Bezig voor een beebje: *Manouk - 21j - 1e kindje - mk 12/12 - NOD 18/01 *Lica - 27j - 2e kindje - mk 12/11 - NOD 20/01 - 20/1 positieve test - 4/2 echo *San987 - 26j - 1ste kindje - mk 30/12 - NOD 27/1 - 30-1 positieve test - 21-2 1ste echo * Dorianne - 31j - 3e kindje - mk 28/12 - NOD 4/2 *Pink - 33j - 2e kindje - mk 02/01 - NOD 7-2 (22-1 pos.ovu.test) * Anne - 35j - 3e kindje - bbz 3/12 -NOD 8/2 *MamaAnnelies - 21j - 2e kindje - mk 12/01 - NOD 10-02(vermoedelijk) *Flower82 - 30jr - 2e kindje - mk 31/12 - NOD 16/2 *Loontje4 - 35j - 2e kindje - 2e ma 28/12 - NOD onbekend *Sunflower 27jr - 1e kindje - 2e mk 25/12 - NOD onbekend (Telt af naar 28-01, verwijdering poliep in bm) *Salamander - 25jr - 1e kindje - ma 20/11 - NOD onbekend *Jackie - 21 jr - 2e kindje - mk 25/12 - Nod onbekend Gefeli zwangere ladies! Ik heb mezelf uit de lijst gehaald, tis me allemaal even teveel.. Daarom zal ik weinig of zelfs niet meer reageren.. Ongesteldheid is er nog niet, dus mn lichaam is nog steeds van slag, de 1e keer na de miskraam kwam bij op 27 dagen, 1 dag te vroeg, en inmiddels zit ik op 29 of 30.. Dinsdag nog een test gedaan voor ik naar t ziekenhuis moest, die was omowit, dus ik zit te wachten tot de pleuris hier losbreekt.. Op de echo was wel te zien dat het eraan zit te komen, t slijmvlies was ruim een cm dik.. Mja geen klachtjes niks, alles is anders na de miskraam, baal ervan!! Voor degene die nog weten hoe of wat, Woensdag dus in het ziekenhuis geweest, de vleesboom die de verloskundige 7/8 weken geleden zag tijdens de echo's buiten de baarmoeder is verdwenen! Dus dat is goed nieuws in ieder geval. Verder heb ik te horen gekregen, dat ik, mocht ik weer zwanger raken, absoluut niet thuis bevallen mag, en ook onder strenge controle van het ziekenhuis kom. Ik heb een stollingsafwijking, waardoor ik eigenlijk non stop kleine bloedpropjes heb, dus zodra ik erachter kom dat ik zwanger ben, moet ik iedere dag geprikt worden met bloedverdunning, en laat het nou zo wezen dat ik doodsbang ben voor prikken.. Dat moet tot de 3 a 4 maanden, dan mag ik over op pillen, en na de bevalling moet ik weer 2 a 3 maanden minstens spuiten.. Volgende week woensdagmiddag belt mn Gyn weer om het precies door te spreken.. Sorry voor mn zeikberichtje.. tvalt allemaal zwaarder als verwacht.. En ventlief is vanaf vandaag ook nog eens werkloos.. Dus die zit al 2 weken thuis.. Ladies, ik duim voor een posi test voor jullie!
Oh wat een waardeloze situatie. En ik geef je groot gelijk dat je ook afstand van ZP neemt. Het gaat anders extra in je hoofd zitten. En het komt mij ook bekend voor hoor. Daarom beter je gedachten verzetten, hoe lastig ook, en heel veel succes met je man. Hopelijk vindt hij snel een leuke baan.
Bah wat een narigheid Nathaliiej! Heel goed dat je het nog even van je afschrijft. En ik kan me ook goed voorstellen dat je even afstand van ZP neemt! Ik merk zelf ook dat ik er daardoor meer mee bezig ben. Vooral als ik dan al roze namen zie staan (die ik t overigens enorm gun!). Gek he, dat je lichaam zo van slag is na een miskraam/curettage?! Heel veel sterkte met alles!!! Lfs
Nathaliiej wat vervelend allemaal. ik snap dat je even afstand neemt van ZP. Hier weinig te melden. Deze week de vruchtbare week (die trouwens bijna geeindigd is) dus we gaan afwachten.. spannend weer! Mijn zoontje wilt sinds paar dagen op t potje zitten, en al twee keer resultaat gehad, dus weer een stap verder en op naar het zindelijk worden! Iedereen een fijn weekend!
Superlief van jullie dames! Doet me goed! In real life zijn er bij mij weinig mensen die het meegemaakt hebben, dus niemand snapt er wat van, kan gigantisch frustrerend zijn.. Toch kan ik het niet laten om hier te kijken.. Ik gun iedereen ook een zwangerschap, maar pff wat doet het pijn! Inmiddels nog geen ongesteldheid, dus er klopt niks meer van.. Inmiddels beginnen mn borsten wel aardig zeer te doen, en aardige kramp in mn rug dus ik hoop dat t snel doorbreekt.. Ook zo emotioneel als de pest! Zit nu All you need is love te kijken, en zit bij het beginstuk gewoon te janken! Kben de laatste tijd juist helemaal niet emotioneel meer.. Het wisselt nu per minuut, en word er gek van! Gisteren voor de zekerheid toch een testje gedaan, omowit.. Helaas. Mocht ik woensdag nog niet ongesteld zijn ga ik overleggen met de Gyn, ik heb sowieso woensdagmiddag nog een belconsult met haar.. Even kijken wat ze verwacht, na alles uitgebreid te hebben bekeken op de echo afgelopen woensdag.. @ Flower, haha dat zindelijk worden van kindjes is geweldig! Hoe oud istie? @ Ladies, ik duim voor een positieve test voor jullie! Heeeeeel snel!
Natalie, wat een onrust... kan me heel goed voorstellen dat je even afstand wil nemen... hoop dat het je lukt! Wat emo betreft, ik was ook de eerste helft van de maand heel rustig, maar merk nu ook dat ik om alles loop te janken (ben ook een beetje ziek, dat helpt ook niet). Pfff, het is bij mij toch ook weer de opgebouwde spanning. Heb besloten morgenochtend een (vroege) test te doen... weet alleen niet of ik 11 of 9 dpo ben... mocht ie negatief zijn probeer ik het pas woensdag weer... Dan is mijn man weer thuis! Haha, stomme test verspillende ziekte! Fijne avond allemaal!
nathaliiej mijn zoontje is in november twee geworden. Gister wilde hij niet op t potje, vandaag maar weer een poging wagen.
anne1977 je nod is 8/2? Dan heb je idd misschien wel te vroeg getest. Zou het volgende week weer proberen. Suc6!
Flower, ja ik weet niet zeker of mijn nod 6 of 8 febr is. Kan niet heel duidelijk aan mijn temp zien.. Maar 8 zou goed kunnen en dan heb ik idd te vroeg getest. Woensdag weer... Eerder mag niet van Mezelf
Nou gisteren is eindelijk me menstruatie op gang gekomen. Beetje een dubbel gevoel aan de ene kant heel blij. Andere kant word je toch ff met je neus op de feiten gedrukt. Het is echt voorbij... heb gisteren ook ff een inkakker gehad en was ook even heel boos. Had zoiets van k hoor niet ongesteld te zijn. Ik hoor nu bijna op de 12 weken te zitten. En iedere x op de wc als ik het bloed zag storte ik weer in!! K dacht echt dat ik het afgesloten had.. En anne ik zal voor je duimen op een positieve test. En nathaliejj jeetje dat is best heftig zeg en snap helemaal dat je het ff gehad heb.. En ook je angst voor naalden.. maar k denk dat als je er een paar heb gehad je er wel overheen bent je angst..
Wat vervelend Jackie dat je menstruatie je zo confronteert! Ik kan het me denk ik ook wel goed voorstellen. Maar laat je emoties maar lekker gaan hoor, ze horen er gewoon bij. Een miskraam is niet iets wat je even verwerkt en er dan nooit meer boos om bent of verdriet over hebt! Hier heb ik nog steeds af en toe steken rechts onderin mn buik. Als het mijn eisprong zou zijn, zou ik dat nu niet meer moeten voelen. Wel gek... Als ik er wel van uit ga dat het mijn eisprong is geweest afgelopen woensdag/donderdag dan wacht ik nu maar af tot volgende week woensdag/donderdag op mn menstruatie. Als die er dan nog niet is, ga ik denk ik toch maar de vk of huisarts bellen. Baal hier wel van zeg. Mn miskraam heeft al zo'n lange nasleep gehad en als ik dan ook nog zo lang op mn menstruatie moet wachten word ik er een beetje moedeloos van. Maar ja, je kan er helaas weinig aan veranderen.....
Nathalie, ik begrijp het maar al te goed hoe moeilijk het is. Neem je tijd maar en als je daarna terug komt naar ZP dan ontvangen we je terug met open armen. Jackie, dikke knuffel. Soms komen die buien terug op ook al denk je dat je het afgesloten hebt. Ik heb dit ook nog af en toe. Anne, ik hoop dat je te vroeg getest hebt. Ik testte trouwens pas positief op cd35 (op cd28 nog negatief) Salamander, normaal moet je binnen de 6 weken ongesteld worden.
Lica, ik ga er maar vanuit dat het bij mij wat langer duurt aangezien er niks normaal is gegaan bij deze miskraam. Alles wat fout kon gaan ging fout.. vandaar dat de gyn had gezegd dat het zou kunnen dat het bij mij wat langer zou duren. Ik probeer me daar maar een beetje aan vast te houden. Ik ben erg bang voor verklevingen... Maar ik probeer maar steeds aan de woorden van de gyn te denken. Pff, valt niet mee!
Hier trouwens nog niets nieuws te melden, maar vindt de afwezigheid op ZP wel even fijn. Je bent er toch minder mee bezig.
Jeee!! Hoe blij kan je zijn met een menstruatie!!! Ben vanochtend dan toch eindelijk ongesteld geworden! 7 weken na de curettage. Ik heb wel na de curettage een soort nabloeding gehad, als ik die als menstruatie zou rekenen klopt het nu toch precies met mijn cyclus... nou ja we zien wel, ik ben in ieder geval blij en opgelucht!
Bezig voor een beebje: *Manouk - 21j - 1e kindje - mk 12/12 - NOD 18/01 *Lica - 27j - 2e kindje - mk 12/11 - NOD 20/01 - 20/1 positieve test - 4/2 echo *San987 - 26j - 1ste kindje - mk 30/12 - NOD 27/1 - 30-1 positieve test - 21-2 1ste echo * Dorianne - 31j - 3e kindje - mk 28/12 - NOD 4/2 *Pink - 33j - 2e kindje - mk 02/01 - NOD 7-2 (22-1 pos.ovu.test) * Anne - 35j - 3e kindje - bbz 3/12 -NOD 8/2 *MamaAnnelies - 21j - 2e kindje - mk 12/01 - NOD 10-02(vermoedelijk) *Flower82 - 30jr - 2e kindje - mk 31/12 - NOD 16/2 *Salamander - 25jr - 1e kindje - ma 20/11 - NOD 17/3 (vermoedelijk) *Loontje4 - 35j - 2e kindje - 2e ma 28/12 - NOD onbekend *Sunflower 27jr - 1e kindje - 2e mk 25/12 - NOD onbekend (Telt af naar 28-01, verwijdering poliep in bm) *Jackie - 21 jr - 2e kindje - mk 25/12 - Nod onbekend Mijn vermoedelijke NOD maar even toegevoegd. Bij mij is het elke cyclus een beetje wisselend, dus het is een beetje een gok... Zo'n fijn gevoel dat nu echt alles achter de rug is en we er weer voor kunnen gaan!
Ooh Salamander dat is goed nieuws! En dat ze nu maar 9 maand wegblijven. Echo was goed. Was exact 6 weken en heb een hartje zien kloppen.