mamaAnnelies hier gaat het goed. Heb idd de menstruatie al gehad, neem ik aan teminste. Ik heb geen idee wanneer het moest komen, dat weet je nooit bij een miskraam. Maar het kwam wel snel al vind ik zelf. (week nadat het bloeden van miskraam is gestopt) Ik hoop ook dat we snel in het roze staan!
en beebje:*Manouk - 21j - 1e kindje - mk 12/12 - NOD 18/01*Lica - 27j - 2e kindje - mk 12/11 - NOD 20/01 - 20/1 positieve test - 4/2 echo*San987 - 26j - 1ste kindje - mk 30/12 - NOD 27/1(Vermoedelijk, heb het idee dat ik alweer zwanger ben)*NathaliieJ - 22j - 1e kindje - mk 08/12 - NOD 30/01(Zelfde dag afspr. z'huis)* Dorianne - 31j - 3e kindje - mk 28/12 - NOD 4/2*Pink - 33j - 2e kindje - mk 02/01 - NOD 7-2 (22-1 pos.ovu.test)* Anne - 35j - 3e kindje - bbz 3/12 -NOD 8/2*MamaAnnelies - 21j - 2e kindje - mk 12/01 - NOD 10-02(vermoedelijk)* Flower82 - 30jr - 2e kindje - mk 31/12 - NOD 16/2*Loontje4 - 35j - 2e kindje - 2e ma 28/12 - NOD onbekend*Sunflower 27jr - 1e kindje - 2e mk 25/12 - NOD onbekend (Telt af naar 28-01, verwijdering poliep in bm)* Salamander - 25jr - 1e kindje - ma 20/11 - NOD onbekend Jackie -21 jr -2e kindje-mk 25/12-Nod onbekend Ik heb me eigen ook toegevoegd als jullie het goed vinden lijk me fijn om met mensen te praten uit hetzelfse schuitje aangezien ik hier weinig heb omee erover te praten.. zeggen allemaal dat ik me aanstel
Bezig voor een beebje: *Manouk - 21j - 1e kindje - mk 12/12 - NOD 18/01 *Lica - 27j - 2e kindje - mk 12/11 - NOD 20/01 - 20/1 positieve test - 4/2 echo *San987 - 26j - 1ste kindje - mk 30/12 - NOD 27/1(Vermoedelijk, heb het idee dat ik alweer zwanger ben) *NathaliieJ - 22j - 1e kindje - mk 08/12 - NOD 30/01(Zelfde dag afspr. z'huis) * Dorianne - 31j - 3e kindje - mk 28/12 - NOD 4/2 *Pink - 33j - 2e kindje - mk 02/01 - NOD 7-2 (22-1 pos.ovu.test) * Anne - 35j - 3e kindje - bbz 3/12 -NOD 8/2 *MamaAnnelies - 21j - 2e kindje - mk 12/01 - NOD 10-02(vermoedelijk) *Flower82 - 30jr - 2e kindje - mk 31/12 - NOD 16/2 *Loontje4 - 35j - 2e kindje - 2e ma 28/12 - NOD onbekend *Sunflower 27jr - 1e kindje - 2e mk 25/12 - NOD onbekend (Telt af naar 28-01, verwijdering poliep in bm) *Salamander - 25jr - 1e kindje - ma 20/11 - NOD onbekend *Jackie - 21 jr - 2e kindje - mk 25/12 - Nod onbekend
Hey allemaal, Geloof dat ik nu dubbele teksten plaats omdat er een aantal meiden in 2 dezelfde draadjes meeschrijven MamaAnnelies en Jackie welkom.... Jackie, aanstellen? Wie zegt dat? Pfff sommige mensen hebben echt geen idee wat een impact dit op je heeft he? Lekker laten l*llen hoor! Hier op dag 15 van mijn cyclus Heb een beetje onduidelijke temp.... Was steeds 36.3 en de laatste 2 dagen 36.2.... vandaag 36.4.... niet echt een mega verhoging en ook niet zo hoog als na mijn ei vorige maand.. Ook zie ik vandaag pas voor het eerst vruchtbaar slijm... Dus weet het niet meer! Dinsdagavond geklust en vanavond ook maar weer... Hoe is het met de rest? Manouk nog nieuws? En San weet je al meer?
Ik lees wel steeds mee.. Maar heb eigenlijk niet zoveel te melden.. De vorige keren ging ik steeds voor mijn NOD testen. Dat ga ik nu niet meer doen. De keer dat ik zwanger bleek te zijn, gaf hij ook pas na mijn NOD een positieve test.. Ik denk ik dinsdag testen, dan is mijn vriend ook thuis. Mits ik natuurlijk niet gewoon ongesteld ben geworden..
Aanstellen volgens hun omdat ik pas 5 a 6 weken zwanger was.. me bedrijfleider zei zelfs dat ik het nog geen zwangerschap mocht noemen!! En somiige zitten van ach meid je bent nog zo jong je heb alle tijd. Je moet er dus niet van wakker liggen.. en ja vriendinnen blijkbaar neppe.. zeggen weer tja lastig... en verder niks. En ik heb nog 2 mensen die nu zwanger zijn waren tegelijk en telkens zetten ze dingen op facebook en alles. En dan komt me moeder of vriendinnen weer tegen mij jammer he dat het mis is gegaan maar wel gelukkig dat bij haar wel goed gaat en leuk dit en leuk dat. En dat bijna iedere dag. Begrijp me niet verkeerd ben heeeeel blij voor hun en gun het ze van harte maar wil er liever noet teveel over horen
@Jackiejtjj; ik snap wat je bedoelt! Al die goed bedoelde adviezen en opmerkingen van iedereen. Daar heb je niets aan!! Ik snap ook niet waarom nou niemand dan gewoon kan zeggen 'jeetje wat kut voor!' Niets meer en niets minder, want zo is het toch??
Ja inderdaad dat zou alles een stuk makkelijker maken!! Maar nu maar hopen dat we snel een positieve test hebben allemaal. En we er allemaal goed em gezond doprheen lopen
Hee meiden, Even snel een berichtje, moet zo weg. Gisteren bij de dokter geweest en die dacht dat er wel een bevruchting is geweest maar dat het niet goed is ingenesteld en zei 'je bent wel eventjes zwanger geweest'. Ik had de testjes meegenomen. Zeker weten doe je het natuurlijk niet maar dat maakt me ook niet zo veel uit. Ik moest het nog een week aankijken en anders weer terug komen en dan zou er bloed geprikt en eventueel verder gekeken worden. Maarrr gelukkig toen ik vanochtend uit bed ging voelde ik ineens wat lopen, snel naar de wc en ik ben ongesteld geworden! Pff nog nooit zo blij met een ongesteldheid geweest. Precies een week na mijn licht positieve test. Nu kunnen we weer verder en kan ik mn cyclus tenminste weer een beetje bijhouden. Ga deze maand voor het eerst beginnen met temperaturen, geen idee of ik het volhoud om het elke dag te doen.. ben misschien een beetje lax daarin. Voor de zekerheid bestel ik ook wat ovutestjes. Ik ga vanavond even weer bij lezen! Iedereen alvast een goed weekend. Liefs
Gelukkig! Nu inderdaad weer door naar de volgende ronde, en even zonder onzekerheid...tot je ei is geweest dan.
Jackie, verschrikkelijk die opmerkingen. Toen mijn schoonzus haar zwangerschap aankondigde had ik juist 3 weken mijn mk achter de rug. Mijn schoonzus is ook wel even bezig geweest dus was ik echt wel blij voor haar. Kreeg ik daar de opmerkingen: gelukkig zijn jullie niet eerder zwanger van een tweede want dat ik wel erg gevonden voor S. Dat heeft me wel heel veel pijn gedaan ook al wisten ze niet van mijn zwangerschap en mk. Kwam gewoon even aan als een mokkerslag. Ik ben echt heel onzeker. Bij elk ding dat ik voel of niet voel begin ik te twijfelen. Ik heb nog geen enkele dag gehad dat ik mij gerust voelde. Vandaag greep de angst mij weer naar de keel. Ik heb echt bijna geen symptomen. Een heel klein beetje pijnlijke tepels maar voor de rest echt niets Die 12 weken grens is nog zo ver weg. Ik moet het allemaal een beetje van mij afzetten maar dat is zoooo moeilijk.
Ja begrijp dat het heel erg moeilijk is.. maar al die stress is ook weer niet goed. Heb je niet iets waarbij je je eigen even lekker voelt. Een dagje met vriendinnen je eigen laten verwennen en wat leuks. Dat je in ieder geval een dagje van jezelf af kan zetten. Niet dat ik makkelijk kan praten want ik begin heel langzaam symptonen te krijgen maar ik had gistermiddag een negatieve test. Durf niet te hopen. En iedere sec bang dat ik toch ongesteld word en toch niet zwanger ben. Loop de hele dag te zoeken naar dingen die een nieuwe zwangerschap kan aankondigen. Hebben meer daar last van?? En dat van je schoonzusje ja dat lijkt me ook erg pijnlijk idd... hoever ben je nu met je zwangerschap
Ja hoor ken het gevoel Ook nu speur ik naar alle mogelijke zwangerschapssymtomen om mij te overtuigen dat het goed gaat. Ik ben 5 weken nu.
Net weer getest en weer negatief.. Dus ga er nu maar van uit dat me menstruatie gaat komen of zou het nog te vroeg zijn om te testen???
Ik teste pas positief op dag 37. Op dag 29 was het nog altijd negatief. Ga er van uit dat eitje later is gesprongen
Okeey dan wacht ik nu nog 1 week en dan doe ik het op vrijdag. Als me menstruatie er dan niet is. Best frusterend als je gevoel zeg dat je zwanger bent en de test van niet grr.. stond helemaal verbouwereerd naar me test te kijken
Jackie, ik had helemaal dat zelfde gevoel toen. Ik had een trekkerig gevoel in mijn buik net zoals bij mijn eerste zwangerschap. Ik voelde me toen eigenlijk meer zwanger als nu. Dus ik was er ook zo van overtuigd dat het raak was. Negatieve test en dus helemaal ontgoocheld. 4 dagen later nog geen regels en naar gyn gebeld. Ik was er toen van overtuigd dat mijn cyclus helemaal om zeep was. Gyn zei me om nog af te wachten tot zondag (1 week na NOD). En dan nog eens te testen. Indien dan negatief mocht ik maandag komen voor bloed te laten trekken. En ja hoor wonder boven wonder was de test positief. Ik hoop dat het bij jou ook hetzelfde verloopt.
Net stiekem ff getest, had met mijn vriend afgesproken om dinsdag of woensdag te testen.. Hij is heel licht positief! Vorige keer was hij op de dag van mijn nod ook heel licht.. Ben zo blij!