Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Duidelijk een tweede streep! :D Gefeliciteerd!!

2. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    @ Nieuwe meiden: Sterkte!

@ Inneminne: Duim voor een plakker voor je!

Momenteel erg druk met werk en thuis dus heb geen tijd overal op te reageren. Probeer wel zo veel mogelijk mee te lezen :D

3. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Hey wendy86 ken je me nog van juli mama,s forum , bij mij is het ook mís gelopen hellaas

4. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Ik had gister mijn vermoedelijke nod. Ik verloor in de ochtend een rood sliertje en ik had krampen dus ik dacht ongi te zijn geworden maar het is daarbij gebleven. Vanmorgen weer roze bij het afvegen zonder krampen maar verder niks dus ik zit op het wachtbankje tot ongi of miss wel een posi test. Mijn temp. Is ook nog steeds hoog.Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Iets in mij hoopt op een innestelling maargoed er zit niks anders op dan wachten. Wat mijn nod dan echt is , blijft ook even onduidelijk. Ik ga over een paar dagen nog maar is een testje wagen en vrijdag heb ik ook een afspraak bij de gyn dus als ik dan nog steeds niks wijzer ben , kan ik het gelijk aankaarten. Nou succes dames en voor de positesters gefeliciteerd hopen op mooie plakbabytjes.

5. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    @lauraa98...
    spannend ik duim voor je mee....
    @ iniieminieee....
    wouwie, super fijn leuk geweldig!!! TOI TOI TOI
    ik heb ook dat boek waar je over schrijft in bezit en af en toe stromen de tranen over me heen... omdat er veel in me naar boven komt! misschien voor jou beter om het nu ff te laten liggen en je nu te concentreren op je nieuw wondertje...FIJN!!!
    @jettos...
    sterkte meid, confronterend he... ik krijg het ook nog ff niet van mn netvlies af, terwijl het al meer dan een maand geleden is!!!
    voor de nieuwe meiden welkom, helaas in deze situatie! veel sterkte voor alles en iedereen die ik ook niet heb aangsproken..
    ik ben met mn sensitestjes bezig het tweede streepje begint wat lichter te kleuren dus het word een bezig weekendje denk ik...
    veeeel liefs...xx

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    @marjol: misschien een innestelling? Of je moet idd ongi worden die nog moet doorzetten......het blijft spannend, hoe is het nu?
    @Inneminni: fingers crossed en duimduim voor een plakker :) spannens hoor, doe het rustig aan lieverd ;)
    @Laura: spannend hoor, fingers crossed

Ik heb zelf nu beetje bloedverlies denk dat mijn ongi nu echt doorzet, buikkrampen worden ook meer en zag er deze week uit als een puber zoveel pukkels :O hahahaha, op naar de volgende maand ;)

7. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    pff meiden wat duurt dit wachten tot de eerste echo lang...
    Het ene moment denk ik dit zit zeker goed en het andere moment denk ik o jee ik voel nog niets... zou het wel goed komen...
    Heb gisterochtend weer een test gedaan en dat was echt een knaller binnen een minuut een dikke streep. En de strepen zijn vanaf de eerste positieve test ook behoorlijk donkerder geworden..
    Pfff hoop zo dat het allemaal goed zit..

Sorry voor mn egoberichtje.

8. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @senna: ik leefde ook altijd van echo naar echo. Krijg je een vroege echo?

Bij mij is er nog steeds niets te zien geen posi test, maar ook geen ongi. Heb onder zwanger worden topic geopend met vraag. Ben vandaag ineens wel weer heel emo. Kon vanochtend huilen om niets en was net aan het opruimen en zag dat mijn man het wiegje ook alweer verder naar achteren had gezet op zolder :( bah! Dus mijn hormonen zijn toch wel weer in de war.

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Senna82: ik vondt het geen echo berichtje hoor ;) het is ook heel spannend :) als we nou eens een luikje in onze buik hadden en konden kijken dan waren we allemal niet zo onzeker hihihihi ;)
    Al last van zwverschijnselen?
    Probeer er van te genieten.

10. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    @marjol als ik wilde kon ik een vroege echo krijgen. Ik had echter zoiets van zo'n vroege echo zegt nog niets.. heb een echo staan op 21 dec maar misschien ga ik toch wel vragen of ik eerder mag komen.

@el1983 bedankt! Hadden we idd maar een luikje. Heb verder niet echt verschijnselen. Soms rommelende darmen en een opgezette buik. Slaap wel slecht...

11. mamasuus84

29 nov 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik heb in september ook een mk gehad bij 8weken. Ik wist oo de dag zelf nog niet dat het mis zou gaan omdat ik nog weinig aan het bloeden was. De volgende ochtend werd ik wakker van mijn bloed verlies. Zoveel bloed had ik nog nooit gezien, toen wist ik dat het mis was. Ij denk dat het bij mij kwam door het vele stress omdat onze zoontje van 16maanden in het ziekenhuis lag. Voor mij was het dubbel verdriet kon t ook moeilijk verwerken omdat ik sterk moest zijn voor ons zoontje die vocht voor zn leven. Afgelopen maand heb ik weer een vmk gehad. Je gaat je zoo onzeker voelen, ook al zeggen de artsen dat er niks aan de hand is met mijn lichaam. Alles was schoon en zelfs mijn baarmoeder was alweer klaar voor een nieuwe innesteling. Het blijft bizar

12. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Dankjewel dames,

Senna, ik voel me even onzeker hoor... merk dat ik me niet onmiddellijk bind... Ik probeer deze week ook een vroege echo te krijgen, maar zal wel zien of het lukt...
    Mamenzo, hm misschien lees ik het tussendoor wel eens, om te begrijpen en te verwerken..

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Suus, heel veel sterkte meid !!

14. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @suus: wat een naar verhaal. Is alles met je zoontje nu weer goed?

Bij mij is er eindelijk duidelijkheid vanochtend flink ongi geworden. Op naar een nieuwe ronde.

15. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Suus
    Wat een verhaal, sterkte hoor...hoe is het met je zoontje...?
    Majol
    Balen, maar dan weet je waar je aan toe bent.. tellen en hopelijk snel roze!!
    Dus de telleer staat nog op 3??
    Fijn weekend meiden....xxxx

16. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had op 13 oktober een mk, maar kan nu echt sindsdien mijn ei niet meer vinden :((((

17. Ior

Ior Niet meer actief

@suus, Heel veel sterkte.
    Hier is ongi bijna weer over gelukkig:)

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag lieverds, een tijd niet geweest....maar moet ook veel dingen bijhouden hier op het forum pfff gek van te worden, maar wil ook aangeven dat wij weer zwanger zijn na de MK van 16 okt! Het is ongelofelijk.

Hoe is het met jullie meiden?

19. Ior

Ior Niet meer actief

@pcomama Aaaaahh wat goed. Gefeliciteerd. :)

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Thanks IOR, het is echt zo onwerkelijk, sta te stuiteren als een gek hier!

Maar ook zo apart, KV test gaf heel licht aan, ik heb gisterenavond maar de CB gedaan de digitale en bam koeieletters! Dus jah, ik kan er dan echt niet meer omheen! Werd gek van dat getuur afcourse.. maar die hebben toch veel meer HCG nodig of zie ik dat verkeerd? Het lijkt wel of de KV testen 'slechter' worden...

Deel Deze Pagina