Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Hoe was Afrika? Of zit je daar nog??
    Volgens mij zijn we idd druk met z'n allen bezig voor het roze streepje hahahaha ;)

Ik ben benieuwd...in spanning afwachten :D

2. Ior

Ior Niet meer actief

@mamenzo :( balen hoor, hopelijk is het snel raak ;)
    @el, en...........weet je al meer? alweer getest?

ik mag morgen beginnen met provera, jeej, eindelijk ;)

3. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Oooh spannend, ik duim voor je !

Hier nog steeds raar, heb dus begin vorige week 2 daagjes bloeding gehad... en voorlopig geen cervixslijm gespot nu... ik zou stillekesaan in mijn vruchtbare periode moeten zijn (cyclus 28 of 33 dagen of ertussen... dus nu vp of juist voorbij of nog komende)... al denk ik soms dat mijn ei al geweest is, ik heb totaal geen idee... gek !
    fijne zondagavond !

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Mag ik mij ook even melden?
    Ik heb een zoontje van net een jaar oud. En werd in september ongepland zwanger. Op 10 oktober echo gehad waar bleek dat ik een ma had gehad. Heel vroeg want er was alleen een vruchtzakje te zien. Hoewel de zwangerschap ongepland was willen we toch graag een tweede kindje. Hopelijk is het ons gegund. Bij mn zoontje was ik onmiddellijk zwanger in ronde één, de ma was ongepland dus ik weet eigenlijk niet was mijn cyclus doet na de pil, laat staan na een ma/mk. Hier in België is het standaard om na een curretage (waar ik voor koos) één maand de pil te nemen en dat heb ik nu achter de rug. Spannend allemaal. Komt nog bij dat wij binnen drie weken trouwen dus het is nog een extra spannende periode. Trouwen hebben we trouwens beslist na de ma omdat ik wel iets leuk kon gebruiken om naar uit te kijken en we het toch vn plan waren. En het lijkt te helpen, als ik me down voel ga ik gewoon lekker weddingplannen ;D
    Samen wat kletsen lijkt mij dus wel aangenaam. Zo dit was het zo een beetje :D

5. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Oh Mie, veel sterkte... hoop dat je wat troost vindt in je kleintje hé, neem die maar eens goed vast.

En welkom Belgje :) (ikke ook)... wist niet dat in Beglië men pil aanraadt na curretage... zelf een miskraam gehad (of missed abortion, geen idee, leeg te klein vruchtzakje...) dat spontaan op gang kwam. Blijkbaar rekenen veel dames hier als cyclusdag 1 = de curretage dag...
    Aan mijn banner zie je dat ik zelf een iets langere cyclus had erna, en nu heb ik geen idee of mijn cyclus nu terug 27/28d zal zijn of meer... hopelijk het 1e...

Veel sterkte en geniet van je huwelijk (hopelijk volgt de bekroning 9 maanden na de wittebroodsweken ;) )
    xxx

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mie, veel sterkte met het verlies.

En welkom bij de club ;)
    En wat leuk dat je jullie bruiloft in het vooruit zicht hebben :) ik neem aan dat jullie zoon de bruidsjongen is en de ringendrager? ;)

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ior: het gaat redelijk, heb tot nu nog steeds last van buikpijn en met name bij de baarmoeder streek. Nog steeds helder slijm verlies en vanavond zelfs gewoon klonten ( het valt er gewoon uit :O) sorry voor de details ;)
    Ik denk dat ik morgen even met ha ga bellen, want die buikpijn vindt ik vervelend......
    Verder ben ik erg moe, maar dat kan ook door mijn werk komen ben net klaar met werken.

Hoe gaat met jou Ior? En met de anderen dames?

8. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Ale welkom belgje....
    Jammer alleen in deze omstandigheden....
    Ik ben inderdaad nog op vakantie...kan alles wat moeilijker volgen op mn telefoon en WiFi valt steeds wég...woensdag lees ik alles ff terug
    ..zijn er al meiden met wat beter nieuws... Hoe is het met el...? Jij zit toch al.voorbij je nod...? Ik heb vannacht echte krampen gehad...dus eenmaal thuis maar ns sensitest aanschaffen.en hopelijk volgende maand prijs...25 aug dan uirgerekend, dat betekend dikke pootjes.... ;)
    Ik heb deze maand trouwens geen cervix gehad...
    Kusss en duimpjes

9. Ior

Ior Niet meer actief

@mie :( sterkte meid.
    @inne, wat raar he? Het word wel eens gezegd dat je cyclus van slag kan zijn na een mk.
    @el, he jakkes. Das niet fijn. Verstandig dat je de ha ff belt. Laat je weten wat hij/zij zei?
    @mamenzo, nou, hopen dat je een mooi testje in handen hebt als je weer thuis bent. :)

@hier, alles gaat goed. Vanmorgen mijn eerste pil genomen van de 10. 5 dagen moet Ik het slikken en daarna moet er een ongi komen. En dan mag Ik beginnen met clomid. :)
    Ik hoop dat het in 1x raak is, Hihi

10. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Mie: Welkom hier! Fijn dat je nu weer mag beginnen na de maand anticonceptie! Spannend ook nog je huwelijk!

Een paar belgen haha leuk hoor, ik woon er vlakbij in Zeeuws vlaanderen dus net NL haha!

Inne: Hopelijk weer alles snel normaal op gang of gewoon zwanger haha!

El: klinkt idd een beetje vreemd dus verstandig om even ha te bellen.

Ior aan de pillen! Duim mee voor je dat het snel raak is.

Hier: iedereen hier het griepje van mijn dochter gehad pff maar nu weer beter gelukkig, blijft altijd vervelend die buikgriepjes

en tja als mijn cyclus weer hetzelfde zou zijn als ervoor zou ik vanavond ongesteld moeten worden, al heb ik maar 1 cyclus gehad na 3 jr mirena dus helemaal betrouwbaar was dat ook niet... Maar voel nog helemaal niets. Ben zowiezo niet zwanger denk ik want heb echt nergens last van helaas .... haha nu maar snel ongi worden en volgende maand allemaal goed nieuws!!!

11. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Ja 't is gewoon raar hé...
    nu doet mijn buik pijn, maar denk dat mijn darmen zijn..;
    en vandaag 2maal scheuten in mijn borst gehad... ach ja, zien wel...
    Zou beter deze maand niet zwanger zijn (augustusvakantie), maar ik klaag niet als ik het wel ben ;)

't Is raar om terug op het wachtbankje te zitten.. :(

El je bent niet de enige die moe is... 't zit precies in de lucht :(
    Allez laten we duimen om wat kuikentjes deze maand ;)
    xxx

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik heb hier even gelezen, wil jullie allemaal een dikke knuffel geven!!!
    Krijg tranen in mn ogen als ik alles lees... sommigen waren ook best ver! (ik heb zelf eind okt posi getest en nov begon ik te bloedden)
    Ik ben benieuwd en ook wel bang voor mijn cyclus....:( willen ook snel verder maar ben zo bang dat mn lichaam raar gaat doen. slaat nergens op eigelijk....

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi Rica,
    Welkom hier (hoewel de reden niet zo leuk is).
    Ik snap erg goed dat je bang bent voor je cyclus. Heb er ook last van.
    In de nacht van 6 op 7 november mijn miskraam gehad.
    Nu ben ik in erg in twijfel over mijn (hopelijk naderende) eisprong.
    Mijn zwangerschapstesten waren tot nu toe nog steeds positief en daar reageert een ovulatietest helaas ook op. Dus kan niet vertrouwen op een positieve ovulatietest. Gisteren zw-test gedaan, bijna omo-wit en een smiley op mijn ovu-test. Vandaag weer getest, zw-test bijna omo-wit en geen smiley op mijn ovu-test... :( hier slaat de twijfel al weer toe.... was mijn ovu-test van gisteren nu écht positief of toch niet? Komt mijn eisprong later deze keer of niet? Normaal heb ik een regelmatige cyclus. In de vorige ronde (dat ik dus zwanger werd) had ik mijn positieve ovu-test op dag 13. Gisteren was dus dag 12. Te vroeg? Of klopt het gewoon?? :(
    Gek word ik ervan! Deze twijfel en onzekerheid is zoooo vervelend.... en al dat gewacht op alles.....
    Morgen heb ik mijn controle-echo... ben toch best wel zenuwachtig... terwijl alles 'goed voelt'. Heb geen bloed en pijn meer maar toch.... ik heb ook een ma (missed abortion) gehad en die heb ik dus ook niet niet aangevoeld.... ik voelde mij goed en had geen reden om mij zorgen te maken. Dus nu vertrouw ik ook niet op mijn lichaam dat het wel goed zal zijn.....
    Hoelang zal mijn cyclus duren deze ronde??? Wanneer is mijn eisprong? Komt ie op tijd, of is die verlaat? Of begint mijn eitje pas te groeien nadat al het hcg uit mijn lichaam is?? :(
    Allemaal vragen, allemaal onzekerheden, allemaal twijfels....
    Ik hoop zoooo dat mijn echo van morgen goed is!!!!
    Want wat als dat niet het geval is??? Wat dan?
    Sorry voor mijn egobericht....
    Ik wil je heel veel sterkte toewensen!! En je bent niet alleen met je angsten, twijfels en onzekerheden... misschien is dat een klein beetje troost...

14. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik begrijp die onzekerheid helemaal Lappie, je wordt er gek van. Ik hoop morgen dat je een 'goede' uitslag heb van je echo.
    Schrijf deze ragen op en stel deze vragen morgen gelijk aan diegen die de echo, die kan ze vast beantwoorden ;)

@Rica: geen leuke reden om hier bij ons toe te voegen maar welkom :) en jij ook een dikke knuffel, jij hebt het ook heftig gehad ;)

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Maartje78: ik heb ook de mirena spiraal gehad 3 jaar, en ook 3 jaar niet ongi geweest wat een verademing was dat, en natuurlijk veeeel minder hormonen dus voor mij minder emo buien.
    Heb alleen nu nog een onregelmatige cyclus.
    Na de spiraal, eerst 25 daarna 35, toen zwanger, en nu na 33 dagen.
    Hoe zit het bij jou?

16. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ El: dus jij vond de mirena echt wel wat? Ik heb zo getwijfeld na mn vorige zwangerschap maar was uiteindelijk toch bang voor het tussentijds bloeden waar je zoveel over hoort.

@ Lappie: lichaam niet meer vertrouwen na een ma, dat ken ik volledig! Ik ben ook best wel bang voor mn nacontrole. Vertrouwen op je lichaam lijkt plots niet evident meer he...

@ Inneminne: dat wachtbankje voelt idd best wel raar he! En dat te zeggen dat ik daar drie maand geleden gewoon totaal niet mee bezig was. Zwanger worden was het minste van mn zorgen (zwangerschap bij ma was niet gepland) en nu het diepste verlangen...

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    lappie kan mij helemaal indenken! hier dwaald er ook van alles door mn hoofd.
    ik ging ook gewoon naar de toilet, weet nog dat we met mn moeder aan tafel zaten te eten. Volgens mij kwam ik lijkwit binnen en zei geen woord....
    maarja moest het wel vertellen, ik bloedde zo erg dat ik eigelijk wel wist dat het mis was maar klaagde 3 dagen ervoor al over lichte buikpijn, niet de menstruatiepijn die ik gewend was maarja elke zwangerschap is anders dus ik zocht er niks achter.
    na die bloeding kreeg ik hele erge buikpijn, zo erg dat ik de hapost belde maarja moest een paracetamol nemen en de vk volgende dag bellen. Nou die zeiden dat je wel gewoon kon bloedden tijdens een zwangerschap...maarja die pijn was echt vreselijk.
    toch die avond weer de vk gebeld en kon langskomen... maar wat wij al vermoedden werdt bevestigd, het termijn kwam niet overeen met wat ze zagen. Het kon nog een eitje zijn wat nog ging groeien maar die kans was heeeeel klein. Het was gewoon gestopt met groeien en zag er ook niet normaal uit.
    de dagen erna weer flink gebloed tot er een rare stolsel uit kwam, daarna kwam mn ongie (denk ik) en nu zijn mijn testen eindelijk omo-wit!!
    wij gaan ook gelijk verder en ben blij dat mn ovutesten weer normaal zijn.

lees toch van heeel veel mensen dat ze de ronde erna gelijk weer zwanger raken en dat vind ik mooi te lezen :)

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat een verhaal Rica!! Heel veel succes met deze ronde om zwanger te worden!

JOEPIE!!! Mijn echo was goed! Alles is weg, schoon, leeg.... :)
    Wat ben ik blij en opgelucht zeg!!! Voor het eerst dat ik weer blij kan zijn om iets.

19. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    @mie: Sterkte en welkom hier.

@el: Wat zei je ha? Hoe gaat het nu?

@mamenzo: Nog even lekker van je vakantie genieten en er dan weer tegenaan ;)

@Ior: Duim voor je mee dat het snel raak is! :)

@Maartje: Zou fijn zijn al je cyclus weer een beetje snel op gang komt.

@Inneminne: Hoop voor je dat het raak is :) Zou idd fijn zijn deze maand wat goede berichten te lezen.

@Rica: Sterkte en welkom hier.

@Lappie: Hoe was je controle-echo? Of moet je nog...

Hier een lekker druk weekend achter de rug met feestjes en een nachtdienst.
    Vrijdag vloeide ik niet meer na de curettage woensdag. Was helemaal blij :) (en manlief ook natuurlijk ;)) Sinds gisteravond heb ik toch weer bruinverlies en een ongi-gevoel.... :( Snap er helemaal niks meer van.... Ongi kan lijkt mij nog niet, als het tenminste klopt dat ik moet beginnen met tellen vanaf de dag van de curettage.... Het eerste begin (bloedverlies) was gister 5 weken geleden, ben in de nacht van 28 op 29 okt het vruchtje verloren dus dat is 3 weken geleden.... Weet nu dus even echt niet meer vanaf wanneer ik moet rekenen... pfffff..... :(

20. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Super!!! :D

Deel Deze Pagina