt mee. Voor de eerste heb ik 4.5 week moeten wachten en nu maar 2.5 weken dus valt mee. Wel weer spannend!! Zin in!! Fijn weekend!!
Hoi meiden, Inmiddels alweer ongesteld.. Was daar van de week behoorlijk kapot van. Had goede hoop maar toch is mijn menstruatie eerder dan verwacht gekomen..
Jeetje balen... wat kan t lang duren heh... Hopelijk is t gauw raak. Hier voel ik me behoorlijk ziek... misselijk, maar niet kotsen. Krijg alleen niet veel binnen zo.
Super balen flower!!! digi knuf!!! Jeniyah, vervelend he?! Bij mij gaat het nu heel langzaam iets beter... maar ook nog steeds af en toe goed beroerd. Hoop dat we beiden een stijgende lijn zullen zien!
Jaaa vreselijk... ben blij dat jij je alweer beter begint te voelen... Hier morgen weer een echo, om 14:30 Ben zo benieuwd wat we nu te zien gaan krijgen... hoop dat t allemaal niet voor niets is.
O spannend!!! Ik mag vrijdag ook eindelijk weer! Ja en inderdaad hopen dat alles niet voor niets is! Laat je t ff weten?