ik durf nog niet ... Hm jettos, bij mij heeft de 1e cyclus na mk iets langer geduurd... dus misschien rekenen vanaf 1e en laatste dag van mk ? Is raar uitgelegd; maar dan heb je een bepaalde periode waarin je je nod ten vroegste of ten laatste verwacht...
Whaaaa Inneminne Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duim heel hard voor een plakbeeb!! Jettos welkom en sterkte! Afspraak met gyn stelde niet zoveel voor, moest even vertellen hoe het allemaal gegaan was na de curretage en of ik al ongi geweest was en hoe die verliep, allemaal normaal. Oh en dat ik als ik de volgende keer zwanger zou zijn dat ik dan eerder een echo kreeg als dit gewenst was. Dus tja zal wel goed zijn dan!
Hey maartje, ja ik mocht ook een eerder komen... maar 't valt in de feestdagen, denk ik... dus zal wel zien wanneer er plaats is en een plakbeeb... zal beetje superglue inspuiten
Mmm, heb ons vruchtje pas net verloren... Kreeg ineens weer krampen en uurtje later stroomde waterig bloed langs mn been (vruchtwater denk ik). Voelde een groot stolsel en zag duidelijk het vruchtzakje en het 'kindje'. Wow, confronterend is dat, maar wel fijn het gezien te hebben. Moest ff flink huilen en wil het kindje ook niet weggooien ofzo. Koop morgen een mooi doosje en dan laten we het achter in de zee (die is hier vlakbij). Stom, normaal ben ik heel nuchter, maar kan nu niet zomaar knop omzetten en vruchtje/kindje weggooien of doorspoelen, ook al is het nog maar 6+5wk...
idd knuffel Jettos... ik heb nooit echt een vruchtzakje of zo gezien (of toch niet bewust)... maar het mijne was leeg, dus ja... logisch dat je dat dan niet ziet. Maak er een mooi afscheid van, en neem je tijd. Want ik merkte afgelopen maand dat het verdriet met nog vaak overviel. Nu beetje vreugde, maar 100% genieten durf ik niet. Hoop dat ik sommige dames nu wat moed geef... blijven hopen hé xxxx
Ik zag helaas een nieuwe meid met een miskraam, Sterkte meid neem je rust en laat je lekker verwennen. neem je tijd om te herstellen want het is een hele verdrietige kwestie. Ik heb ook mijn vruchtzak en kindje gezien ben ook heel blij dat ik die kans heb gekregen. Ik hoop niet dat mensen me nu raar gaan vinden maar ik heb het eigenlijk zelfs bewaard in een glazen potje met alcohol omdat ik het niet weg wil doen..Niet dat ik er regelmatig naar wil kijken, maar gewoon zodat ik het gevoel heb dat het nog een beetje bij me is. Ik ga het wel begraven maar ze zijn zoveel bezig met bouwen hier in de buurt dat ik het nog niet aandurf. wat een geweldig nieuws innieminie, gefeliciteerd. Hier kreeg ik een paar dagen geleden een licht streepje op mijn test ik hoopte stiekem dat die donkerder zou worden maar de tweede test was wit en nu ben ik wat rood al verloren dus ik denk dat mijn ongi er weer gewoon weer aankomt. Ik heb mijn banner gegokt en; Precies op tijd haha ben wel trots op het herstel van mijn lichaam na 2 iets latere miskramen dus op naar de volgende ronde (en kansen) voor mij Hopelijk krijgen alle dames en ik een mooi kerstcadeau volgende maand. groetjess
Het wordt hier ook spannend. Afgelopen dinsdag was mijn NOD (a.d.h.v. ovu-testen). Dinsdag had ik 1x bij het afvegen heel lichtroze dus dacht dat mijn ongi er aan kwam. Gisteren ben ik met mijn man een dagje weg geweest en had mij helemaal voorbereid op ongi. In de ochtend had ik weer heel licht bloedverlies. Maar nu al vanaf gisterochtend helemaal geen bloed meer. Daarnaast ben ik licht misselijk en ben al enkele dagen iedere keer rond 05.30 wakker. Kwaaltjes die ik de andere keren ook had. Ik durf niet zo goed te testen, maar denk toch dat ik na mijn werk even langs de kruidvat ga om een testje te halen. Ik houd jullie op de hoogte. Probeer niet al te optimistisch te zijn om teleurstellingen te voorkomen. Afgelopen vrijdag heb ik trouwens negatief getest op een sensitest.
Ik duim voor jullie hoor !! Deze morgen was lijntje ook iets lichter, maar mijn plas van gisteren was supergeconcentreerd !! Dus ja, misschien moet ik toch eens CB halen ! xxx
Net getest en was negatief. Gek lijf. Snap dan alleen dat bloedverlies niet zo goed. Hoop dat ongi snel doorzet dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben en kunnen we door.
Voel me net als vorige keer... hoop alleen dat deze zw niet verkeerd uitdraait... blijft afwachten... xxx
Hi, heb een clubje aangemaakt voor miskramen okt/nov 2012... Worden jullie ook lid? Kunnen we ervaringen delen Kunnen hem besloten maken dan kan niemand meelezen. Heb zelf 2 weken geleden een mk gehad
Hoi ook ik heb in oktober me 3e miskraam gehad. Het is fijn zo'n forum te hebben en met elkaar te kunnen praten. Ik ben trouwens Wendy en ben 26 jaar. We zijn al een aardig tijdje bezig om zwanger te worden. Al sinds 2009.. We hebben 4 iui behandelingen gehad en met 2 ervan ben ik zwanger geweest. Alleen gaat het steeds een week na een posi test mis Ik ga even beginnen met lezen hier..
wendy en jettos sterkte! jettos hoeveel weken was je? Gooi hier alles maar neer hoor, erover praten is wel fijn! wendy pffff wat frustrerend en verdrietig! Hoop dat ghet snel raak is en goed gaat!!!! gun het je! (iedereen trouwens)
Oei, Wendy, niet leuk... ik hoop echt dat het eens goed gaat. Weten ze enige reden waarom het misgaat... progesteron tekort of zo ? Veel sterkte meid !!