Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Spannend el, Eem tattoo.
    En ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen in het zkh.

Blondie, ik kan me voorstellen dat het voor jou inderdaad langzaam gaat. Maar vanaf hier leek het snel.

Marjol, wat een klote situatie.

2. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Marjol, dikke knuf! Ik hoop nog steeds dat ze het bij het verkeerde eind hebben! nog een weekje? en dan de groei bepalen?
    Fijn dat het uwv het nu wel ff doorhad.. en dat je toch op je werk begrepen wordt! niks is zo fijn als wat afleiding...

Hier:
    heel de week al een apart gevoel.. omdat deze week vorig jaar een hel was... Op ma te horen gekregen dikke nekplooi... wo vruchtwaterpunctie en dan as zondag een jaar geleden bevallen van ons jochie! pfff nog steeds vreemd en emo! slaap er slecht van.
    Morgen weer naar de gyn, mn bloeedruk is niet onder controle met die 6 pillen per dag. Ik ben dr bang voor! ik moet het thuis bijhouden en zonet 155/110. Als ik maar geen bedrust krijg. Heel de week ook al wat harde buiken.. maar goed, we zien het wel weer

Kamertje in de maak, wordt mooooi.. We hebben geschilderd in mint en zand met een stijgerhout wandje...
    x

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    El, dat klinkt heel erg mooi. Plaats je hier een foto van het eindresultaat??

Mamenzo, wat een heftige week zo voor je. Snap heel goed dat het erg emotioneel is. En wat heb je een hoge bloeddruk! Heb je hier altijd al last van of nu alleen met de zwangerschap?
    Ben zo benieuwd naar het kamertje als het klaar is!!
    Mijne duurt nog wel even... al drie weken aan het wachten tot degene die gaat schilderen tijd heeft.....

Marjol, voor jou de allergrootste knuffel op dit moment!!!!!! Vind het zo erg voor je!!! :(
    Heel veel sterkte de aankomende tijd!!!

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mamenzo, dikke knuff. Heftige week voor jou :(
    En wat een hoge bloeddruk, ik hoop voor je dat ze het onder controle kunnen krijgen maar je krijgt al 6 tbl is dit het max??

Lappie, hoe gaat het verder jou? Rond en gezond ;)

5. liefsvanmama

Mamenzo klinkt als een leuke kleuren combi. Maar je bloeddruk dus nog te hoog. Hopelijk snel onder controle.

El, succes vandaagin het zkh. Nog steeds niet ongesteld?

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Nou ik snap het niet meer.
    Net bij het zkh geweest. Uit de mri scan is niets gebleken, ook uit het bloedonderzoek is niets gebleken, waarde was gedaald naar 285. Dus normaal. Alleen ik snap het en de arts snapt het niet want toen ik bloed ging prikken was ik nog niet begonnen met de medicatie.
    Afspraak voor nu, over 8 weken terug komen en opnieuw bloedprikken. Prikken op een moment wanneer mijn klachten het hoogst zijn...

Hij heeft er wel voor gezorgd dat ik een verwijzing heb gekregen voor de gynaecoloog. Daar heb ik mijn eerste afspraak op 19 november.
    Hij kon geen atwoord geven opmijn vraag hoe het komt dat ik nu zo laat ben. Het kon in ieder geval niet aan de medicatie liggen zei hij.

Ik weet het voor nu allemaal even niet meer, voel me ontzettend K, ben boos op mijn lichaam, ben nog steeds niet ongesteld, vanmorgen nog getest :x
    Morgen avond iets leuks om naar uit te kijken.

Dames hoe lang moet ik wachten op mijn ongesteldheid? Ik heb nu wel al 4 dagen last van hele vervelende krampjes en koppijn.
    Mijn eigen huisarts heeft nu 2 weken vakantie...

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wel goed eigenlijk. Alles wordt wat minder soepel enzo... maar ja dat is normaal. Ik ben over een week al weer zes maanden zwanger!
    Ben erg erg moe, ik slaap heel veel.
    Maar ik mag niet klagen.
    Zondag de box neergezet, zo mooi, en zo leuk om naar te kijken. :)
    En we wachten nog steeds op die jongen die de babykamer komt schilderen (al 3,5 week).

8. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    El zwaar irritant zeg. Met die uitslagen kun je niets erg frustrerend. Goed dat je nu ook naar de gyn kan en dat ze het toch nog verder onderzoeken.

9. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    bah el wat vervelend! weet en kun je nog niets...
    zei de dokter niets over tempen... ik ben nog steeds van mening dat dat juist werkt... ik ben door tempen erachter gekomen dat ik na 12 dagen mn ongi heb. Dus als ik nooit doorkluste was mn kans vergrepen...maar we hopen gewoon dat die testen niet goed waren en dat je lekker positief test over een paar dagen

ja rare week, dat slijt niet! ook niet door een zwangerschap!
    bij mn controle was het oke. bloeddruk de grens en gewoon door met de medicatie! thuis blijven meten en de grens is bij mij 150/110
    is hij hoger dan moet ik per direct naar triage (dus op mn kop gekregen dat ik dat gisteren niet heb gedaan) en zo tobben we maar door...... ik weet niet meer weer het vroeg mmaar mijn bloeddruk is altijd wat hoger alleen met zwangerschap en door vroegere hersenbloeding die ik heb gehad ben ik het zorgenkind voor het zh!

NU love is in the air!! kus

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dames na 3 uur pijn lijden het resultaat:

11. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Mooie tattoo. Met name de symboliek erachter. Ook het dichte knopje is erg mooi.

12. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Wow wat een grote! Maar wel mooi! En wat irritant dat je nu nog steeds niks weet! Nog niet ongesteld? X

Marjol hoe gaat het met je?

13. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    El, Mooie tattoo hoor ! Vind hem echt gaaf. Ik wil ook al een tijdje een 'zelfgemaakte' tattoo met de miskramen en me kinderen erin verwerkt maar ik ben er zelf nog niet uit wat ik wil, maar ik vind dit ook erg mooi.
    Weet je al meer over je cyclus?

Hier gaat het wel zn gangetje. Mijn kleine jongen doet het erg goed dus ik geniet lekker van hem. Hij heeft gister de gehoortest gehad en die was ook goed.
    Ik ga zo nog even met hem naar buiten voordat me andere kids weer thuiskomen en daarna zijn ze (ook vl) allemaal een weekje vrij. Zo net na de kraamweek zijn we daar allemaal wel even aan toe.

14. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Mooie tattoo el!
    k lees wel mee, maar mijn computer is in de maak en op telefoon reageert niet echt makkelijk!

Marjol hoe gaat het met je, weet je al iets meer?
    Blondie gaat idd hard maar gaat bij een ander altijd hard, tenminste dat zwanger zijn dan.
    Laura ook lekker aan het genieten !
    Mamaenzi hoe is het nu met jou?

verder weet ik even niets meer, echt heel irritant mijn hoofd werkt echt niet nog veel minder als bij de 1e.

Met Febe gaat het heel goed, is alleen flink verkouden , zo zielig, maar ja was te verwachten iedereen is hier aan de snotter ik ook.
    Verder begin ik nu langzaam me wat fitter te voelen, vandaag is Febe alweer 6 weken pff wat gaat het hard. Maandag op controle bij gyn en hopelijk groen licht om alles weer te mogen, en dus rijden!
    Merk wel dat ik er veel meet tegenop zie om te beginnen, zal wel veel spierpijn worden haha, maar ben ook nog niet helemaal fit duurt erg lang, met Thirza was ik nu alweer 3 weken aan het lesgeven, nou wil ik volgende week weer beginnen op het gemak.
    as zondag kraamfeest, zal blij zijn als het geweest is, sta niet zo graag in het middelpunt. Wordt wel leuk hoop ik doen het bij vrienden op een groot partyschip!!

15. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    oh ja en lappie en lvm gaan ook al zo hard !
    hoe gaat het bij jullie?

hier trouwens ook rare dagen zaterdag 1 jaar geleden de curretage en dit jaar zondag kraamfeest, erg dubbel dus.

16. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    El, mooie tattoo!
    Niks voor mij zo'n ding maar bij een ander kan ik altijd wel waarderen.

Voor mij is het 1 november een jaar geleden van mijn MA. Ik weet het, ik zit hier eigenlijk ilegaal, hoor eigenlijk bij een novembergroepje.... maar die was er toen (nog) niet. ;)

Verder hier wel z'n gangetje. Merk dat ik het nu wat zwaarder begin te vinden.

17. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Het gaat nu wel weer een beetje. Gisteren bij verlos geweest en het hartje klopt nog steeds. Dinsdag weer een dag met allemaal afspraken in het radboud en dan weten we weer een beetje meer.

18. liefsvanmama

Marjol ik blijf voor je duimen.

El, het is niet zo mijn ding, je tattoo.

Laura fijn dat jullie mannetje het zo goed doet.

Voor mij ook zaterdag een jaar geleden curretage. Ik merk toch wel dat het een heel stuk afgesloten is. Maar ja, ik ben dan ook zwanger. Ik kam me voorstellen dat het voor jettos en el nog anders is....

Hier gaat eigenlijk alles heel goed. Niet meer zo vaak misselijk. Weinig andere klachten. Ik geniet er wel van! Alleen erg moe steeds

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Marjol, ik hoop echt dat je dinsdag goed nieuws krijgt. Zolang het hartje blijft kloppen hebben we nog hoop,toch?

Maartje, succes met de spierpijn en veel plezier met het kraamfeestje.
    Het heerst, iedereen is aan het snotteren, ik hoop toch dat het bij mij weg blijft ;)

Gister avond had ik bij het afvegen wat helder bloed, en het heeft zich vanmorgen dan toch uiteindelijk doorgezet.
    Opgelucht dat ik nu weet waar ik aan toen ben, aan de andere kant vraag ik me wel af hoe het komt dat ik 7!!! Dagen was.
    Zal denk wel de stress geweest zijn denk ik....

Anyway fijn weekend dames

Xx

20. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    jow el, wanne tattoo! niks voor mij maar ik hou dan weer wel van tattoo's met een betekenis.. en je ongi er door, jeeh wat een aparte cyclus!

meiden wat fijn dat het met die kleine hummels goed gaat... goede gehoortest ook weer fijn laura! en de snotneus gaat ook wel weer voorbij maartje.... heerlijk genieten hoor!!
    slapen ze al door??? hahahaha GRAPJE!!!!

ik ben terug van een paar dagen utrecht... vriendjelief had me verrast! Dat was hem goed gelukt.... heerlijk genoten lekker gerust, gewinkeld, gebadderd en gegeten!! Prachtig hotel, zal eens een fototje plaatsen

Deel Deze Pagina