Lees wel mee, maar had niet zo'n behoefte te reageren. Gisteren is de verloskundige geweest en het hartje klopt nog. Mijn man is altijd erg positief en gelooft nog wel in een wonder. Ik niet meer. Ik ben al bezig te denken over wel of niet kaartjes sturen, waar wil ik bevallen in nijmegen of toch arnhem (zeker na die nare ervaring van vorig jaar), etc. En zelfs al over erna...hoe gaan we dan verder.
Ach Marjol lieverd toch. Ik niets anders zeggen dan heel veel sterkte. Kun je morgen of vandaag niet nog ns met de verloskundige overleggen over het hoe en wat, want als ik jou zo lees ga jij er aan pnder door... Dikke knuffel lieverd
Klopt het hartje goed marjol? Bah wat een narigheid toch voor je lieverd. Kan goed begrijpen dat je er niet meer in gelooft. Maar ik geloof ook net als je man in wonderen! Dikke knuff en denk aan je! El hoe is het met jou?
Morgen mag ik weer hartje luisteren en heb a.s. dinsdag een afspraak met maatschappelijk werk. Ook volgende week in het ziekenhuis na de echo staat er een afspraak met iemand die helpt met de geestelijke begeleiding van zwangerschapsafbrekingen en begeleiden van mensen met doodgeboren kindjes. Gisteren een standaardbrief van het uwv ontvangen. Er zijn toch echt wel uizonderingen waarin ze die brief niet kunnen sturen. Er staan dingen in als dat ik er alles aan moet doen om zo snel mogelijk weer beter te zijn. Geef meteen door als ik opgenomen word in het ziekenhuis. Ik weet dat het een standaard brief is, maar de toon in onze situatie is echt zeer ongepast. Ik ga morgen wel een paar uurtjes werken voor de afleiding. Ik werk als directiesecr. en ga wat dingen aan een collega uitleggen en 'suf' invoerwerk doen.
Sjees, wat een stelletje onbeschofte bij het uwv, dat kan toch niet. Blondie, tja wat zal ik zeggen. Ik word gek van mezelf De signalen die ik heb kan zowel van een zwangerschap zijn of van ee aankomende ongesteldheid dus ik weet het nog niet. Heb veel hoofdpijn, soms n krampje in mijn onderbuik, ik ben heel erg moe, last van opgezette buik en darmne en vlagen misselijk...... Kan nog alle kanten op dus.... Met mijn vriend afgesproken dat we morgenvroeg samen een test doen mocht ik nog niet ongesteld zijn.
Kon me toch niet bedwingen heb net een test gedaan, en wat ben ik pist offf :x heb een foutieve test, de teststreep staat goed maar het 2e streepje loopt geheel horizontaal En heb nu geen testen meer...
Ach marjol lieve schat... Ik hoop dat er voldoende steun is voor je! Ook ik geloof in wonderen hou je taai meis... en het uwv bull shit, denk aan jezelf en geef het morgen goed aan! El, wat shit! Gelukkig is het kruidvat vroeg open morgen...ik duim
marjol jeetje wat heftig allemaal. Ik hoop en duim heel hard dat het toch goed komt. Wat goed dat je hulp zoekt, je zal er geestelijk wel helemaal doorheen zitten.Sterkte en een hele dikke knuffel. En wat een ..... Van het uwv zeg pff. Ook zij zouden in sommige situaties geen standaard brieven moeten sturen, en el?
Marjol, pfff, ik heb er geen woorden voor. Knap dat je toch even aan het werk gaat voor de afleiding. Lijkt me goed dat je gesprekken hebt met nazorg, want het is niet niks wat jij/jullie allemaal te verwerken krijgen. Knuffel!! El, meldplicht!!!
Heb vanmorgen een clear blue test gedaan, helaas niet zwanger. Woensdag heb ik mijn gesprek weer in het ziekenhuis, en dan krijg ik mijn uitslag van mijn onderzoeken. We wachten nog even af....
Hè el wat jammer nu.. Was zo mooi geweest net voor alles aan ! Marjol fijn dat we hulp komt om van je af te praten... Lijkt me niet overbodig. En ondertussen draaien m'n duimen! Hier vanmorgen naar verloskundige geweest. Alles in orde. Vanmiddag naar Gyn ivm groeiecho ivm hartmedicatie. En binnenkort naar cardioloog omdat m'n hart nog steeds wel raar doet...
Hè jammer el! Ik hoopte het zo voor je. Marjol, ik blijf voor je duimen. Blondie, ik zie dat je 'ineens' al 33wekeen bent! Is niet ineens natuurlijk, maar voor mijn gevoel gaat het bij jou lekker snel. Nog een paar weken hoop ik voor je.
Ben nog niet ongesteld, heb vanmorgen even gevoeld en mijn baarmoeder ligt nog steeds erg hoog (ik voel bijna iedere dag hoe de stand is). Wel heb ik dik wittig slijm bij mijn baarmoeder....... Wacht nog even af...morgen in ieder geval gesprek in het ziekenhuis
Marjol heel heftig wat je meemaakt maar weten ze het wel zeker wat ze allemaal zeggen? Mijn jongen schenen zijn beentjes een week of 2 achter te lopen bij 20 weken en daar begonnen ze ookal over allerlei syndromen enz. Maar soms hebben ze een kleine achterstand omdat ze net voor een groeispurt zitten. Met 30 weken was alles wel gewoon weer okee in verhoudingen. Ik hoop gewoon echt dat ze het bij het verkeerde eind hebben want dit verdien je allemaal niet. Dikke knuffel x Hier gaat het zn gangetje. Q.uintino is vandaag een week oud. Hij was wat te licht bij de geboorte en moest daardoor bijvoeding maar inmiddels drinkt hij alles uit de borst en hij groeit ook goed. De kraamhulp was vanmorgen voor het laatst en we gaan morgen voor het eerst naar buiten om zn broer naar school te brengen.
Klinkt heerlijk Laura! lekker genieten! en ja liefsvanmama alweer 33 week... maar toch gaat het voor mij langzaam ivm hart en bekken. Maar opeens slaat de schrik me ook wel weer een beetje om het hart dat het ook weer niet heel lang hoeft te duren voordat de bevalling gaat beginnen... Gisteren bij de gyn geweest voor groeiecho en volgens gyn loopt het kindje iets voor maar de vk heeft de waardes van de echo in hun systeem ingevoerd en komt dan uit net iets onder het gemiddelde...dus ik weer het nu ook niet meer Binnenkort naar de cardioloog en een week erna bellen met de gyn en dan kijken of er nog iets aan het bevallingsplan veranderd gaat worden... Marjol hoe gaat het met je? heb je al een gesprek gehad? Dikke knuffel!
@blondie: vaag die metingen...bij mij geloof ik het wel omdat twee verschillende echoscopisten ong. Op dezelfde waarde uitkwamen. @el: hopelijk slaan je behandelingen aan en ben je snel zwanger @laura: wat goed dat jullie kleine nu alles uit de borst drinkt en weer lekker aan het groeien is. @hier: het lijkt wel murphy's law...werd om 12 uur gebeld door een zeer onvriendelijke dame dat de afspraak niet doorging. Toen ik zei dat in de afgelopen week mijn situatie drastisch was verandert en of er een andere mogelijkheid was, was ze niet al te vriendelijk in haar bewoordingen want er was echt iets ergs gebeurt en daarom belde ze af en ik moest maar gewoon afwachten. Ik schoot zo vol dat ik toen zelf snel heb opgehangen. Nog niet koud opgehangen of het uwv belde. Mevrouw u klinkt erg emotioneel zal ik u morgen bellen. Ik 'nee, ik wil gewoon niet gebeld worden'. 'Maar'. Ik in tranen 'het lijkt erop dat we weer de baby gaan verliezen'. 'ok mevrouw dan hang ik nu op en we regelen het verder met uw werkgever'. 'Bedankt' en toen stortte ik weer even in. Gelukkig had mijn moeder tijd om even mijn zoontje op te vangen. Ben nu wel een aantal uren aan het werk en dat is fijne afleiding. Vandaag heb ik me bijvoorbeeld druk kunnen maken om het geboekt krijgen van een hotel wat eigenlijk al vol was.
hmm jakkes Marjol wat weer een nare ervaring erbij. ik hoop dat dit niet de maatschappelijk werkster zelf was die je belde? Fijn hoe het UWV reageerde, heb je daar nu even geen last meer van. k zie nu niet meer goed wanneer je de volgende echo weer hebt. Duurt niet lang toch? Mijn echo was alleen maar door de gyn gemaakt: alleen ik had de fotouitdraai mee en de ge-appt naar mijn verloskundige. Die heeft die waardes die erop stonden gebruikt in hun systeem en toen was de percentiel uitslag p5-50 ofzoiets wat er op neer komt dat het op mijn termijn iets onder gemiddelde zit.... Nou hou je taai meissie, we leven hier allemaal met je mee! X
Marjol, dikke knuffel. Fijn dat je vandaag wel even afleiding had, ook al was het voor n paar uurtjes. Hoe reageren je kinderen? Want die zien nu toch jou vaak verdrietig...
Lady's as donderdag avond om 18.30u laat ik me tatoeëren Vind het zo spannend. Wat ik in mijn hoofd heb is, 3 open orchideeën, met uitlopers, en een dicht knopje. De 3 orchideeën staan voor: mijn oma, de andere 2 staan voor mijn vriend en ik, en dan wil ik een dicht knopje wat staat voor mijn miskraam. In mijn hoofd ziet het er allemaal mooi uit,maar ik kan absoluut niet tekenen. Wel heb ik 3 ontwerpen (die ik van internet heb geplukt) naar de tattoo shop gestuurd waar hun (aan de hand van mijn idee) een ontwerp kunnen maken. Ben heel erg benieuwd