Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Net bij de ha geweest. Ik moet toch nog even wachten tot op de dag dat ik ongesteld moet worden, en dan pas gaan testen.
    Ze zei dat het nog veeel te vroeg is om te testen. Ze begreep mijn onzekerheid wel, maar kon er op dit moment nog niet veel aan doen.

Anyway, dan nog maar even wachten pffff

2. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    mamenzo: Fijn dat je nu weet wat er mis was en dat je volgende keer extra controles krijgt!

El1983: heel veel succes en sterkte met je geduld pff lastig is dat zeg! Hopen dat het idd goed nieuws is straks!

Hier alweer bijna klaar ,met mijn ongi, snap er niks van is wel erg kort, voor mirena altijd dag of 5, die ene keer na mirena ook niet lang dag of 3, nu woensdag begonnen en nu alweer ver klaar...
    Ach ja vreemd. Maar wel fijn haha! Hir heel druk weekend dus denk dat ik hier misschien eens effe bijlees maar niet veel meer haha!

Fijn weekend!

3. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Zijn er toevallig alweer meiden die zwanger zijn? Zulke verhalen kan ik wel gebruiken. Tussen over een week en vandaag zit ergens mijn nod. Met mijn langste cyclus zou het volgende week zijn en de korte die ik na me eerste mk ook had ben ik bijna voorbij. Heb het idee dat me ei vroeg was. We hebben veel geklust en ik Plas me wel rot normaal ga ik 2 a 3 x per dag en dat doe ik nu in 4 uurtjes maar ik moet het allemaal maar afwachten. Ik verwacht eigenlijk ook gewoon ongi te worden. Nou succes allemaal dames volgend jaar word een beter jaar voor ons blijf positief xx

4. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Goedemorgen!

Sorry voor mn lange afwezigheid.
    Heel druk geweest.
    Heb wel meegelezen maar kon niet reageren via mn telefoon.

@momof2 Wat een heftige tijd heb je zeg. Hoe gaat het nu?

@El1983 Lastig hoor. Altijd maar dat wachten. Hoop dat je snel duidelijk en goed nieuws hebt.

Hier is behoorlijk veel gebeurt de afgelopen dagen.
    Maar het gaat goed!
    Op de 10e had ik een positieve (lees knaller) van een ovulatietest. Dat weekend ivm drukte maar 1x kunnen klussen..
    Afgelopen week weer een tijdje ovulatietesten gebruikt (geen idee waarom ;) ) en die werden eigenlijk alleen maar donkerder.. Heel vaag.
    Mijn vriend gaf telkens aan dat hij het gevoel had dat ik zwanger ben.
    Gisterochtend weer een ovutest gedaan en ook die knalde er weer vanaf..
    Toch maar zwangerschapstesten gehaald.
    Eerst een van de kruidvat gedaan. Daar was al snel een 2e streepje op te zien.
    Toen gelijk een cb gedaan en ook daar was het heel snel duidelijk....
    ZWANGER!!!!!
    Het is echt nog heel pril en vind het ook zeer spannend.
    En zo snel!!! Is nog niet echt te bevatten.
    Hoop dat alles goed mag gaan en dat dit kleintje lekker blijft plakken en gezond mag groeien.
    Duimen jullie voor me?

Meiden ik hoop voor jullie ook een snelle positieve test en een heerlijke plak beeb natuurlijk. Ik duim voor jullie!

Liefs

5. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Ooooh proficiat Senna, leuk voor je...
    Wel grappig dat je vriend het al merkte...
    Mijn man merkte een week voor nod dat mijn tepels precies wat gezwollen waren (dat zei hij pas achteraf)... haha en ik had toen nog niks door !
    Vind het héél leuk voor je !
    xxx

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Oooooooh Senna GEFELICITEERD :D ben zo blij voor jullie. Fingers crossed, duimduimduimduim dat het kindje blijft plakken :)

Dikke knuffel

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd...de eerste positieve tester is binnen. Dit geeft de rest van 'ons burgers' ook weer moed :D

Nogmaals gefeliciteerd en ik duim dat het een hele gezonde plakker mag zijn!!!

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Senna: van harte gefeliciteerd!!!! :)
    Ik denk dat we allemaal heel hard gaan duimen dat het allemaal goed gaat deze keer.
    Wat een goed nieuws.

9. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Bedankt voor jullie lieve reacties!

Vandaag lekker samen genieten.
    Mijn man gaat morgen voor 4 mnd naar het buitenland..

Fijne zondag allen!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    gefeliciteerd senna!wat fijn zeg....

hier gaat zn gangetje..nog geen ei helaas gaat mn ovutest van donker naar licht en weer opnieuw.

11. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oh wat goed dan dat je voor die tijd toch nog even zwanger bent geworden hihi. Anders had het allemaal veel langer geduurd.
    Leuk hoor.
    Nou, je zal hem wel erg missen de aankomende 4 maanden, sterkte.

12. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Senna gefelliciteerd!!! En idd goed getimed haha! Geniet er vanavond maar extra van! 4 maanden is wel erg lang!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou zeker goed getomed zeg!!wow!!

ovutest weer bijna posi...scheelt een haartje..als ie morgen weer zo licht is vreet ik ze op :D

14. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Hier een stille meelezer van dit topic...

Ik kom ook vertellen dat ik weer zwanger ben. Ik heb donderdag voor het eerst positief getest en gisteren zei de digitale al 2-3. We zijn dankbaar en blij dat het zo snel alweer raak mag zijn, maar ik vind het wel heel spannend!
    Ik hoop mee voor jullie dat je het voor jullie ook al snel weer raak mag zijn.

Veel liefs

15. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Zeester ook jij gefeliciteerd!! Ook voor jou duimen we voor een gezonde plakker!

16. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    @marjol
    Ik heb er wel rust mee...maar de ene dag is de andere niet!
    Soms heb ik echt zo'n demo achtbaan en later gaat het weer beter ...ids met volgende zwangerschap extra controles, denk dat ik ik dan wekelijks moet want ik loop ook met hoge bloedddruk.... spannend bijna nog voor jou...DUIMEN!!
    @SENNA
    WOWWW GEFELICITEERD....the first en hopelijk niet the last :)
    Wat een goede timing....
    Verder is het goed hier....einde ongi en woensdag ff die sensitesten gaan dippen ...ben benieuwd! Fijn avondje meiden xxx

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    zeester, ontzettend gefeliciteerd!!! Wat een goed bericht.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat het spannend is. Wat zou ik het ook spannend vinden zeg....
    Heel veel geluk met je zwangerschap en ik duim voor je dat het een plakkertje is deze keer.

18. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Senna & Zeester: GEFELICITEERD! Super. Duim mee dat ze blijven plakken.

Hier niet zoveel bijzonderheden. Gezellig en druk weekend gehad. Heb nog heeeel licht last van bruinverlies, verwacht dat dat niet lang meer duurt. Heb vanmiddag wel even een test gedaan om te zien of iig de hcg uit mijn lichaam was. Test bleef mooi wit dus hcg is vertrokken. :D Toch raar, blij zijn met een negatieve test ;)

Maar eens kijken of ik morgen even bij kan lezen :)

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Zeester: gefeliciteeerd fingers crossed en duimduimduim voor een plakker :)

Momof2: ja, raar he blij te zijn om negatieve test ;) maar had ik ook, zo van ok, en nu echt op naar de volgende ronde ;)

20. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Yess dames gefeliciteerd!! Ik Poste me berichtje dat ik graag verhalen wou lezen van dames die alweer zwanger waren en daar zijn er 2 prachtig geniet Ervan en hopelijk gaat alles nu wel goed. En senna idd gelukkig benje snel zwanger geraakt voordat hij weggaat al zal je hem wel missen natuurlijk maar anders kwamen er weer heel wat maanden bij. Op naar meer zwangeren ! Groetjess

Deel Deze Pagina