Marjol ze hebben mij een keer verteld dat een erfelijk iets ook alleen in de eicellen of spermacellen kan zitten. Ook hier zijn de chromosomen goed terwijl er wel opvallend veel zeldzame afwijkingen voorkomen bij zowel mijn oma , mezelf en me oudste Ik weet verder niet in hoeverre ze dit kunnen onderzoeken. Het is echt heftig wat jullie doormaken. Ik kan niks anders zeggen dan heeel veel sterkte voor donderdag. Hopelijk valt je bevalling mee. Kuss xx
Marjol lieverd...hier ook tranen na je verhaal..! Om het verdriet maar ook omdat je het zo goed voorbereid/doet! Ik weet zeker dat wanneer je er aandacht aan besteed dat dat helpt met het rouwproces! Ik hoop dat het lichamelijk allemaal voorspoedig verloopt trek op tijd aan de bel mocht je last/pijn hebben want dat mag nu echt niet gebeuren!! Dikke knuf....
jeetje marjol wat gaan jullie er op een ( zo ver dat kan) mooie manier mee om, zoals iedereen ook ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wat fijn dat je er met je man over kan praten, ook al rouwt iedereen anders. Diep respect! Ik wens je een vlotte lichamelijk makkelijke bevalling en een mooi eb waardig afscheid van je kleine jongen. Heel veel sterkte ! Fijn dat ze nu echt goed gaan onderzoeken! xxx
Even een ego berichtje. Vanmorgen wat bloedvlekjes bij het afvegen gespot, en in de middag ook nog.......het gek maken is hier begonnen. Dacht eerst nog aan een wondje maar kon niets vinden?? En ik hoef maandag pas ongesteld te worden....
Vreemd el....wat een ellende hè die dagen voor nod Je denkt dan weer aan eventueel innesteling bloeding maar teveel hoop is ook niet goed...weet je wel zeker wanneer je eisprong was..?? Marjol nogmaals sterkte voor morgen!!! We denken aan jullie... xxxxx
Lieve, lieve Marjol, Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen morgen!!!! Weet niet goed wat ik verder zeggen moet, zou willen dat ik de juiste woorden had. Het is onvoorstelbaar wat jullie moeten meemaken!
Ik heb maandag 4 november denk ik mijn eisprong gehad, zeker weten doe ik het niet omdat mijn ovu testen alleen op die dag wat donker waren maar niet positief, daarna werden de testen alleen maar lichter. Ben ook ruim 7 dagen van te voren begonnen met de ovu testen en daarop gebaseerd ga ik ervan uit dat ik die maandag mijn eisprong heb gehad. En wat ik kon lezen is een innesteling 6 tot 12 dagen na je ovulatie. Na ja, afwachten dus
Marjol, lieve schat, ik wens jou en je man heel veel sterkte morgen. Heel veel sterkte met het afscheid nemen van jullie zoontje. Dikke knuff
El, ik duim voor je. Lieve marjol, en marjolman, heel veel sterkte morgen. Ik zal zeker geregeld aan jullie denken...
Ik wil je ook nogmaals sterkte wensen en toch ook alvast voorzichtig feliciteren. Hoe verschrikkelijk het ook is, jullie zijn vast wel erg benieuwd naar jullie kleine mannetje. Een dikke knuffel van hier x
Ik denk aan jullie marjol. Sterkte vandaag, ik wens jullie een mooi en waardig afscheid van jullie mannetje!
Zo, heb even teruggelezen, wat een verdrietig topic op het moment... Marjol, heel veel sterkte vandaag (en morgen) met de bevalling. Ik wens je een mooi afscheid toe van jullie zoontje. Zo cru, een kindje krijgen en meteen weer afscheid moeten nemen... Het mandje is prachtig. Fijn dat jij en je man begeleid worden door MW in dit proces. Heel veel sterkte! El, spannend. Hopelijk een innestelingsbloeding... Mamenzo: fijn dat je een goede echo had, behalve dan het buikje, maar gelukkig schijnt dat dus niet zo erg te zijn. Meiden, jullie gaan hard allemaal zeg! Knuffel!!
hoi marjol, hoop dat jullie het een beetje trekken en hoop dat je nu ontsluiting hebt om in te leiden... Mss is het al zover maar denk dat dit morgen gaat gebeuren.. denk aan jullie!
Gistermiddag om 14.10 uur is na een vlotte bevalling ons prachtige kleine ventje Bastiaan geboren. Hij heeft de bevalling zelf niet overleeft. Hij was zo mooi en zo af. We hebben hem vastgehouden en gekoesterd. Het naar huis gaan gisteravond met lege handen viel ons erg zwaar. Met mij gaat het lichamelijk erg goed. Geen verhoging en normaal bloedverlies. Over de bevalling: Ik reageer direct heel heftig op de Cytotec, maar dit wisten we min of meer van de vorige keer. Nu was dit erg fijn want met een halve dosering begon de bevalling eigenlijk binnen het halfuur en na 4 uurtjes is Bastiaan dus geboren. Ook de placenta kwam vrij snel daarna dus hoefde niet meer naar de o.k. Nu herstellen, verdrietig zijn, maar ook genieten van onze Pieter. Het moeilijke is dat gister met thuiskomst de wens voor een tweede (eigenlijk derde nu) nog groter is, maar gezien de geschiedenis is dit erg moeilijk. We wachten eerst de onderzoeken maar eens af. Ik denk dat ik van de week in de vlinderlounge een topic open dan kunnen we hier over de 'gewone' dingetjes verder kletsen.