Lappie, ja hier gaat alles meer dan goed Sophie groeit goed, is alweer 6 weken joh...gaat veel te hard haha... maar het is een heerlijk meiske... bv gaat ook goed....ik moet wel beginnen met kolven want nog even en ik ga weer werken afcourse Marjol leuk hoor zo een mini cruise! Shopze!
@Laura: Hij is nu al een eigenwijsje...straks is tie helemaal eigenwijs en wil die de 18e komen Ik hoop het niet voor je! @PCOmama: Fijn dat het zo goed gaat. Hoe gaat met grote broer?
Marjol, fijn dat er nu een reden bekend is. Ik dacht het al! En volgende week weer een echo, fijn! Maartje yeah weer thuis. Heerlijk. Volgens mij ben jij lekker aan het coconnen. Pcomama bij jou ook alles goed dus. Zes weken al, war gaat het snel! Lappie, ja nu alles lekker inrichten. Heerlijk. Hier nu 16 weken en ik ben benieuwd wanneer ik de baby ga voelen. Bij mijn dochter hadden we nu ook al vanalles geregeld (kamertje gekocht en de wandelwagen) maar nu heb ik zeeeen van tijd. Als ik weet of we een jongen of meisje krijgen, dan ga ik kijken of we de babykamer moeten schilderen. Verder moeten dan alle babyspullen weer opgezocht worden en er moet een keer een kaartje uitgezocht worden. Nog tijd zat dus
Dames, wat een gekletsh hier, heerlijk om even bij te lezen. Marjol, gelukkig hebben ze nu de oorzaak gevonden, god meid het zat je tot nu toe ook niet mee met de onzekerheid, ik hoop dat het bloeden eerder voor je stopt zodat je er meer van kan genieten. Maartje, heerlijk met Febe naar huis, geniet ervan meis Pcomama, op wie lijkt sophie? Is het een beetje te vergelijken met de eerste of is ze echt anders? Lvm, jeeeej 16 weken, wat gaat het snel Lappie, en ook bij jou gaat het snel al 20 weken d Hier, volgens de banner 3 dgn overtijd,volgens mijnn app op mijn tel 1 dag overtijd, broekloeren is erg toegenomen Vriend en ik hebben afgesproken om tot morgen te wachten voor n test want we zitten nog lekker in het zonnige Italie en heb bar weinig testjes kunnen vinden tot nu toe Als ik iemand ben vergeten, sorry, maar iedereen vanuit het zonnige Italie een dikke knuffel. Xx
Ow.... dat is spannend el....oh ik duim me suf Hier een goede twintig weken echo....alles dr op en aan..ze was wel moeilijk te meten doordat ze er niet goed voor lag. Ook nog in stuitje maar dat wil nog niet zoveel zeggen... Echter bij de gyn was mn bloeddruk te hoog.. 149/104 Dus wederom alarmbellen.. krijg morgen uitslagen van bloed en urine en moet volgende week een 24 uurs meting.. dan overleggen de gynekes donderdag wat verder te doen....
Mamenzo fijn dat je 20 weken echo goed was. Hopelijk stabiliseerd bloeddruk naar een meer normale waarde. El zoo spannend meid ! Ik hoop heel hard voor je dat het raak is.
El, weet je al meer????? Mamenzo proficiat met je goede echo. Wel opletten met je bloeddruk. Doe je rustig aan?
pcomama, wat fijn he als het allemaal goed gaat! Is je zoon ook zo trots op zijn kleine zusje? mamenzo, fijn een goede echo zeg! Nu echt genieten maar wel heel rustig hoor, met die bloeddruk! liefsvanmama schiet ook al aardig op! Is idd wel makkelijker om te shoppen voor kamertje als je weet wat het wordt hebben wij ook gedaan El????????? Duimduimduimduimduim Hier idd heerlijk aan het genieten!!!! Borstvoeding gaat Super, ze was vandaag al boven geboortegewicht! En verder een heerlijk tevreden meisje, die alleen af en toe dag en nacht door elkaar haald...vannacht elke 2 u eten en overdag maar wakker gemaakt hopelijk komende nacht weer beter haha.
mamenzo.. Oie wat een hoge bloeddruk. Heb je zonder zwangerschap ook een hoge bloeddruk? Rustig aan! El wat hou je ons in spanning! wat zou het prachtig zijn! Ben benieuwd! PCOmama en Maartje wat heerlijk dat het zo goed gaat! En wat gaat iedereen opeens als een speer vind ik! Allemaal al de 12 week gepasseerd! Gisteren belde de gynaecoloog: Ik mag ondanks mijn metoprolol gebruik gewoon bij vk blijven op controle. Dat is fijn want dat scheelt me een hoop reistijd. Met 32 week krijg ik een extra groeiecho aangezien de metoprolol een groeiachterstand op kan leveren van de baby. (Mn gyn moest er zelf ook wel om lachen aangezien ik 2 x ben bevallen van een 9-ponder) Ik heb hem gelijk maar verteld dat ik nodig toe ben aan een ophoging van mn metoprolol Ik moet wel klinisch bevallen, maar hoef niet eerder opgenomen te worden oid, als de bevalling begint dan meteen naar zkh en maar hopen dat we op tijd zijn ... Maar val dan wel onder verantwoording van gyn.. Dus op zich alles nu mooi geregeld, weet ik ook waar ik aan toe ben. Dagen en nachten wisselen enorm. Merk hoe drukker ik ben hoe mn hart ook weer tekeer gaat. wel vervelend wat ik wil zoveel Maar gisteren had ik best een goede dag Maar goed.. pas op de plaats is het beste nu.. Lfs
Blondie jij moet echt rustig aan doen. Hopelijk dat het zo onder controle blijft. Maartje fijn dat het zo goed gaat en het ritme komt vast nog. Ik heb een buikfoto geplaatst. Volgens mij niet zo veel verschil tussen 13 weken en nu, wel?
pff denk je dat alle ellende achter de rug is en dat alles nu vanzelf gaat...... Niet Febe lag na de voeding lekker bij me iets omhoog, omdat ze weleens wat spuugt na de voeding. Ineens begint ze heel hard tev krijsen en vervolgens stopt ze even met adrmhslen om weer te krijsen etc ook roggelde ze wat. Eerst oo buikje gedraait en zachtjes op rugje geklopt en geprobeerd het slijm eruit te krijgen, gelukkig woont onze huisarts in de straat, dus even snel gebeld. Die vertrouwde het niet, hoorde piepje in longen, en heeft de kinderarts en ambulance gebeld. Gelukkig was ze vlak voor de ambulance er was net weer rustig. Hier nagekeken door kinderatts en nu alles goed. Zij dacht dat er wat melk in longetjes was gelopen en dat ze die er slecht uitkreeg . Nu 2 dagen blijven ter observatie.. Jeetje ik dacht echt dat we haar kwijt raakten.. De kinderarts zei ook dat ik goed gereageerd had en verder niks had kunnen doen. Was wel erg blij met onze buur huisarts.
O dat klinkt eng... Ik kan me zoiets herinneren dat mijn ouders dat vroeger ook met mij hebben meegemaakt.. Gelukkig goed gehandeld.. Maar is ze nu in het ziekenhuis.?? Ach meis dat is het laatste wat je wil, maar wel ff het beste... Succes....
Jeetje wat ontzettend schrikken Maartje!!! Ik hoop dat jullie nu echt kunnen beginnen met genieten zeg! Hopelijk even alles rustig nu bij jullie.
Jaze is in het ziekenhuis nu en ik ook. Vannacht alles rustig, alleen vanmorgen verslikte ze zich tijdens de voeding weer en viel haar hartslag even flink terug. Ze herstelde nu wel heel snel, maar ben sinsdien echt even een emo wrak,