Ach Maartje wat een toestand zeg! Daar wordt je angstig van zulke dingen! Sterkte! Hoop dat het snel beter gaat! X
He bah maartje dat is flink schrikken. Hopelijk komt alles goed en hersteld ze goed en gaat het drinken straks wat beter. Dikke knuff Nou ben toch ongesteld geworden, op dag 31 dus 2 dagen te laat... 8 okt heb ik de mri scan en dan mag ik gelijk beginnen met medicijnen. Ik zit nog even lekker te genieten van mijn Italiaanse wijn en ham en het goede leven en mijn laatste dag als een jonge bloem van 29 jaar Hahaha Meiden doe het rustig aan Kus en knuffel
Ah, jammer El!! Fijn dat je 8 okt ook al meteen medicijnen mag, hopelijk met een snel resultaat! Genet nog even lekker van je welverdiende wijntje Maartje, wat een schrik zeg. Gelukkig nemen ze het heel serieus. Sterkte en een dikke knuffel!
Nou el wat gadverdamme stom!!! Nu maar hopen op de volgende ronde met medicijnen.. laten we hopen op een verjaardags cadeautje... Jettos.... hoe loopt het bij jou nu allemaal...??
El Gefeliciteerd mt je verjaardag Maartje poeh even schrikken dus , maar wel beter dat ze haar goed in de gaten houden Hoe is het nu met je kleine meid?
El Gefeliciteerd en een Hele fijne dag !!!!!!! bedankt weer allemaal voor jullie steun, was idd heel erg schrikken. Het lijkt of ze nu vooral veel spuugt en zich daarin verslukt. Nu paar keer gehad dat tijdens het drinken hartslag heel stuk zakte, en ze zich dan soms verslikt. Vannacht had ze ook een keer hetzelfde als zaterdag, nu zag je dar dechartslag flink omhoog ging en zuurstofgehalte iets daalde maar was minder heftig als met dat verslikken, meteen rode alarmbellen... Heel vreemd allemaal zeker omdat ze verder Super tevreden is. Vanmorgen is de lactatiekundige geweest, ze dronk goed maar moet nu andere houding gaan proberen zodat ze tegen de zwaartekracht in moet drinken. Hopelijk helpt dat want ze hadden het ook over nutriton toevoegen ofzo maar dat zie ik niet zo zitten. Denken nu aan reflux. Dus tja geloof niet dat ik morgen al naar huis mag. is hier ook heel apart allemaal kraamafdeling was iedereen Super lief en alles kom. Nu ben ik vanaf morgen geen kraamvrouw meer dus krijg ik 's middags geen warm eten meer, geen handdoeken, normaal zou ik een veldbedje krijgen, maar door keizersnee mag ik toch ziekenhuisbed houden. Ze zijn veel afstandelijker en wc en douche op de gang. Papa mag ook niet slapen( nou is dat ivm thirza ook niet handig, maar ben blij dat het niet de eerste is ) kortom zit hier veel alleen en tv was gisteravond ookal stuk. Kan me normaal altijd goed " groot " houden maar nu al 2 dagen emo wrak, heb geen zin in bezoek buiten vl en mijn moeder en genieten is ook lastig zo. Behalve als ik mijn knappe meiske vast heb, met 4 snoertjes en apparaat er aan vast zo klaagmodus uit..
Hier weer terug van een heerlijke cruise! We hebben lekker een paar daagjes niets gedaan. Er is ondertussen wel veel gebeurt zeg... @maartje: wat een schrik zeg. Echt ships dat je nu weer in het ziekenhuis zit. @el: ook voor jou SHIPS!! Ik hoop dat de medicatie snel werkt. @hier: bloeden is iets minder geworden. Als ik me rustig hou dan is het helemaal weg. Wel vervelend nieuws gehad uit antwerpen. Er was namelijk 3% kans dat de test zou mislukken. Nou jullie raden al wie er bij dit percentage hoort. Ze gaan nu nog een poging doen (er waren 2 buizen bloed afgenomen). Als het weer mislukt dan moet ik nogmaals prikken. De uitslag duurt dus nog even
He bah maartje.... dat verwacht je ook niet van je kraamtijd!! Ik leef met je mee hoor... nee dan zal je nog ff moeten blijven, belachelijk dat na een kraamweek alles aangepast wordt naar cheapie! Je betaalt je rot aan zorg en dan zo... Fijn dat je het leuk hebt gehad marjol maar wat een ellende dat je weer door een ronde moet.. nee dat wachten dat sloopt...succes hoor X
afwachten ze moet 48u zonder hartslagdip hebben, is nu van gistermorgen geleden sua hopelijk blijft dat zo en mogen we morgen naar huis...
Zo eindelijk weer thuis, nu effe bijkomen van alle spanning en vertrouwen krijgen zonder monitor en dan weer conditie kweken en natuurlijk héél erg genieten Marjol, weet je al of de 2e wel gelukt is of dat je terug moet, wel balen zeg! En goed rustig aan doen dan zodat die bloedingen weg blijven. En hopelijk schuift de boel mooi omhoog!
Fijn maartje dat jullie weer thuis zijn...hopelijk blijft alles rustig!! Zojuist weer een wensballon opgelaten.... vandaag uitgerekende datum van de tweede mk... Vandaag ook weer zh gehad. Mijn bloedruk was vorige week dus te hoog en had nu maandag een 24 uurs meting.. van de 53 metingen waren er 11 goed. Nu dus medicatie verdubbeling ...maandag weer metingen en controle hoe ik erop reageer... best vroeg in de zwangerschap om te verhogen omdat er een max aanzit wat je binnen mag krijgen aan die troep methyldopa
Net bericht gehad dat 2e poging van NIPT ook mislukt is. Dus voor volgende week een nieuwe afspraak maken en dan weer 10 (lange) dagen wachten Hopelijk nu wel genoeg bloed van de baby in mijn bloed we zijn dan straks rond de 14 weken dus dan zal dat wel. Vanochtend nog wel een echo gehad en deze was weer goed Oh ja de bloedingen zijn er ook nog steeds :x @mamenzo: vervelend om nu al zo'n hoge bloeddruk te hebben. Krijg je naast je medicijnen ook een zoutloos dieet? @maartje: Fijn dat je nu weer naar huis mag met je kleine meisje. Het lijkt ons allemaal niet heel erg mee te zitten.