Bevallen Monique P - 24 - 03 - 2011 - Yuna Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin ZWANGER: Dani- 26 jaar - ronde 11- jongetje- 22 september 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 2 november 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011 Samarinde - 25 jaar - ronde 2-16 november 2011 DeeDeeBowtie - ronde 10 - 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -ronde 4 - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - ronde 3 - rond 11 december 2011 Mamootje - 21 jaar - ronde ?? - 11 december 2011 Joyce-29 jaar -ronde 8 -bevalt wss december--05 januarie 2012 Meid1987 - 24 jaar- ronde 11 - 11 februari 2012 Twijfelgeval - 25 jaar ronde 6 - 4 maart 2012 Tweety25 -26 jaar ronde 11 - 15 maart 2012 Justme - 36 jaar ronde 14 - 28 maart 2012 NOD: Labrador - NOD 26 juli - 6e ronde - 25 jaar GFH - NOD 18 augustus (obv 28 dgn) - 8e ronde - 30 jaar karinikke87 - NOD ??/ - 8e ronde-24 jaar Mendy - datumloos - 11e ronde Muis27 - NOD 13 juli - 11e ronde - 28 jaar Het Orakel Sam&Sal voorspellingen . Hielkje: meisje --> goed Ikke: Jongen --> fout Catharina: Meisje --> goed Dday: Jongen -->goed Florabella: Meisje ---> GOED Deedee: Jongen Sallie: Meisje --> fout Sam: Jongen -->goed
Voorstellijstje Joyce1982 martijn(27) en ik 29 en we zijn bijna 7 jaar samen hebben twee jack russells 2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot vissen en zelf 2 paarden en rij hele dagen paard en ben ook de hele dag in de stal te vinden dani26: ik ben 26 en mijn vriend 28 we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen we hebben 2 katten en een hondje ik werk als assistent bij een Drogisterij. Ikke81: Ik ben 29 en mijn vriend 32 Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje. Tweety25: Ik ben 26 en man 26. Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd. Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje Misslisa: Mijn vriend en ik zijn allebei 23, en we zijn nu 7 jaar samen. We zijn in de 1ste ronde zwanger geraakt van ons 1ste kindje. Verder hebben wij een schat van een kat, en ik heb 2 paarden. Hielkje: Hoi ik ben 34 en mijn man 39 We zijn 6 jaar samen en 2 jaar getrouwd en sinds juni bezig voor ons eerste Kindje. Ik ben doktersassistente. we waren bezig in de 8e ronde en dit is onze ronde. Hou je vast kleine en blijf lekker zitten. Ik ben uitgerekend op 21-10-2011 op mijn eigen verjaardag Justme: ik ben 35 jaar en mijn vriend 39 jaar. we hebben nu ruim 3 jaar een relatie en wonen bijna samen (hij is bijna elke dag/nacht hier maar af en toe slaapt hij nog in zijn eigen huis). ik ben eind juni gestopt met de pil en zit nu in ronde 5. we zijn er wel aardig actief mee bezig, gezien vooral mijn leeftijd willen we eigenlijk geen ronde zomaar voorbij laten gaan! Karin: Ik ben 24 mijn vriend is 29 we zijn 5 jaar samen en wonen bijna 4 jaar samen we zijn in Juni gestopt met de pil en gaan voor ons eerste kindje Muis27: Ik ben 27 en mijn vriend is 30. In augustus ben ik met de pil gestopt en inmiddels zit ik in de 3e ronde. Verder hebben we ook een kat. Catharina: Ik ben 25 en mijn vriend is 31. We zijn bijna 7 jaar samen, wonen 4 jaar samen en zijn nu ruim 2 maanden getrouwd. We zijn nu 4 maanden bezig voor ons eerste kindje en hebben 2 hele lieve hondjes! Mijn beroep is interieurarchitect. Meid1987: Ik ben 23, en mijn vriend is 29. We zijn 2 jaar bij elkaar, en wonen daarvan 1,5 jaar samen. We hebben onze huur van ons app. opgezegd, en hebben nu een huis gekocht, waarvan we de sleutel op 1 dec. krijgen. Ik ben ambtenaar en werk bij het min. van justitie. Mijn vriend is vertegenwoordiger. In maart ben ik gestopt met de pil, maar we waren tot deze maand niet zo heel serieus bezig met klussen op de juiste dagen. Nu willen we er toch wel echt voor gaan! We gaan voor ons 1e wondertje! Verder hebben we 2 konijntjes en bij mijn ouders heb ik een onwijs lief paardje! Sallie: Ik ben zwanger van ons eerste kindje, ben uitgerekend op 24 november. Mijn vriend en ik zijn ruim 8 jaar samen. Ik ben 23 en hij is 25 jaar. Mijn vriend vaart voor zijn werk en ik sta voor de klas. We wonen in ons eigen huisje en hebben samen twee katten. Mendy: Ik ben 23 jaar, vriendlief is 28.. Wonen nu ruim drie en half jaar samen en 2 jaar geleden hebben we onze woonark gekocht.. Bij ons in huis wonen 2 lieve poezels en hopelijk snel een beebje... We zitten nu in ronde 5... Labrador: Ik ben 24 en mijn man 26. Wij zijn 7,5 jaar samen en afgelopen september zijn we getrouwd. We wonen 4 jaar samen en hebben een labrador hond van 3,5 jaar. December 2010 ben ik gestopt met de pil en willen we voor ons 1e wondertje gaan. Samarinde: Ik ben 25, mijn lief is 40. We zijn 5 jaar samen. Samen hebben we een restaurant, twee honden en vier katten. In de tweede ronde hebben wij al zwanger mogen worden van ons eerste kindje, en we vinden het waanzinnig spannend en zijn volop aan het genieten. GFH: Ik ben Wendy. In januari wordt ik 30. Mijn vriend is 27. We zijn ruim 6 jaar samen. We hebben een hond. En 24 januari slik ik mijn laatste pil en dan mag de natuur zijn werk gaan doen. Twijfelgeval: Ik ben Leonie ben 24 jaar woon ander half jaar samen met mijn vriend 26 jaar. Wij hebben in januari 2011 ons ja woord gegeven aan enlkaar. En zijn al 3 jaar bij elkaar. We hebben twee poesen genaamt Ioor en Tijgertje. En ik ben werkzaam in een viswinkel. Ook wij gaan nu echt voor ons eerste kindje. En we hopen dat dit snel mag gaan. DeeDeeBowtie zeg maar DeeDee of Wendy hoor Ik ben 30 jaar en mijn man is 36. Wij zijn bijna tien jaar samen waarvan nu 8 maanden getrouwd. Wij hebben twee paardjes en een rode je weet wel kater. Ik ben werkzaam op een school voor middelbaar beroepsonderwijs. Ik ben al een aantal jaren geleden gestopt met de pil, maar in 2010 zijn wij pas gericht gaan klussen voor een kindje. Florabella Ik ben 29 jaar, mijn vriend is een jaartje jonger We zijn al bijna 9 jaar samen en wonen 7 jaar samen. We hebben een aantal paarden, twee honden en twee katten. Ik ben werkzaam als docent en coördinator op een school en ben bezig met mijn master. Een druk bestaan wat we graag nog wat drukker willen maken met een kindje! Helaas hebben we op 23 januari een miskraam gehad, maar in maart alweer een positieve test en tot nu toe blijft hij goed plakken!!
Door een berichtje te maken en dan op opties te klikken en dan bij ABO op onderwerp aan klikken en dan met wekelijkse notificatie en dan berichtje versturen. En klaar ben je.. Succes Sallie
Zo hehe daar ben ik dan EINDELIJK... Zoooo wat ben ik onwijs druk geweest in mijn vakantie zeg! Veelste druk want heb elke dag een aardig gespannend buik aan het einde van de dag Vanaf nu probeer ik echt weer iets vaker mee te kletsen hoor. Heb een klein beetje terug gelezen dus ik probeer even te reageren! @Joyce goed zo meid dat je naar de babydump & prenatal geweest bent.. Ik las dat je ook al aardig wat spulletjes gekocht had! Goed zo! @Tweety, fijn dat de intake goed gegaan was! Ik krijg vanwege hoge BMI 3 extra groei echo's met 32,34 & 36 weken. En ook moet ik ergens in de zwangerschap weet niet meer wanneer een suikertest doen om te controleren op zwangerschaps diabetes. Ook moet ik vanwege me bloedgroep met 27 weken weer bloed laten prikken. Dus ik mag nog zeker wel 3 of 4 keer deze zwangerschap Maarja goed alles voor de beeb he! @ Meid, wow jij hebt geluk joh dat je nog geen kwaaltjes gehad hebt! Ik ga voor je duimen dat dit zo blijft! @ Deedee wel balen van de commode maar gelukkig hebben jullie het goed op kunnen lossen! En wat een super lieve muursticker! Wil je alsjeblieft een fotot van jullie kamertje maken?? Ben zoooo benieuwd. @Hielkje veel plezier in Antwerpen & ik ben ook nog steeds benieuwd naar foto's van jullie kamer. @Karin ohhhhh spannend ga echt zo hard voor je duimen meis!! Wie weet is er wel een wonder gebeurd.. maar ik snap wel dat je nog even wil wachten hoor met testen. @ Sam gefeli met de sleutel van jullie huisje!! Pff nu weet ik het eventjes niet meer hoor sorry kan me toch slecht dingen onthouden! Tis echt niet normaal meer gewoon.. Afgelopen woensdag was ik jarig en heb ik mooie kadootjes gehad. Een boek van Anne Geddes waar we de 1e 5 jaar van onze jongen zijn leven kunnen bij houden, Slabbertjes van Bambino sokjes en een rompertje. Van manlief heb ik een droogrek gekregen en 2 knuffels en zachte speelblokken. Ook heb ik nog geld gekregen. & het mooiste kado heb ik van mijn broertje en schoonzusje gekregen uit Engeland. Een zilverere rammelaar! Hier laten we na de geboorte zijn naam en de datum in graveren. Ohja en ik heb ook nog super nieuws. Ik vertelde laatst toch over de dure klamboe. Nou die krijgen we van manliefs oma samen met de hanger voor aan de klamboe, bijpassend dekentje voor in het bedje & waskussenhoes. Wij hebben zelf nog een hanglamp en 2 kruikenzakjes erbij besteld dus hebben we alles in 1 stijl. Omdat het exclusief voor ons gemaakt word duurt het nog wel 6 tot 8 weken voor dat het klaar is. Ik kom even foto's spammen want ik ben er helemaal verliefd op. Ook laat ik ergens een bijpassend memobord maken.. Nou dit was hem weer... tot snel girls!!
& het waskussenhoes.. hoe de hanglamp & kruikenzakjes er precies uit komen te zien weten we niet we weten alleen dat het in precies de zelfde stijl gemaakt word. Spannend
@sallie, ik zal zo eens mn laatste buikfotootje opsnorren. Duidelijk gevalletje zeekoe inderdaad! @hielkje, veel plezier in antwerpen! @karin, nog steeds niet ongi dus, het wordt nu toch wel spannend hoor. @deedee, leuke sticker ook. @meid, heerlijk dat je geen kwaaltjes hebt, en 12 weekjes alweer, gaat snel hoor. @dday, leuke foto's van de kadootjes, je bent lekker verwend.
@ Sam, Thanks het is een voorbeeld foto he.. onze meubeltjes komen 3 augustus en op de aankleding moeten we dus nog 6 tot 8 weken wachten. @ Catharina mooie buik zeg!! Ben jaloers...
@hielkje, super dat je zoveel gekregen hebt! @labrador, blijft nog een beetje abstract..... komt vast wel als we een hartje zien, hopelijk over een week @karin, de duimen draaien en de hcg strooi ik rond enne wie weet brengt het openen van het topic geluk (bij mij wel, ander topic....) @meid, jeetje wat gaat de tijd toch snel zeg, al weer 12 weken @Dday, nog gefeliciteerd meid! enne leuk kamertje zeg @catharina, zo ziet mijn buik er nu ongeveer uit..... hier fijn weekend!! ook wel aan toe..... lekker weinig doen, morgen even shoppen, kijken wat er allemaal in de uitverkoop is.