@el: veel plezier in italie @laura: dapper hoor dat je een stuitbevalling aandurft @ en blondie: wat een mooi behang. Lekker stoer! @ Lvm: hoe is het met je misselijkheid? @ maartje: zet hem op! @hier: alles zag er gister dus goed uit. Maar het bloedverlies is nog niet opgehouden. Vanochtend best veel bruinverlies gehad. Moest wel iets voordoen. Ik wordt er niet vrolijk van, maar het is niet meer dat ik er heel ergvan schrik. Ik hoop dat het toch wel snel weggaat. Ze blijven mijn schede/baarmoedermond van verdenken.
zo hier even nieuws: vanmorgen om 11.10 is onze dochter Febe geboren 47 cm en 2760gr. Alles gaat goed! Febe had nog wel even wat last van haar longetjes ze was wat aan het kreunen maar de saturatie was meteen goed en was ook meteen roze, dus kindarts had er meteen vertrouwen in dat hey goed kwam. Om half 2 heeft ze een half uur goed gedronken aan de borst, nu ligt ze lekker te slapen. Ligt nu nog af en toe even in couveuze maar meer omdat ze dan makkelijker haar temp vast kan houden. Maar geen noodzaak, ze doet het heel goed We zijn dus heel erg aan het genieten
Maartje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!! Hoe spreek je Febe uit eigenlijk? Fébuh? Fiebie?
Wat leuk dat je al wat laat horen zo snel... Van harte gefeliciteerd.... fijn die goede zorg Geniet meid xxxxx
Proficiat Maartje! Fijn dat het allemaal goed is gegaan, en ook vrij snel dus? Marjol, het voelt niet fijn, dat snap ik. Waar ligt je placenta?
@lvm: ik weet niet waar mijn placenta ligt. Een van de verloskundigen heeft hier wel even iets over gezegd. Als het daar van komt is dat dan gevaarlijk voor de beeb?
Nee maar als de placenta voor je bmm ligt kan dat bloedingen geven. Het geeft niet, maar geeft dan natuurlijk wel stress als je niet weet waar het vandaan komt.
Maartje Gefeliciteteerd met jullie dochter en wat een mooie naam. Gelukkig is alles goed gegaan. Geniet ervan xx
Proficiat Maartje en Febe ! Leuk leuk ! Ondertussen is Ior ook bevallen van een zoontje, Thijs.. Op naar de volgende
Maartje, gefeliciteerd met jullie dochter Febe blij om te horen dat alles goed gegaan is en die longetjes tja straks laat ze het vast wel horen dat deze in orde zijn Ior, jullie ook gefeliciteerd met jullie zoon Thojs ik hoop dat ook bij jullie alles goed gegaan is.
Datum nod (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje Jettos (28) - 3e ronde na mk - 1e kindje El1983 - 11e ronde na mk - 1e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e kindje meisje 9 aug - Inneminne (28) - 1e kindje meisje 12 aug - PCOmama (30)- 2e kindje meisje 4 sept - Ior (27) - 1e kindje jongen 30 sept - Maartje78 (34) - 2e kindje meisje 17 okt - Lauraa98 (23) - 3e kindje jongetje 1 dec - blondie(36) - 3e kindje verrassing 28 jan - mamenzo (34)- 2de kindje meisje 30 jan - Lappie (37) - 2e kindje jongetje 26 febr - liefsvanmama - 2e kindje 20 maart - Marjol (32)- 2e kindje -
Gefeliciteerd ior! Hier zijn we vandaag in het 3e trimester beland.... Hoop echt over 10 weekjes ons beebje vast te kunnen houden!
Datum nod (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje Jettos (28) - 3e ronde na mk - 1e kindje El1983 - 11e ronde na mk - 1e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 17 okt - Lauraa98 (23) - 3e kindje jongetje 1 dec - blondie(36) - 3e kindje verrassing 28 jan - mamenzo (34)- 2de kindje meisje 30 jan - Lappie (37) - 2e kindje jongetje 26 febr - liefsvanmama - 2e kindje 24 maart - Marjol (32)- 2e kindje GEBOREN!! 3 aug - Senna82 - 1e kindje meisje 9 aug - Inneminne (28) - 1e kindje meisje 12 aug - PCOmama (30)- 2e kindje meisje 4 sept - Ior (27) - 1e kindje jongen 30 sept - Maartje78 (34) - 2e kindje meisje
Heb de lijst aangepast maarvia de ipad dus was wt lastig. Misschien willen de nieuwe mama's de geboortedatum en naam op de lijst invullen. Morgen mogen we hier ook het 12 weken dansje doen. Nog even nipt afwachten en dan een beetje proberen te genieten. Heb dit weekend echt rustig aan gedaan en nu heb ik sinds gistermiddag ook geen bloeding meer gehad.
ior ook gefeliciteerd!!! Marjol 12 weken ;!!!!!!!!!!!!!! Hier gaat alles Super goed, febe drinkt als een tierelier en is verder Super tevreden, een avond krampjes gehad maar verder niet. De gyn is net geweest en kinderartz komt rond 10 uur, als die groen licht geeft mogen we zo lekker naar huis!!! En volgens de kinderarts die gister hier was was er toen al geen reden on te blijven!! Met jullie verder alles goed?