Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nieuws!!!!
    Lees hier als je wil mijn verhaal.

2. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    oh lappie wat fijn zeg!! Helemaal op een lijn en nu lekker genieten, hebben jullie de combi test wel gedaan of ook niet?
    succes met bellen, toch spannend en dan op en top gaan genieten !!!!

3. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wat fijn lappie. Ik durf ook echt het risico van een punctie niet te nemen. Is nipt in belgie toch niet its voor jullie het is namelijk risicoloos en kan tot 20 weken. Ze testen naast down ook op trisomie 13, 18 en nog 4 andere chromosale afwijkingen.

Fijn dat je in ieder geval de stress van een punctie niet meer hoeft te hebben.

4. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Maartje....stay cool en hou je nog zo lang mogelijk rustig...

Lappie...wauw, topnieuws ! Super dat jullie op een lijn zitten en fijn dat je die stress van zo.n functie lekker ontloopt...wij hebben ook die keuze gemaakt...
    We houden vertrouwen!!

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Maartje, ik hoop voor je dathet vandaag en morgen alles nog goed is en dat je rustig aan mag gaan bewegen. Dikke knuff

Lappie, wat fijn om te horen :) en wat heb je man van goud als ik je verhaal zo lees :)

6. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Ja idd dat valt op...een man met een gouden hart!!

7. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Tot nu toe alles rustig, wel hebben de gyns overleg gehad en het wordt toch keizersnee hopelijk gepland over paar weken.
    nu hopelijk morgen wat rondlopen en dan als de longrijpingsspuit 24 u geleden is dus morgen half 5. Dan stoppen ze met weeën remmers en als het dan rustig blijft hopelijk morgenavond of zondag morgen naar huis

8. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Maartje wat spannend zeg. Ik hoop dat het nog allemaal rustig blijft.

Lappie, wat een rust geeft die beslissing, heerlijk

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Maartje sterkte met afwachten..hoop dat alles rustig blijft!

Lappie wat heerlijk dat jullie het er hetzelfde overdenken!

10. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    goeiemorgen, alles goed bij jullie?
    ik heb gelukkig goed geslapen,nu wel weer vroeg wakker, maar ik krijg zo om 6 uur weer pil dus heeft nu toch geen zin om te gaan slapen. Vanaf vanmiddag dus van weeën remmers af, en dan blijft het hopelijk rustig, want mocht het vanaf vandaag toch weer gaan rommelen krijg ik geen remmers meer en mocht het beginnen gaan ze haar halen. Maar hopelijk blijft ze mooi nog een week of 3 zitten, hoe langer hoe beter. Kreeg wel al te horen dat ze me alleen maar naar huis laten gaan als ik me echt aan een heleboel regels hou dus niet meer ver van huis, altijd iemand bij me om me snel naar hier te brengen. Hoorde gister van mijn vk dat ze je eigenlijk vaker hier houden...... Maar dat wil ik echt niet hoor!! Dus ja jullie horen weer van me!
    en Super bedankt voor al jullie lieve woorden en steun, echt heel fijn zo'n groep!!

11. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Luister dan maar wel heel goed naar die woorden hè...!
    Eigenwijs mag je níet zijn in deze situatie...
    Niks ligt lekkerder dan je eigen bed !!

12. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik hoop dat je naar huis mag maartje. Ook al mag je niets dan is het altijd beter om thuis te niksen als in het ziekenhuis te niksen.

13. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Gyn geweest, mag 3 x per dag een kwartier wandelen jeuj en vanmiddag om 2 uur laatste pil sowieso, als het dan rustig blijft mag im naar huis maar idd nog heel rustig aan en altijd iemand in de buurt die me meteen naar hier kan brengen. En als ik weg mag nog even een datum plannen voor vervolgafspraak en keizersnee
    dus hopelijk blijft het rustig na het stoppen met die pillen

14. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Wij duimen voor je mee.....spannend hoor

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Maartje ik hoop voor je dat je toch nog naar huis mag. Lijkt me helemaal niks zooooo lang in het zk liggen. :(
    En idd beter als ze nog even blijft zitten waar ze zit.
    Sterkte!!!!!

16. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    ja toch apart dat als het vanaf nu onrustig wordt en ik weeën krijg dat ze dan niets meer doen aan remming, spannende tijd nog dus

maar nu even genoeg over mij haha, hoe gaat het met jullie?

17. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Lappie, fijn dat je een mooie gezamelijke beslissing gemaakt hebt ! Geniet van je zwangerschap hé.

Maartje, veel succes ! Ik begrijp dat je naar huis wilt! Ik mocht kiezen of ik op maandag of dinsdag naar huis mocht, en heb voor de maandag gekozen. Thuis heb je je eigen ritme hé, is veel fijner !

18. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Fijn Maartje!

19. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Kwam even hier kijken hoe het met Maartje was.
    Fijn dat je waarschijnlijk naar huis mag. Misschien ben je al thuis? Thuis is altijd fijner dan in het zkh, maar net wat mamenzo zegt, dan echt rustig aan en niet eigenwijs zijn he.
    Je bent ook erg verdrietig als je kindje straks te vroeg geboren wordt en je het niet mee naar huis kan nemen... Hopelijk is dat allemaal niet aan de orde!!

20. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    haha net of jullie mij al heel goed kennen haha ben ik zo voorspelbaar. Maar was ook echt van plan om rustig te doen hoor!!!
    weet nog niks gyn zal zo wel langs komen denk ik, en zal ook nog wel aan ctg moeten verwacht ik... Dus hopelijk vanavond anders morgen we zien het wel

inneminne hoe gaat het met jou en je dochter???

lvm ja idd thuis is fijner pff respect voor jou hoor al zo vaak in ziekenhuis. Hoe gaat het nu??

Deel Deze Pagina