Dames even een positieve update van mijn kant: Gisteren uitslag van het chromosomenonderzoek m.b.t. de miskramen die bij mij en mijn man is gedaan. Zoals verwacht is hier niets uitgekomen en zitten al onze chromosomen keurig op zijn plek. Vanochtend bij de verlos geweest om even met de doppler te luisteren en de beeb had een goede hartslag Morgen ga ik naar de huisarts voor een doorverwijzing naar een coach om een en ander te verwerken en te kijken of ik mijzelf een beetje uit die negatieve spiraal kan krijgen. Hoe is het nu met jullie? Ben benieuwd hoe het met Febe gaat? En El83 ben jij al begonnen met hormonen en jullie kansen op een zwangerschap te vergroten? Hoe zijn de 20 weken echo's gegaan? Zijn jullie al lekker aan het shoppen en kamertjes verbouwen?
he marjol, dat is fijn nieuws allemaal. dat kon je wel even gebruiken. Hier gaat het redelijk zn gangetje. zoonlief van 5 is naar zolder verhuisd (met sterrenbehang!!) en de eerste 2 nachten ging het goed, maar nu is de terugval...Gisteren in bed geplast en vannacht was ie opeens heel ziek en huilen dus al 2 nachten weer ruk geslapen.... komt mn arme hartje niet ten goede. en verder hier rustig aan. de ene dag gaat beter als de andere...nog 2 weekjes dan een groeiecho... en dan halverwege oktober ook een zwangerschapsmassage voor mezelf ingepland... hebben we wel verdiend en hoe is het met de rest?? X
Marjol, wat een fijn nieuws!!! Dat had je wel verdiend! Hopelijk kun je de positieve spiraal snel vinden. Blondi, fijn dat bij jou ook alles goed gaat, hopelijk went de kleine snel aan zn nieuwe kamer. El, ik ben ook wel benieuwd, al gestart met de hormonen? Hier nog steeds in afwachting van onderzoeken. Zucht. Voordeel, ik ben heel weinig bezig met zwanger worden, das zeker wel relaxed na 1,5 jaar, hihi Knuffel!
Hallo meiden Marjol fijn dat je weet dat er niks met jullie chromosomen is. Is toch weer een stukje meer duidelijkheid. Hopelijk is de andere test deze keer gelukt. Wanneer hoor je daar weer wat van? Ik heb vandaag de 37 weken grens bereikt en de kleine mag vanaf nu dus gewoon komen. Vind het weer erg spannend. De laatste kleine dingetjes zijn nu ook klaar. Ik ben 2x met 38.1 bevallen dus ik ben erg benieuwd wanneer hij zin heeft om eruit te komen
Marjol, wat fijn nieuws!! Dat is een hele gerust stelling zeg Blondie, het heerst de griep, dus ik hoop dat je zoontje zich snel hersteld en gaat genieten van zijn sterrenkamer Nog een paar weekjes en dan mag het komen wat gaat het snel. Jettos, ik ben nu ook eigenlijk heel weinig bezig met het zwanger worden en toch zit ik op het eind van de maand bijna met een test in mijn handen met de stille hoop ;P Laura, spannend, al enige tekenen? Hier, ik heb 8 okt mijn MRI scan en dan mag gelijk gaan beginnen met medicijnen. 16 okt krijg ik mijn uitslag van de MRI en bloedonderzoek.
spannend el nog even geduld..je banner klopt dus al van geen kant meer ondertussen!? Jettos heerlijk dat je er rust in hebt, maar toch blijft het altijd wel even spannend natuurlijk aan het eind van de maand. Laura ooh 2x 38.1 ik teken ervoor. denkt de vk/gyn dat het weer wat vroeger zal zijn? Ik ben 2 x rond 39 week bevallen. Dat record wil ik eigenlijk verbreken (wees gerust, ik krijg 9 ponders...dus niet erg als ze iets eerder komen ) Vk gaat me zsm proberen te strippen. Is er al iets ontsluiting bij je of weet je het niet? Succes nog even!
Nee, mijn banner houd ik wel bij. Maar heb de vorige maand en deze maand geen ovu testen gedaan en dat dat scheelt al een hoop moet ik eerlijk bekennen
Behalve af en toe wat pijnloze harde buiken , wat vaker een grote boodschap op de wc merk ik nog weinig maar toch denk ik dat het niet lang meer duurt. (Hoop ik ook alles word nu echt lastig met die buik) Ze hebben nog niet gecheckt of er ontsluiting is. Moet donderdag weer naar de vk dus dan vraag ik zowiezo of ze even kijken als hij er dan nog in zit.
Marjol, goed nieuws! Laura, wordt spannend bij jou. Ben benieuwd wanneer jullie knul komt. El en jettos ik hoop zo dat jullie snel volgen! Blondie is je zoon al weer wat beter?
Marjol, wat fijn even goed nieuws, hopelijk ook snel goed nieuws van die bloedtest Laura, joh wordt ook spannend gaat echt snel nu! El en jettos, hoed gaat het met jullie? Blondie, ook al end op weg! Hier alles goed, wel flink wennen met 2 dametjes, Thirza wordt morgen alweer 5!!
Hier nog rustig, al beginnen de maandelijkse rituelen weer op te komen terwijl ik pas eind volgende week (dus niet deze week maar die week daarop) ongesteld moet worden. Mijn borsten beginnen weer pijn te doen. Och ja, nog even en dan mag ik met de pillen beginnen Hoe gaat het met Febe? Gaat het eten al wat beter? Alvast gefeliciteerd met Thirza vieren jullie het ook echt morgen of heb je dat al in het weekend gedaan? Laura, hoe staat het bij jou? Of ben je al aan het puffen? Marjol al de uitslag gekregen van je Test?
El Fijnn dat je bijna mag beginnen. Je zal zeker snel volgen als het allemaal aanslaat. Het zou wel leuk zijn als het niet meer nodig blijkt wie weet Hier nog niet aan het puffen helaas zit echt te wachten en te hopen dat hij eruit wil maar hij heeft het nog wel naar zn zin volgens mij. Heb wel een beetje harde buiken / menstruatiepijn af en toe maar denk dat dat meer voorwerk is. Donderdag ga ik naar de verloskundige ben benieuwd of ze dan ontsluiting kan voelen.
@Maartje: Gefeliciteerd met je dochter. Ze heeft in ieder geval een stralende dag! @El: Ik ben echt benieuwd of de pillen straks goed zijn werk gaan doen en je binnen no time zwanger bent van een mooie plakkert. Sterkte de komende week - ongi zijn is nooit leuk... @Laura: spannende weken liggen voor je. 38+1 was toch dat je andere twee keer bevallen bent. Wie weet ga je er nu overheen. Bij mijn zoontje was het 40+5...Ik heb wel extra lang verlof gehad hierdoor @blondie: hoe gaat het nu met je zoontje op zijn nieuwe kamer? Hier moet zoonlief t.z.t. ook verhuizen naar een andere kamer (1 verdieping lager als wij en hij nu ligt). Ik ben dus erg benieuwd naar je ervaringen. @hier: donderdagmiddag een controleafspraak bij de verloskundige en dan of donderdagavond of vrijdag DE e-mail met de uitslagen. Ik ga er nu van uit dat het wel gelukt is. Hopelijk dan ook op tijd met het opvragen van het geslacht en dan kunnen we het dit weekend eindelijk aan de familie vertellen. Het is namelijk kermis hier in het dorp (soort van dorpsfeest met muziek, lange tafels, bier, een draaimolen en botsautos) en op zondagochtend komen we allemaal samen.
dames... wat een gezellige boel weer hier.. nog steeds geen slechte berichten hier dus TOP! el, weer op de wachtbank. Vervelend dat de kwaaltjes weer beginnen, rare vrouwenhormonen toch! toch duimen we ff met zn alle! je weet maar nooit... en anders volgende week eens afwachten.. spannend meis, dit jaar moeten jij en jetje aansluiten!!! Ik gun het jullie zo... Laura... Spanning stijgt! liep jij nou ook in het maasstad? ben benieuwd wat ze donderdag gaan zeggen... zet hem op!!! Marjol, Gezellig vooruitzicht dat lijkt me een leuk feestje... Hopelijk is DE uitslag goed, maar we hebben dr veel vertrouwen in toch? Omdat echos goed zijn en jullie ook niks "mankeren"aan de chromosoompjes.... wat leuk dat er snel weer een geslachtje bij komt..Als we het tenminste mogen weten??? Blondie jij gaat hard.... let je goed op je gezondheid!! kus voor iedereen
El, vervelend die kwalen. Hopelijk ben je snel zwanger en komen er andere kwaaltjes. Jettos, jij moet ook snel volgen hoor. Marjol, spannende dagen voor jou. Laura voor hetzelfde geld blijft je zoontje zitten tot 42 weken. Ik hoop heg niet voor je. Nog Ruim een week en dan hebben we de echo! Vind het spannend. Ik hoo dan ook te weten wat het wordt. Maar ik denk datikhet nog geheim houdt voor jullie.
Lvm; spannend hoop dat ze het goed kunnen zien. Ben ook wel erg nieuwschierig wat je zult krijgen. Mamenzo ; ik loop niet in het maasstad want ik vind dat een rotziekenhuis. Heb zoveel fouten daar meegemaakt bij mijn oudste dat ik daar nooit meer heen zal gaan. Er staat zelfs letterlijk in het informatieboekje dat ze een opleidingsziekenhuis zijn. Loop alleen bij de vk nu en mocht er iets zijn dan ga ik naar het erasmus. Ik herkende alleen de folder ooit die je had gepost en daarom wist ik dat je in de buurt woont vandaar waarschijnlijk dat dat je bijstaat. Ik ben idd 2x met 38.1 bevallen (eerste x wel ingeleid na 3 dagen pijnlijke voorweeen en de tweede gebroken vliezen) Ik hoop echt niet nog 4 weken zo rond te lopen maar het zou altijd kunnen natuurlijk. Ik word nu elke ochtend wel een beetje emotioneel dat er helemaal niks is gebeurd die nacht. Bij beide hebben we ook sex gehad voordat er iets gebeurde en nu wil hij gewoon afwachten dus dat frustreerd me ook wel Ben bijna 2 jaar af en aan zwanger geweest dus ik vind het nu wel tijd om me kleintje te zien. Maar we wachten braaf af en morgen gaan we maar weer naar de vk.
Ow echt.... Ik heb een vaste gyn en ben dr heel blij mee! Dat was bij het oude maasstad wel anders hoor... Vandaag weer check gehad De internist heeft mn medicijnen weer verhoogd nu 6 per dag De gyn was tevreden saleen ligt mn mamakoek voor de uitgang, maar dat kan nog veranderen.. ook lag ons drolleke nog in stuitje maar ook dat wil nog niks zeggen Ooohhh lvm....hij hoeft het toch niet te weten dat wjj het weten....hihihi Ik wilde al een droopy gezichtje plaatsen maar dat lukte niet...