Blondie, jammer. Zat ik er toch naast... Mamenzo, op zich netjes toch? 2900 g bij 40 weken is toch op zich goed?
Jeej lappie 3/4 erop zitten! lekker gevoel! Ik ga zo naar de gyn...brrr best zenuwachtig! El weer wat beter? Mamenzo de laatste weken groeien ze toch vaak wat meer in gewicht en voor dit gewicht zou ik tekenen hahaha X
jeeh lappie, aftellen begint!!!! blondie succes, ben benieuwd hoor!! ik denk dit weekend... ja ik heb die berekening zelf gedaan... nu de afgelopen twee weekjes was ze 370 gram gegroeid dus als ze 200 gram blijft groeien kom ik uit op 2900...
Nou lijkt me wel wat 2900 gram. Ben benieuwd wat de mijne weegt. Bij Gyn geweest .. Afspraak gemaakt... 2 b continued .......
Spannend hoor Blondie Ik zit hier nog steeds met een kop vol snot pfff, en erger nog ik proef niets meer Mijn vriend is nu ook erg verkouden, en tja, mannen en verkouden of ziek zijn, het is alsof de wereld vergaat
Ik vind 2900 gram ook niet weinig hoor. Weet je al meer Blondie? Wordt je binnenkort ingeleid? Zorg dat het voor december wordt hoor, want in december jarig zijn is niet zo leuk (ik spreek uit ervaring ). Net ook maar even een facebook post gemaakt over Bastiaan. Was vanochtend even met manlief naar de supermarkt en kwam toen een kennis van mijn moeder tegen (een heel lief vrouwtje), maar die vroeg ons wanneer we nou toch eens toe waren aan de tweede. AUW. Ik haar dus verteld over Bastiaan. Toen voelde ze zich echt heel ongemakkelijk, maar dacht dat ze zich nog suffer zou voelen als ze het achteraf van iemand anders zou horen. Ik dacht nu gooi het toch maar even in de grote groep (Facebook), want het is voor 2 kanten best l*llig als dit soort dingen gebeuren.
Marjol, dat is inderdaad een erg ongemakkelijke en pijnlijke situatie. Hoe gaat het verder met je? En met je man? Praten jullie er nu samen over, of begint dat te komen?
Het gaat wel goed hier (gezien de situatie). Mijn man heeft ook even zijn hart kunnen luchten bij maatsch. Werk en dat heeft hem goed geholpen en ook ons samen. Ook begint het bezoek nu te komen en dat is fijn.
Lieve meiden gisteravond ben ik na een lange bevalling mama geworden van een mooie zoon! D. Aan is de naam . 4130 gram
Wauw blondine gefeliciteerd ..... Toch nog een lekkere flinke...mooie naam! Probeer goed uit te rusten en geniet!!! Wat een fijn begin van het weekend...xxx
Gefeliciteerd. Het is inderdaad een flinkerd!! Nu lekker genieten en je laten verwennen door kraamzorg.
blondie gefeliciteerd met je zoon! Leuke naam en jeetje wat een flinkerd (dan was Febe echt maar een mugje) geniet ervan en laat je verwennen ! Marjol: lijkt me ook fijner dat mensen het weten anders krijg je vast vaak onbedoeld, vervelende vragen. Fijn dat je man en jij wat hebben aan maats werk, zodat jullie het goed kunnen verwerken samen.
Zit me net te bedenken dat ik toch waarsch de eerstvolgende ben!! Help, vind bevallen best weer eng!! Zo naar de intocht van de sint! Kijken of ons stoer ventje dan nog zo stoer is!!
Gefeliciteerd met jullie zoon Daan, erg leuke naam. En idd een flink kereltje alles wel goed gegaan tijdens de bevalling?
Zat net even te kijken, ik denk dat het een wedstrijdje word Lappie loopt 2 dagen voor op jou We kunnen hier een mooi weddenschapje van maken, wie er als eerste gaat bevallen?