Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve1

Lieve1 Lid

7 okt 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3681 Lieve1, 18 nov 2013
    Laatst bewerkt: 18 nov 2013
    * sorry zie dat dit al een langer topic is en denk dat mijn berichtje hier niet echt meer tussenpast.

2. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Lieve vervelend om mee te maken he?

Deze groep stamt al uit oktober 2012, de meeste meiden hier zijn alweer zwanger of zelfs bevallen, ik denk dat er nieuwere steungroepjes zijn met meer meiden die dit nog maar net hebben meegemaakt.

Je cyclus kan na een miskraam iets afwijken. De meeste vrouwen krijgen tussen 4-6 weken weer hun eerste menstruatie.

en ja het is makkelijk gezegd dat je er niet zo mee bezig moet, maar dat is voor een vrouw vaak heel anders.
    Het is wel jouw lijf waar van alles mee gebeurd!

Wens je sterkte toe!

3. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Maartje, reflux is heel akelig. Ik hoop dat het snel wat beter gaat.

El, hoe is het meid?

Blondie, alvast proficiat met je dochter. Zou wat zijn he, dezelfde dag. Heb je ergensrekening mee gehouden? Na het feestje ga je aan de gang denk ik.....

4. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    nou blondie dat zou wat zijn!! wel spannend hoor....

maartje wat sneu voor febe... en snap ook dat jullie er onzeker over zijn!! hopelijk heeft de kinderarts morgen de juiste behandeling!!

Lieve marjol, dikke knuf voor jou!!

en el, shit man... nieuwe cyclus bah bah bah

5. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    lieve, sterkte meid!! ik kan je verhaal niet meer lezen maar begrijp het al te goed!!!

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik werd zondag al weer ongesteld :x
    Op zich gaat het wel, ben afgelopen weekend met vrienden een weekendje weg geweest was erg gezellig maar ook confronterend met 2 kinderen, die allebei nog erg klein zijn (een kind 1,5 en een kind net 1 jaar).
    Wel erg genoten van de kids :)

Zometeen naar de gyn, ben benieuwd.

Oja en het snotteren en sniffen is weer begonnen, jeeeeeej (uhm not)

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @maartje: Reflux is echt verschrikkelijk. Zo zielig om te zien hoe die kleintjes dan lijden.

@Blondie: Is het nog een beetje rustig?

@El: Hoe was het bij de gyn? Krijg je een behandeling om het zwanger worden te helpen? Ben het even kwijt.

@hier: Het bloedverlies is al bijna opgehouden. Dus dat is redelijk vlot. Af en toe nog wel een vervelende nawee en wat pijn in mijn stuitje.
    Nu begint het besef er steeds meer te komen dat Bastiaan er niet meer is. Ik mis het getrappel in mijn buik en als ik denk aan dingen die nu komen dan voelt het niet eerlijk dat hij er niet meer is.
    Daarnaast heb ik het erg zwaar dat er (bijna) niemand belt of even langs komt. Terwijl de behoefte hieraan nu zo groot is. We willen graag ons verhaal kwijt. Alleen mijn moeder komt elke dag even. Daarnaast zijn alleen de beste vriend van mijn man, mijn broer en gisteravond 1 tante en nicht (Ik heb ong. 85 fam. leden aan 1 kant, waarvan we er rond de 30 zeer regelmatig zien) langs geweest. Zelfs vriendinnen hebben niet gebeld of zijn even langs gekomen. We krijgen wel kaartjes en af en toe een privé bericht op facebook, maar dat is niet hetzelfde als gewoon even je verhaal in real life kwijt te kunnen. Ik denk dat men of denkt dat we rust willen of dat mensen het zelf niet aankunnen.

8. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Marjol, wat erg vervelend om te horen dat je juist nu de steun mist van vrienden en familie, die je juist nodig hebt.
    Aan de ene kant begrijp ik dat mensen er zelf misschien bang voor zijn, ik zou misschien je vrienden laten weten dat je ze nodig hebt en het erg fijn zou vinden om te praten.
    Als mensen echt aan jou denken, dan horen ze zo voor je deur te staan en naar jou te luisteren naar je verdriet.
    Heel veel sterkte lieverd

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Oja en het gesprek ging goed bij de gyn.
    Heb vanmorgen bloedgeprikt want ik zat op dag 3 van mijn cyclus en moest dus daarom prikken op hormonen.
    Gelijk ook een chlamidia test gedaan, want dat is standaard.
    En eind december een echo voor mijn baarmoeder en eierstokken.
    Mijn vriend mag heel romantisch even het beruchte potje gaan gebruiken :D

Het gesprek was erg fijn,ik was erg bang dat de gyn me zou "afrekenen" op mijn overgewicht, maar hij gaf zelf dat het niet echt een issue was maar wel een aandachtspunt.
    Ik ga nu echt 2 keer per week sporten en mijn voedingspatroon aanpassen.

10. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Over dat overgewicht had ik ook dat gevoel(bmi 31 hier) maar dat zien ze niet als probleem, wel als aandachtspunt. Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen.

Net nog vergeten te zeggen, maar gisteren haalden mijn man de kaartjes op en toen hoefde hij niets te betalen. De drukker vond het zo erg voor ons dat hij het ons gratis aanbood. Erg lief!

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Goedenavond, jarige jet ligt op bed, ze heeft een topdag gehad en daar doe je het voor...maar het was erg druk hoor ook al zo weinig mogelijk mensen uitgenodigd.

De kans dat broer of zus op d'r verjaardag geboren wordt,wordt steeds kleiner gelukkig. dat had ik echt niet tof gevonden...

Morgen komt vk weer lang voor weer een nieuwe strippoging? ben benieuwd hoeveel ontsluiting ik nu heb.
    Merk er allemaal nog niet veel van alleen dat ik volgens mij de hele slijmprop ben verloren. En anders moet ik dus donderdag naar de gyn.

kan bijna niet anders dat beeb deze week geboren wordt...

Marjol ik denk dat ik het ook moeilijk zou vinden in zo'n situatie om contact op te nemen.
    Juist niet uit onwil, maar meer het gevoel hebben dat jullie niet op mj zitten te wachten en er altijd wel mensen zijn die dichterbij staan en waar jullie wel behoefte en steun aan zullen hebben.

Dus ik denk dat je het gewoon moet zeggen dat jullie het fijn vinden om mensen om jullie heen te hebben en een bezoekje of belletje juist wordt gewaardeerd! X

Ellen fijn hoe de gyn reageerde..hoop dat ik het stokje aan jouw over mag dragen :D Deal? XXX

12. liefsvanmama

Marjol, ik denk ook dat mensen misschien denken dat ze jullie beter even kunnen laten. Ik denk dat je het misschien moet aangeven dat jullie er wel behoefte aan hebben. En wat fijn van de geboortekaartjes.

El, fijn dat het allemaal in gang is gezet.

13. liefsvanmama

Blondie, ik heb ingezet op deze nacht, maar jij verwacht nog niks dus, de komende uren?

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ja maar dat zegt niets liefs van mama :D

de vorige 2 x begon de bevalling allebei na het spontaan breken van de vliezen. Ook geen voorgevoel oid.. Gewoon van het een op andere moment ;)

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    En en en Blondie?? :D

O my gof, mijn hoofd knalt bijna uit elkaar, ben ontzettend verkouden. Weinig geslapen want kan niet links of rechts liggen want mijn kaken doen ook pijn pffff

16. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Irritant zeg. Aan de otrivin en antaflu..en hopelijk is het dan snel weg.

17. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Blondie was de strippoging nu wel succesvol? Zo niet veel succes morgen in het ziekenhuis X

18. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    nope loop nog steeds rond.. baarmoederhals was nog steeds niet verstreken. wel meer dan 2 cm ontsluiting. Vk kon door de baarmoederhals de vliezen niet doorbreken anders had ze het gedaan.

dus nu hopen dat de gyn me welgezind is morgen! X

19. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Aaaahhh blondie wat jammer....hopelijk gaat de gyn je morgen een handje helpen!! Enne nog gefeliciteerd.... november wordt een dure gezellige maand voor jullie!!!

Marjol, wat ontzettend lief van de drukker!! Ik denk dat je het gerust aan kan geven bij je best friends dat je ze nodig hebt...ik d enk dat ook hun het moeilijk hebben om over de situatie te beginnen... en dat het dan ook een opluchting is voor hun om het ijs te breken...

Hier vandaag weer een echo gehad... wederom een moeilijk te meten buikje.. weer wat achterstand wel gegroeid maar het buikje ligt op de onderste lijn zeg maar...ze woog nu 1500 gram... dus al ze zo doorgroeid weegt ze 2900 gram bij geboorte.
    Nou mn bloeddruk weer te hoog en nu zat er een spoor eiwit in mn urine.
    Dus dat is weer opgestuurd... volgende week weer terug! Ijzer was 7, nogwat dus goed!!

20. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Beterschap elleke....x

Deel Deze Pagina