Miskraam in okt-nov-dec 2012

Discussie in 'Miskraam' gestart door lica, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Jeniyah, bah bah... dubbel verdriet!!
    En ik denk inderdaad dat t beter is om voor curettage te gaan.
    Wanneer gaat t gebeuren?
    Digi knuf

Anne, wat goed om even wat van je te lezen, al is het een verdrietig bericht.. wat ontzettend naar dat je nu bijna niks hoort uit je omgeving! Dat heb je nu inderdaad nog harder nodig!

Wat spannend dat jullie binnenkort een intake hebben voor ivf! Duim voor je dat je gauw zwanger mag zijn van een gezond kindje!! Ook voor jou een digi knuf!

2. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

@ Anne, jee wat verschrikkelijk!! Sterkte meis!!

@ Jeniyah, jee een tweeling. Ja dan zou ik ook voor currattage gaan. Sterkte meid!

@ Hier gelukkig goed nieuws. Echo was goed al kon de combinatietest niet gedaan worden ivm de verkeerde ligging van de baby. Vrijdag nog een poging!!

3. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Moggeh meiden,

Zo even een update vanuit hier...

Gister dus eindelijk me curettage gehad.... t duurde allemaal wat langer en ze hadden me iets gegeven zodat me baarmoeder wat sneller krimpt... maar dat voel je wel. Voelde gelijk vloeien... maar voor mijn gevoel was t meer dan t werkelijk was.
    Infuus prikken ging ook niet goed ook ivm mijn stressgehalte. Heb ditmaal langer op de uitslaapkamer gelegen en ik ben er later uit gegaan dan vorige keer omdat ik de vorige keer als heel haastig had ervaren... dus ben van half 2 tot 6 uur in t ziekenhuis geweest.

Wel wat extra pijn medicatie mee genomen... diclofenac en paracetamol slik ik nu.

Gister had mijn schat heerlijke sushi klaar gemaakt en een klein wijntje... heerlijk genoten.

Voel me best fit al alleen met lopen en opstaan enzo voel ik t heel erg in me buik. Niet vergeten dat ik ditmaal dik 3 weken verder was dan de vorige keer. Dus groter vruchtje en meer weefsel ook doordat t in aanleg twee kindjes waren.

4. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    heel veel sterkte meid..

5. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    heftig Jeniyah, nu tijd nemen om hier van bij te komen en alles een plekje te gaan geven! heel veel sterkte!

6. flower82

flower82 Actief lid

1 sep 2009
    229
    0
    0
    hoi meiden,

ik ben een tijd niet hier geweest, wilde even afstand nemen.
    helaas hier nog niet zwanger..

yeniah... wat een rotnieuws! veel sterkte.
    anne.. wat rot dat je dit keer weinig van je omgeving hoorde..
    salamander en loontje.. fijn dat alles goed gaat!

7. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Flower, begrijpelijk dat je even afstand neemt, jammer dat je nog niet zwanger bent! Duim voor je dat je gauw een positieve test mag hebben + een blijvertje!

Deel Deze Pagina