Fijn gesprek met gyn gehad. In overleg toch maar besloten voor cytotec te gaan, en dus met pilletjes mk op te wekken. Dit heeft minste kans op complicaties. Ben benieud, ga vanavond beginnen... Hopelijk niet te veel pijn. Thnx voor jullie reacties. Duim voor vruchtbare dagen voor jullie!
Ja ik hou een beetje 13 dec aan in me hoofd dat ik ongi moet worden.. Kan ook maar zo dat me lichaam toch geen eigen cycles heeft gemaakt in dat geval gaan ze me menstruatie weer opwekken met provera.. Dus ben ook wel weer benieuwd
Jettos, lieverd heel veel sterkte vanavond. Zorg dat je partner wakker is als je naar toilet gaat. Ik wil je niet laten schrikken maar het kan zijn dat je veel bloed verlies en dan even weg raakt. Heel veel sterkte vanavond Dikke knuffel
Sterkte Jettos !! Dames, ik heb gisteren weer verder gelezen in mijn boek : bol.com | Als je een prille zwangerschap verliest, Manu Keirse & Annemie Vandermeulen... Daarin geven ze ook een opsomming van mogelijke oorzaken. Vind het wel interessant en het geeft me ook wat houvast. Dus ik kan het wel wat aanraden... mocht je vragen hebben, dan geeft het boek wel antwoorden, niet op alles, maar toch... er bestaat immers niet zoveel lectuur over, denk ik ! Met mij alles goed... moe...
Jettos heel veel sterkte meid! Dikke knuffel! Inneminne fijn dat je steun uit het boek kunt halen Hoe is het met je zwangerschap? Heb jij al last van kwaaltjes? Ik weinig tot niets en dat maakt me best onzeker. Ik had eigenlijk de 21e een afspraak voor een eerste echo maar deze heb ik toch vervroegd naar de 17e. Scheelt toch een paar dagen.
Ohhh jettos , sterkte hoor !! Hoop dat het meevalt, iedereen ervaart het anders!! Inneminne .... fijn boek...het helpt idd bij je vragen, geruststelling en verwerking...de tranen vliegen af en toe eruit...maar dat is logisch.. ik heb veel meegemaakt in mn leven maar zo'n miskraam is echt het aller zwaarste..wat een impact geeft dat!! Fijn avondje nog meiden....xxxx
Senna, hier ook weinig kwaaltjes... borsten zijn wat groter maar passen nog in bh, gewoon voller gevoel erbij. Moe, dat wel. En mijn nachtelijke kramp is voorlopig ook geminderd. Huid is beetje zo zo, maar ik smeer goed en ik zorg dat ik genoeg eet. Het maakt me ook onzeker... Was deze namiddag bij zwangere collega en gebabbeld met haar. Zij wist het t.e.m. 7 weken niet, dus het kan best, geen of nauwelijks kwaaltjes... én ze had alleen een euforisch/ heel fit gevoel tijdens die weken.. nadien heeft ze het ontdekt en is de misselijk gelijk toegeslagen... Morgen of donderdag test ik nog eens, gewoon voor mijn zelfzekerheid... en in het weekend evt nog een CB. Ik ga ook de 17e, 's avonds, dus hopelijk hebben we beiden goed nieuws ! Oh die collega toonde me ook een aantal echo's rond 5 weken en wat later... dan weet ik wat te verwachten...
Jettos sterkte vanavond en de komende dagen! Hier heb ik volgende week ook al een echo op verzoek van mijn ferti arts, dus meld mij maar braaf..in haar beleving zou ik namelijk verder 'kunnen' zijn, maar in mijn beleving niet hoor...dus we wachten het af..het zou mooi zijn afcourse, maar ga er echt niet vanuit...maar mijn testen worden wel lekker donkerder en dat was vorige maand wel anders...dus ik ben positivio!
Wat kwaaltjes betreft, ik ook bijna niks deze keer...enkel soms dat mijn boobies voel, maar dat was het dan ook echt wel...
Lieve Jettos, heel veel sterkte vannacht en de tijd erna. Zelf heb ik op 6 november Cytotec gebruikt en die nacht een miskraam gehad. Is me allemaal redelijk meegevallen. Ik hoop dat het allemaal mee valt voor je. Veel sterkte en kracht voor vanavond en vannacht!!! Dikke knuffel.
Bedankt voor je reactie. Het is ook zo spannend allemaal. Ik probeer er van te genieten en heel blij te zijn maar iets in me houdt het wel een beetje tegen nog. Fijn dat je de echo's van je collega hebt gezien. Ik Google er ook wel eens op. Het testen is heel herkenbaar. Heb al een vermogen aan testen gedaan . Gistermiddag een dig gedaan en deze gaf toch echt 3+ aan. Geeft toch een fijn gevoel Het komt helemaal goed en de 17e krijgen we beide een hele mooie echo te zien.
Jettos: Super veel sterkte! Hoe gaat het nu met je? Lappie balen zeg! Was je na je miskraam al een keer ongi geweest of niet?
Maar ize ik nou in jouw kaartje dat jij nog tot eind nov positief hebt getest op de zwangerschap? Dan heb je toch ook nog niet je eisprong gehad?! Ik denk dat je cyclus een stuk langer is dan voorheen.
Ik heb geen flauw idee. Ik heb het opgezocht en het schijnt dat je wel een eisprong kunt hebben als je nog hcg in je lichaam hebt. Ik had op het laatst echt alleen nog maar tuurstreepje. Op 18 november had ik een positieve ovu-test (tuurstreep op mijn zw-test) en alle dagen daarna een negatieve ovu-test. Maar ik hoopte gewoon dat het toch een eisprong is geweest maar ik snap ook heel goed als dat niet zo is geweest. Op dit moment voel ik mij alsof ik vandaag of morgen ongesteld word en ergens voelt dat ook als een opluchting. Dan begint mijn 'normale' cyclus tenminste weer (hoop ik dan).
Pff ok, dan heb jij nog lang last gehad van een positieve testen zeg... en kan je niet langs een gyn ofzo om te kijken mocht het deze week nog niet is gekomen? Of loop jij niet in een ZH?
Ik had 20 november mijn controle-echo bij de gyn en toen gaf ik aan dat ik nog een tuurtest had. Dat was geen probleem zei ze. Mare.... volgens mij ben ik gewoon een hcg-bommetje als ik zwanger ben. Ik testte ook al 5 dagen voor nod licht positief. Bloedtest nooit gehad hoor. Dus het duurde bij mij gewoon drie weken voor al het hcg uit mijn lichaam is. Dit is ook de reden waarom ik de volgende vraag had geplaatst op het formum: http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/404529-miskraam-wanneer-weer-negatieve-test-wanneer-eerste-menstruatie.html Maar 'goed' nieuws: zojuist spotting geconstateerd. Gek hoor, maar het is echt een opluchting! Als het goed is is mijn eerste cyclus dan 28 of 29 dagen geweest en daar ben ik gewoon blij mee. Normaal is mijn cyclus ook altijd rond de 28. Dit weet ik niet helemaal zeker aangezien ik het nooit exact bijhield omdat ik niet bezig was met zwanger worden. Maar ik ben dus 2 december pas begonnen met tempen, dus ik vind het helemaal 'leuk'-spannend dat dit mijn eerst ronde met tempen wordt. Ik vertelde vandaag beetje teleurgesteld aan mijn man dat ik waarschijnlijk ongesteld aan het worden ben en dus niet zwanger ben (hopen doe je toch natuurlijk ) en toen zei hij: oh... hebben we misschien niet genoeg geprobeerd? hihi vond ik toch wel schattig. Maar goed... om terug te komen op de topic-naam.... op naar een nieuwe ronde!!! Gaat het met jou allemaal goed??