Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Heey meiden, even een update van mijn echo. Alles zag er gelukkig goed uit. De beentjes zijn bijgetrokken en precies op termijn. Hij weegt nu ong. 1500 gram en dat is normaal dus ben opgelucht. Ik mag weer gwn bij de vk bevallen. Echter ligt meneer nu wel met zn hoofdje boven en daar maak ik me nog wel zorgen om. Mijn andere kinderen waren wel al gedraaid op dit termijn. Hij ligt ook altijd hetzelfde dus als hij besluit om niet meer te draaien word het verhaal toch nog anders.. Maar ik heb nog een week of 5/6 voordat ze daar weer naar zullen kijken.

2. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Laura de meeste baby's draaien nog goed. Maar goed, onze dochter lag ook in stuit. Mocht je nog info willen, dan mag je me pb-en.

El, onvervulde kinderwens is heel vervelend. Wij hebben ook ruim 40 rondes moeten wachten voor ik zwanger was van onze dochter, maar het is natuurlijk zuur als het wel al eens gelukt is, maar fout ging. En wie weet kom je snel met goed nieuws.

Hier gaat vandaag al een stuk beter, maar het is nog niet alles hoor.

3. liefsvanmama

Ik doe mijn 12 weken dans!!

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @Laura: Ik heb geen ervaring met stuitliggingen. Een vriendinnetje van mij haar beide kinderen lagen in een stuit en ze zijn beiden met keizersnee geboren. De eerste hebben ze nog geprobeerd te draaien, maar bij de tweede heeft ze zelf direct voor keizersnee gekozen.

@LVM: Ik dacht het gisteren al toen ik je banner op 11+6 zag staan - bijna de magische grens bereikt en nu ben je er. Ga jij verder nog onderzoek doen naar afwijking of wacht je tot de 20 weken echo?
    oh..en ik duim voor je dat je uit het ziekenhuis blijft de rest van de zwangerschap.

5. liefsvanmama

Lief, ik duim er ook voor. Nee wij hebben besloten alleen een gewone termijnecho en wel ee seo.

6. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    @lvm jaa 12 weken, en nu hopelijk snel niet misselijk meer!

@laura: Mijn dochter lag ook in een stuit en is niet meer gedraaid met 36 weken draaipoging (vantevoren wel gevraagd naar gyn met hoogst slagingspercentage van draaipogingen) en viel 100 % mee en lukte in 1 x! daarna gewoon bevallen.

Net weer bij gyn geweest en ..... pff weten nog niets, placenta leek redelijk terug getrokken maar een slipje lag er nog over, ben nu bespreekgeval, ze gaan maandag met alle gynocologen mijn geval bespreken (dacht dat ik die fase op de middelbare school wel al gehad had haha) Over 2 weken moet ik terugkomen en dan gaan ze echt definitief beslissen (ja,ja dat zeiden ze de vorige keer ook)
    Dus nog steeds afwachten! Het maakt me nu niet zoveel meer uit maar wil het onderhand wel eens weten!

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    he spannend maartje.. steeds dat onzekere!

Laura op dit moment kan je kindje nog alle kanten opdraaien en na 32 wekeken draait nog 70% van de kindjes die dan in stuit liggen nog naar de goede ligging. Dus nog een beetje te vroeg om je daar zorgen om te maken lijkt me ;) T is gewoon een eigenwijsje ;)

Die beeb van mij ligt volgens mij ook het liefst met het hoofd omhoog (op de 20 weken echo ook al)en trapt me steeds in de blaas) Vandaag wat babywas aan het draaien...best weer gek hoor die kleine rompers en wieglakentjes :D

Ik heb wrs wel bekkeninstabiliteit (beginnend) en pas dus goed op. Ook ben ik van plan om naar een manueel therapeut te gaan. Iemand daar ervaringen mee?

Liefs!

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    liefs van mama! hoera!!! vandaag schreeuw je het van de daken?

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Laura wat fijn dat de beentjes zijn bijgetrokken :) nu hopen dat hij nu maar gaat draaien.

Lvm, wat fijn :) ik hoop dat je nu er ook iets meer van genieten nu de spannendste periode achter de rug is :)

Nou maartje voor jou nog even in spanning zitten dus. Ik hoop dat over 2 weken wel antwoord kunnen geven.

Blondie, vervelend dat je last hebt van je bekken, hoop dat je baat hebt bij de manuele therapeut.

Dames, echt een dikke knuffel voor jullie allemaal wat ben ik toch blij dat ik jullie ken. Doet me goed jullie woorden :)

Dikke knuffel

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Weet iemand hoe het toevallig met Innemini gaat?

11. liefsvanmama

Nee weet ik ook niet.

Maartje spannend. En ze moeten natuurlijk ook allemaal op de hoogte zijn, omdat je niet weet wanneer je moet bevallen.

Nee, ik ben nog steeds stil. Over twee weken dan ga ik het van de daken schreeuwen.

12. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    blondie: Balen van je bekken, ik heb ook vanaf een week of 16 veel last van mijn lage rug en bekken gehad, ben er al een aantal keer mee naar de ostheopaat geweest. Vooral voor de eerste keer had ik veel last, mijn bekken bleken ook wat scheef te staan, toen nhij ze recht gezet had ging het een stuk beter. Nu nog wat last vooral na liggen en begin lopen maar is nu wel te doen. Succes

13. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Oh en even stiekem gekeken in inneminne haar berichten en zij is ook bevallen !!
    GEFELICITEERD INNEMINNE!!!! Geniet ervan!

14. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb ook even stiekem gekeken.
    Gefeliciteeeeeeerd inneminne!!! Met je dochterje :)
    Alles goed gegaan?

15. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    shit, sta ik net op en dacht dat ik een beetje urine verlies had kijk ik is het een plasje bloed . Vl is onderweg naar huis en ik moet naar ziekenhuis. Voor ctg, pff ben even heel bang. Mijn moeder zorgt voor mijn dochter en was gelukkig net een klant op stal die daar alles doet. Dus even duimen aub dat het niets is....

16. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Maartje wat een schrik. Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de baby.
    Gelukkig kon je snel alles regelen en nu naar het ziekenhuis waar ze goed voor jou en je baby kunnen zorgen.

17. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Dankjewel dames !
    Redelijk goed gegaan... het laatste uurtje (of 2) was behoorlijk zwaar. De kleine meid was een beetje een sterrenkijker en dus heeft ze de uitgang behoorlijk vergroot ;) . Dus dat was afzien.
    Maar 't is het allemaal waard.
    En ze doet het goed. Flinke drinker en redelijk regelmatig slaapritme, dat heb ik wel verdiend, vind ik :D

Hoe gaat het hier nog met de dametjes ?

18. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    pff minimaal 24 u observatie en plat liggen tot bloedverlies helemaal weg is. Net aan ctg gelegen nu wachten op gyn.

19. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Inneminne, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!! :D

Maartje, dat was schrikken! Sterkte met het platliggen. Hopelijk is alles dan weer gewoon in orde.

Ik heb vanmiddag de geslachtsbepaling! :D

20. liefsvanmama

Maartje wat schrikken. Verwachten ze dat het gaat beginnen of is dat niet aan de orde?

Inneminne proficiait met jullie kleine meid. Vervelend dat je bent uitgescheurd.

Lappie wat zegt je gevoel?

Deel Deze Pagina