Miskraam in okt-nov-dec 2012

Discussie in 'Miskraam' gestart door lica, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    17 maart is men dochter jarig. Twee jaar wordt ze. Dus ik hoop dat die dag ook voor jullie leuk wordt Salamander en Sunflower!

Eda, welkom en proficiat! Ik heb cmv opgelopen vermoedelijk in september en vruchtje verloren in november na 6 weken zwangerschap. Cmv was hoogst waarschijnlijk de oorzaak.

Jackiejt, ik duim, want geen bloed = goed :)

2. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Lief lica! Nou we duimen ervoor! :)

Morgen ga ik lekker een dagje met een vriendin naar de sauna, even ontspannen! Zijn we beiden hard aan toe dus heb er erg zin in. Vandaag trouwens weer voor t eerst gewerkt sinds mn buikgriep. Ging gelukkig wel weer en het was fijn om even een dag niet bezig te zijn met het zwanger worden, even mijn gedachten weer op iets anders.. Je kan jezelf af en toe zo gek maken!

3. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    En Jackie?? Ben erg benieuwd!

4. jackiejtjj

jackiejtjj Niet meer actief

Nog steeds geen menstruatie.. voel me niet zwanger maar heb ook geen echte menstruatie tekenen... errug spannend hahha. Alleen k durf nier te testen. Zit te twijfelen of morgen of donderdag

5. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Wat spannend!! Je nod was toch afgelopen zaterdag?

6. jackiejtjj

Jaa klopt.. maar moet wel zeggen ik ben nooit precies op tijd.. meestal 2 dagen later. Maar word wel altijd een week van te voren gek van de krampen. En heb nu heel lichtjes af en toe een beetje zeurderig.. maar k had wel zaterdag een testje gedaan en die was negatief.. maar had ik in de middag gedaan. Maar verwacht er niet teveel van.

7. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Oke... nou ja volg je gevoel zou ik zeggen. Donderdag zou je toch wel zekerheid moeten hebben maar als je niet langer kan wachten kan je morgen ook al wel testen lijkt mij... hou je ons op de hoogte?

8. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Eda spannend, morgen je echo!! Ben je erg zenuwachtig??

Hier toch maar alsnog ovu testen gekocht. Heb sinds vrijdag al steken in mn onderbuik en snap daardoor niet of mijn ei al is geweest en ik wil toch zekerheid. Zo vervelend dat mn lichaam zo in de war is geschopt door die miskraam. Maar ja, ik ga zo een test doen en dan test ik t/m donderdag. Als er een :) verschijnt weet ik wat me nog te doen staat en anders is mijn ei toch geweest en zit ik op het wachtbankje.... spannend!

Ik schrok er alleen wel van dat ik laatst ergens las dat vrouwen met een lange cyclus soms helemaal niet ovuleren! Ik hoop toch echt dat dat voor mij niet geldt!

9. jackiejtjj

Ik zal je op de hoogte houden..
    De krampen worden ineens wel erger dua ben bang dat het vanavond of morgen toch door gaat breken... pfff nog een maand wachten..
    Maarja me tijd komt nog wel;)

En zo te lezen zit jij ook in een spannend schuitje!! Ik duim voor je dat jeje ei niet mist!! Hopen dat je een smiley krijgt... spannend

10. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    hm... balen dat je nu toch ergere krampen hebt!! :( duim toch nog voor je want geen bloed is goed toch?

Net getest en geen smiley... morgenavond weer een testje.. heb toch wel sterk het vermoeden dat mijn ei al is geweest trouwens, dus dit is puur voor de zekerheid.

11. jackiejtjj

Net toch maar getest negatief helaas :'(

12. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    :( balen jackiej!!! en ben je al ongesteld geworden?? hoe voel je je eronder?

13. jackiejtjj

Nee nog steeds niks.. nouja wel beetje naar.. maar k dacht het wel al. En hoop alleen nu dat snel doorbreekt want dat wachten is niks.. en ajo dat extra klussen vind ik ook niet erg hahahha :-D

14. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    mm nee wachten op je ongi is niet relaxt! hoop ook voor je dat het snel doorbreekt. dan is het nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Laat je t ff weten wanneer, zodat je nieuwe nod op t lijstje kan? Alhoewel ik t idee krijg dat wij op t moment de enigen zijn die hier nog kletsen??

15. jackiejtjj

Neejj pff... en ja zal k doen.. En hahha misschien komt de rest snel weer. En hoe is het bij jou al een eitje gespot??

16. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Nou ik heb aan het begin van de avond weer getest, weer een rondje. Morgen nog 1 testje voor de zekerheid. Maar mijn gevoel zegt dat mn ei toch al is geweest. Word gewoon onzeker van die vervelende steek die ik steeds voel... Maar ja... Gisteravond toch voor deze zekerheid nog geklust.
    Als ik trouwens naar de streepjes op het teststrookje kijk was die vandaag ook echt lichter als gister. Maar goed, er staat in de bijsluiter dat je niet naar de streepjes moet kijken.
    Al met al denk ik dat ik gewoon al op het wachtbankje zit. Maar goed, morgen de laatste test dus...

Ja wie weet komt de rest nog kijken haha

17. jackiejtjj

Dan gaan we nu allemaal voor jou duimen... spannend!!
    Heb eigenlijk wel een vraag.. kan het zijn dat me cyclus nu langer is door die miskraam.. snap er niks meer van. Normaal voel k ruim weel van te voren dat me menstruatie eraankomt.. nu af en toe krampjes. En lage rugpijn. Nu voel k niks meer. Ben nog vrolijk. Me borsten worden voller en af en toe pijn...

18. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Tja... ze zeggen dat de 1e cyclus na een miskraam langer kan zijn... geen idee of het daarna ook zo blijft. Als je borsten voller worden en pijn gaan doen zou ik me toch afvragen of je toch niet zwanger bent. Dat is altijd wel een duidelijk signaal. Wie weet eind van de week toch nog een test doen als je menstruatie niet doorkomt.. heb je ovulatietestjes gebruikt??

19. jackiejtjj

Ja heb mezelf voorgenomen wacht tot volgende week vrijdag. Als k dan nog niet ben dan doe k een testje.. als die weer negatief is ga k naar de dokter. Maar hoop nu gewoon dat me menstruatie doorbreekt wachten duurd me alweer te lang.. en nee die gebruik ik niet. Ik weet niet wanneer ik me ei heb merk daar niks van. Dus weet ook niet wanneer k dan moet kijken. En had wel gekeken maar vond 35 euro voor 7 staafjes wel veel.

20. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Ja duur he? Tja ik heb het er nu wel voor over. Maar goed, ik ben nu ook veel te laat gaan testen. Eigenlijk is je eisprong over het algemeen altijd zo rond 14 dagen voor je menstruatie. Dus als je bijv. in je agenda bij houdt wanneer je menstruatie start dan krijg je wel een beetje een beeld van je cyclus. Ik hou het nu al ruim een jaar bij en dat is best handig. Ik heb ook geen regelmatige cyclus maar neem dan gewoon 2 weken voor de vruchtbare periode waar anderen 1 week rekenen. Maar goed, nu bij mij dus ook onduidelijk helaas... Vanavond laatste ovu testje maar ik ga er eigenlijk vanuit dat die ook negatief is omdat mijn gevoel zegt dat mijn ei al is geweest. En dan is ook mijn voornemen om volgende week vrijdag te gaan testen... Dus dat wordt samen spannend!!

Deel Deze Pagina