Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Marjol, weet je al iets meer? Ik hoop zo erg dat het goed zit

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Het was allemaal goed. Het liep een beetje uit maar dat is logisch want had een extra afspraak aan het einde van het spreekuur. De bloedingen komen van de obstipatie. Navelstreng en placenta hebben we nu ook gezien.

3. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    oh gelukkig marjol wat een Super nieuws!!

ik ben vanmiddag ook weer bij gyn geweest alles was nog goed, weer even echo gehad om te zien waar de placenta lag ivm keizersnee, maar gelukkig ligt hij maar aan een kant dus was stuk minder risico. Hoeveb nu niet of bijna niet door placenta te snijden !
    morgen pre operatief spreskuur om alles te bespreken wat betreft narcose enzo en dam de 12e wordt ze gehaald!!!
    Wel raar hoor!!

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Spannend maartje ook een gek idee dat je nu weet wanneer ze komt. 12 september dat is over ruim twee weken...dat wordt dan baby nr. 3 :)

5. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Gelukkig marjol.
    Plat een gek idee Maartje! Wel leuk. Hoe klinkt het in je oren? 12 september? Dat wordt een mooi datum.

6. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Maartje; Fijn dat je een datum weet dan kan je er naartoe leven. Lijkt mij toch ook wel erg spannend omdat er van te voren vast staat wanneer het gaat gebeuren. Zie je er erg tegenop of valt het wel mee?

Hier is hij nog steeds niet goed gedraaid helaas. Voel steeds zn hoofdje boven en de schopjes beneden. Het voelt ook heel krap van binnen.
    Ik moet volgende week pas naar de verloskundige dan zal ik vast meer horen maar ik ben best bang voor wat er komen gaat als hij zich echt niet meer wil omdraaien. Zou wel erg tegen een keizersnee opzien en liever voor een stuitbevalling gaan (als dat in mijn situatie kan) mjaa moet nog even geduld hoe alles zal verlopen.

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Ha marjol gelukkig goed nieuws! Feli!

Het aftellen kan beginnen Maartje! Spannend

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Snap je bezorgdheid Laura.

Maar dit hoeft nog steeds niets te betekenen hoor. En ze zullen dan eerst rond 36 week uitwendige versie doen. Laat je daarover goed informeren wie dat gaat doen. Ik weet bv dat in het martiniziekenhuis een heel groot deel lukt en in het umcg weinig kans van slagen is. De ene arts is er kundiger in als de ander...

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Ik mag straks weer naar de huisarts. Klachten gaan maar niet over. UWV belde vanmorgen hoe het met me was. Niet goed dus. Beetje emo aan de telefoon ( ik dan ;)) heeft die man me gewoon op ziek gezet tot aan de bevalling.

Wel gek want ik gaf dat zelf niet eens aan. Maar geeft wel rust. En als ik nog wel wil werken mag ik dat ook zelf weten.

10. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Fijn dat je zo serieus werd genomen door het uwv. Kan ook anders ;)
    Voor jou begint het aftellen ook al bijna..bijna het derde trimester bereikt.

11. liefsvanmama

Blondie wat fijn dat het UWV je serieus neemt.

Laura het kan nog draaien maar je. Zegt zelf dat het krap voelt. Ik geloof wel dat je dat kan voelen.
    Hoe is het met jullie aanstaande trouwplannen?

12. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    De trouwplannen gaan goed we hebben vandaag de ringen besteld. Ze komen vandeweek. Ik heb een leuk jurkje gevonden en voor de kids had ik al een leuk outfit. Heb er zin in. Mijn familie zal toch komen ondanks dat ze tegen hem zijn en hem al jaren ontwijken dus daar ben ik ook erg blij mee.

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Klinkt allemaal heerlijk Lauraa!! En wat fijn dat je familie toch komt. :)

14. liefsvanmama

Nou zeker fijn! Vertel eens wat over het jurkje? Een trouwjurk of iets anders feestelijk?

15. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Spannend laura. De dag komt steeds dichterbij. Heb je deze baby wel moeten laten erkennen?

Hier vanmiddag grote paniek. Had al een stress dag op het werk met allemaal dingen die tegen zaten en toen smiddags een paar keer flink op de trap heen en weer gerend. Op de wc ineens flink helderrood bloed :x verlos gebeld en weer een echo gehad en beeb was nog steeds lekker aan het stuiteren. Voel me wel mutsig 3 echo's in 1 week. Morgen laat ik ook nog mijn urine controleren, want ze kunnen niet verklaren waar het bloed vandaan komt.

16. liefsvanmama

Marjol, jij hebt echt pech pech pech. Niet echt lekker voor je zelfvertrouwen, dat snap ik wel. Hopelijk binnenkort eens rustig bij jou...

17. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Nou inderdaad marjol...de schrik zit er dan goed in...
    Je moet je geen muts voelen...beter teveel controle dan te weinig...ik begrijp het volkomen!

Leuk jurkje lvm, leuk momentje het vertellen!

Relaxed blondie....doe het dan ook rustig aan he!

Hier nog twee weekjes en dan de 20wkn echo, ben voor het eerst aan het zenuwen..juist omdat ik me nu wat zwangerder begin te voelen.
    Nog ff doorbijten dus... ik voel ons meisje echt vaak, een geweldig gevoel!!

18. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Blondie: goed dat de uwv je serieus neemt, nu rustig aan he, hoe gaat het nu?

Lauraa: helemaal in trouwstemming! Leuk hoor !

Marjol: Tja beter een keer teveel gecontroleerd en een zeker gevoel dan blijven rondlopen met stress hoor daar zijn ze voor!

Mamenzo: Ik ken dat gevoel van stress voor de 20 weken, daarna durfde ik pas echt te geloven dat het goed kwam! Nog even 2 weken volhouden en dan nog meer genieten!

Lvm Lappie en de rest hoe is het met jullie?

Hier nog steeds thuis! Gisteren wel weer even wat stress omdat ik weer wat roodbruin verlies had, maar aangezien het niet helderrood was heb ik mijn kop in het zand gestoken, niet gebeld en wel extra rustig aan gedaan... EN daarna was het alweer donkerbruin en nu weer weg. Verder gaat het goed , kamertje even versneld afmaken (grootste belangrijkste deel was klaar maar sticker aan de muur en gordijnen, en nog plankje aan de muur. Dat is nu gelukkig ook klaar. Nog even pakket kleren gekocht maatje 50, ook gewassen en opgevouwen, nu nog kast schoonmaken en inruimen. We komen er wel, maar ik doe alles in tempo -80 haha dus duurt allemaal erg lang pff, maar ja zal moeten en ik wil echt niet naar ziekenhuis terug!! Ja pas over 2 weken!!

19. liefsvanmama

Mamenzo wat leuk dat je de baby al zo goed kan voelen. Zon echo is altijd spanend hè. Je gaat er vanuit dat alles goed is, maar ja, dat weet je natuurlijk niet. Hopelijk vliegen de twee weken om.

Maartje toch weer bloedverlies. Ik hoop nu alles rustig en dat ook voor jou de twee weken omvliegen. Verder er helemaal klaar voor nu de maat 50 is gewassen?

Hier gaat het heel goed. De misselijkheid is echt afgenomen. Sommige dagen spuug ik een paar keer maar andere dagen niet. Wat een opluchting.

20. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Ff offtopic...
    Zojuist contracten getekend,...
    Ik begin volgend jaar een kledingzaakje...spannend!!!!

Deel Deze Pagina