Oooh lees terug en ik zou van me laten horen... sorry. Helaas na de goede echo van toen... is t kindje alsnog overleden.. weer een MA, dus krijg morgen nog even een echo omdat er een paar onverklaarbare dingen gezien zijn op de (pret) echo van afgelopen vrijdag. En vrijdag naar de gynaecoloog...
Ik had het helaas al in je andere topic gezien Nogmaals heel veel sterkte meid! Wat denken ze dat de rare dingen zijn dan? Ga je nu verdere onderzoeken doen omdat het al vaker is gebeurd? Hier gaat alles gelukkig goed, bijna 14 weekjes, en afgelopen vrijdag mn 3e echo gehad.. over 2 weken en 2 dagen de pretecho.. ben benieuwd.. tis vreemd om te zien zo'n bewegend hummeltje in je buik..
Joh Jeniyah, weer een MA?! Gatsie wat verdrietig zeg! Hoe voel je je eronder? En wat voor rare dingen gaat het dan om? Bah de tranen staan in mn ogen! Krijg je vrijdag een curettage? Heel veel sterkte meis!! Hier gaat het ook wel ok. Vorige week voor het eerst een paar goede dagen gehad. Afgelopen weekend ineens weer erg beroerd, kotsmisselijk en weinig eetlust. Vandaag lijkt het weer ok te gaan. Maar voelt niet helemaal eerlijk om te klagen over kwaaltjes na jouw verhaal Jeniyah...
Ooh klaag gerust... Deed ik ook hoor! Blij dat t goed gaat bij jullie zeg!!! Tenminste nog goed nieuws! Ik krijg niet gelijk een curettage... Ik ga voor cytotec als dat kan. Wil graag dat ze t onderzoeken enz... En ja als je naar me fotoboek gaat dan zie je me laatste echo en daar is een zakje bij gekomen... En die hebben we eerder nooit gezien.
En hoe ik me voel... Ben vooral heel erg moe, trek me graag een beetje terug. Heb t weekend behoorlijk wat afgejankt... Waarom nu weer
Pff zit met verbazing naar je foto te kijken!! Dat kan dan toch niet anders dan dat t er twee waren? Waar zou dat zakje anders vandaan komen? Hmm oke dus Cytotec. Heb je dat de vorige keer ook gehad? Kan me goed voorstellen dat je je graag terug trekt, dit is niet niks! En jank maar goed hoor! Je verdriet mag er zijn, krop t maar niet op! Digi knuffel!
Huh wat vreemd?! Idd nog nooit gezien op een echo.. Ben benieuwd wat eruit komt.. Wat is dat erg zeg, meedere MA Khoop dat ook jij binnenkort eens een keer goed geluk hebben mag! Tis veel te zwaar zo!
Ja maar dat zakje was er nooit.... Dus das t rare... Vorige keer was t gelijk een curettage... Maar omdat ik nu zo ver ben wil ik dat de kleine onderzocht word ivm erfelijkheid ofzo.
Oke, nou ik hoop dat het allemaal in 1 keer goed mag gaan bij je met de Cytotec! Wil je niet afschrikken maar was bij mij een drama. Aan de andere kant vond ik het wel fijn dat ik bewust afscheid heb kunnen nemen. Trouwens na een curettage onderzoeken ze toch ook het kindje?
Niet altijd... Maar als ik t zo hoor zal k misschien toch over gaan op curettage... Zucht! Vind t allemaal zo eng gewoon... En ik leest ook dat t nog rustig 3 weken kan duren.
Tja ik wil je niet afschrikken he? Dat ik het (vooral) als negatief heb ervaren wil niet zeggen dat het bij jou ook zo zal zijn. Er zijn ook positieve verhalen over Cytotec. Maar ja, blijft een k**keus!
Hoi allemaal, Jee Jeniyah, wat K$%^$#T. Je was al een heel eind gevorderd. Dat het dan toch fout moet gaan. Hier 2x een positieve ervaring met cytotec. Het is wel heftig maar goed te doen. Was de 2e keer ruim 9 weken. Geef het de tijd. En janken gewoon doen. Kan alleen maar opluchten. Sterkte meid!! Hier verder alles goed. Morgen de 12 weken echo. Voel me moe maar verder goed. Heb het druk druk druk. Dus weinig tijd om na te denken. Wel spannend morgen de echo. Als die goed is, heb ik wel het idee dat het goed gaat komen. Meiden fijne dag verder!!
Oh Jeniya... wat een verdriet!! Heel veel sterkte!! Ik ben sinds mijn operatie 12 mei bijna niet meer op deze site geweest... even rust.. Ben nog steeds enorm verdrietig, 2 keer een bbz... Ook vind ik het enorm moeilijk dat ik nu echt nooit meer gewoon zwanger kan worden. Zo raar... bij de eerste bbz, kreeg ik veel kaartjes, bloemen etc. Bij de tweede zo goed als niks... toch bizar...?? Terwijl ik het de tweede keer juist nog harder nodig had/heb! 1 juli hebben we intake in het Vu voor IVF...
Heey Anne, wat vreselijk ook heh meis! Ik hoop wel dat je een beetje tot rust gaat komen meis.. Dikke knuff van hier uit @cytotec ik doe t niet, toch weer curettage omdat het er niet 1 is maar 2. Ik was in verwachting van een tweeling