Gelukkig marjol...goed nieuws!!! Lvm....joepie!!!! Gaan jullie beide voor de eerdere geslachtsecho...???
Wij weten straks door de nipt test al met 13/14 weken voor 100% zeker het geslacht. Ik ben echt nieuwsgierig. Mijn gevoel nu zegt een jongetje.
lvm fijn weer goede echo!! en marjol even spannend maar nu weer rustig gelukkig ik mag zo weer naar huis, jippie hopelijk nu iets langer maar ga nu met ander gevoel naar huis als vorige week, nu meer met idee van een paar dagen en dan weer terug, kan het alleen meevallen. We zien het wel. Maandag gewone afspraak gyn voor plannen. Keizersnee. Wordt de eerste vrije datum na 37 weken pff wel raar hoor dat ik maandag weet wanneer ze geboren wordt..
Spannend Maartje! Welk maatje ga je kopen? Marjol, hoe is het nu? Gelukkig geen bruiverlies meer. Hopen dat het zo blijft. De misselijkheid zakt hier! Joepie! Vandaag (nog) niet gespuugd! Ik heb een buikfoto van vandaag in mijn album.... Denk dat het goed is dat we het morgen gaan vertellen, wat jullie??
O jo....maar dat moet toch al opgevallen zijn...? Echt zwanger hoor... Hier ook mn broek niet dicht gekunnen vandaag...was aan het werk en heb die stiekjestruc uitgevoerd....1 kilo dr bij....
Meestal probeer ik het nog te verbergen onder weide jurkjes en leggings. Maar vanaf morgen niet meer. De stiekjestruc deed een vriendin ook.
@lvm het valt nu inderdaad wel op. Ik kan het ook niet meer verborgen houden bijna. Zijn mijn darmen. Heb af en toe thuis ook al een positiebroek aan. Hier gisteravond na toiletbezoek weer 1 kleine druppel helderrood bloed. Hoop maar dat het toch een gesprongen adertje is. Bloed/bruinverlies zit me toch echt niet lekker. Vanochtend trouwens niets meer. Omdat het zo extreem weinig is, ga ik vandaag niet bellen. Als het van de week nog eens gebeurt, bel ik.
he jakkes marjol. Ook al is het niet veel, dit wil je gewoon niet zien Hopelijk was dit het laatste drupje. Hier gaat het zo zo. sinds vorige week wat benauwd, snelle pols in rust....Ging maar niet over... donderdag toch maar even naar huisarts gegaan. hij zag dat ik benauwd was en hoge polsslag had. Bloeddruk was 140/80 en dit was tseeds 110/60, dus in die zin verhoogd. Omdat ik een stollingsstoornis heb en een grote kans in de zwangerschap op een embolie, moest ik meteen naar de seh.... Was wel even schrikken. bloed afgenomen, bloedgas geprikt, ecg, longfoto en een ct scan gehad. Gelukkig geen longembolie. Maar het is nog steeds maar zozozo. Nu even in de ziektewet en en hopen dat de klachten minderen. Hoe gaat het met de andere meiden? Liefs!
he marjol das niet fijn, wordt je toch weer onzeker van, idd toch echo bij nog een keer. jeetje blondie das schrikken, gelukkig geen longembolie was. Hopelijk voel je je nu met wat rust snel beter.
Jeetje blondie wat een schrik. Gelukkig is er nu niets aan de hand en hebben ze een full check up gedaan. Hier geen rood/bruin meer gezien. Ik bel morgen toch of ik een extra echo kan krijgen deze week. Desnoods betaal ik die zelf.
He bah blondie, rustig aan meis. Dat is even schrikken gelukkig was de check goed. Nu rustig doen. Marjol, gelukkig is het bij jou gestopt, maar ik denk dat de schrik er nu wel weer even in zit of niet? Ik zou ook om een echo vragen, want wanneer zou de volgende echo moeten zijn? Nou dames jullie heb het weekend weer even spannend gemaakt, niet meer doen hoor Dikke knuff
Gewoon bellen marjol, voor de gemoedsrust.. Nou inderdaad het is nogal spannend hier.... Hou jullie rustig meiden!! Ik ga vanaf morgen gtst kijken, heeeel vroeger gevolgd maar al jaren niet meer... Heel toevallig voor de zomerstop gekeken en dat was me toch spannend..hihi X
Iedereen praat ook over gtst, ik volg het niet. Blondie oei, dat moet je niet hebben. Blijven ze het goed in de gaten houden? Succes en hopelijk blijft alles goed. Hier vandaag verteld aan iedereen. Leuk altijd hè, alle reacties. Had een leuk jurkje aan. (Zie fotoboek)
Lvm, die jurk staat je inderdaad erg leuk, en ik vind het al goed te zien hoor Marjol, heb je nog gebeld voor een echo? Hier het gaat, op en af. Ene moment zit ik lekker in mijn vel, ander moment gaat er een "bom" af en komt het besef dat ik vorig jaar rond deze tijd zwanger was.......en voel me dan erg leeg. Nog 2 weken en dan op vakantie.
Ik heb nog gebeld voor een echo, maar de assistente kon het niet beloven. Zo ie zo zat het spreekuur al helemaal vol dus ze zou kijken of er wellicht vrijdag nog een plekje was, maar dat ging ze eerst met de verloskundigen overleggen. Heb wel gezegd dat er eigenlijk geen reden was, maar meer mijn gemoedsrust. Heb ook gezegd dat ik snap dat ze er via de zorgverzekeraar geen vergoed krijgen dus als ik het zelf moet betalen ik hier ook bereid toe ben. Ben benieuwd. Daarnaast kwam ik er vanochtend achter dat ik zaterdag en gister ham heb gegeten van de AH die al 4 dagen over datum was. Ik had deze vrijdag gekocht en niet goed opgelet en deze was afgelopen vrijdag dus al 2 dagen over datum Ik baalde er echt van, want ik ben heel voorzichtig alleen nu net even niet goed opgelet...dus weer stress, maar volgens de assistente hoef ik me als ik er niet ziek van geworden ben niet druk om te maken.
Ik mag vanmiddag om 17.05 al komen voor een extra echo...pfff en daarna moet ik niet meer stressen want het wordt nu wel erger. Zonet weer flinke klodder bruinverlies :x:x