Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Blondie ; leuk om je verhaal te lezen. En naar he spruw, wij hebben dat ook. Gelukkig is het hier bijna weer over en heb ik bv volgehouden! Ik heb het bij alle 3 de kinderen wel gehad eigenlijk maar dat is echt verschrikkelijk pijnlijk. Geef je ook bv?

Mijn huisarts schreef nu alleen nystatine voor maar ik weet van de andere kids dat dat goed werkt. Voor je tepels kan je beter miconazolcreme kopen bij de etos of apotheek. Heb het maandag gehaald en ben er nu zo goed als vanaf terwijl ik een week nystatine gebruikt heb en het alleen erger werd.

Verder word hij inderdaad aan zijn liesbreuk geopereerd binnen nu en een aantal weken. Ze nemen dan onder narcose gelijk een darmbiopt (stelt niks voor) om te kijken of zijn darmen gezond zijn of niet. Dan hebben we gelukkig vrij snel duidelijkheid en blijven we niet sukkelen als met de oudste. Ik had verder geen medicijnen meegekregen voor het poepen moest zelf maar lactulose kopen zeiden ze. Dat zou ik dus gaan doen vandaag maar hij heeft vandaag ineens goed en zelf gepoept. Ben nog nooit zo blij geweest met poep. Als het zo blijft valt het misschien toch nog mee maar ik wacht het even af.

2. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Lijkt me best vlotjes die bevalling ! Goed gedaan, Blondie !
    Ik heb ruggeprik gehad, rond 8u, maar na 12u was ie toch wel uitgewerkt (ondanks een klein restje dat ze nog ingespoten hebben)... dus heb persdrang en het geboren van de kleine stevig gevoeld ! Amaai, zo'n sterrenkijkerke is niet plezant !

3. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Klinkt op zich best vlot, toch? Ik zou willen dat ik na 10 uur op 6 cm zat hoor. ;)
    Bij mijn dochter duurde dat veeeeeel langer. Ik had toen pas 3 en bleef daar nog heeeeel lang op hangen.
    Maar wel heftig toch weer hoor, zo'n bevalling. En dan weeën die je zo overvallen.

Laura het gaat snel meer duidelijkheid geven...

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Vk zegt als ik de dag voor inleiding geprimed was dat het veel sneller was gegaan. Maar de bmm verstreek niet zeg maar.

Bij mijn 2e ben ik thuis na het spontaan breken van de vliezen in 4 uur bevallen waarvan maar 1 uur echt weeen... En dat had ik een beetje voor ogen en tja dan duurt het lang ;)
    Is dat gewoon de daktarin Laura? Denk dat ik het maar ga haken dan vandaag. Moet je je borsten zeker wel goed schoonmaken voor het voeden? Ja ik geef bv ;)
    Heb je bij alle 3 spruw gehad? Wat een ellende.
    Ik denk dat ik het dit keer zelf veroorzaakt hebt. Had voor de kloven lanolinezalf en dat weekte alles een beetje en bewust de pads lang gedragen maar dat gaat natuurlijk broeien :(

Xxx

5. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Blondie het heet idd daktarin maar je hebt het ook van het huismerk want daktarin is vrij prijzig. Bij de apotheek zeggen ze wel dat je het eraf moet halen en op internet heb ik ook gelezen dat het niet hoeft.. Dus ik weet het eigenlijk niet. Hier heb ik het restant gewoon weggeveegd met een doek. Ik smeerde het heel dun na de voeding dus dan is het al bijna weg bij de volgende Voeding.
    Heb het bij alle 3 gehad maar bij mij kwam het deze x ook door de pads. Ik had eerst duurdere en wou eigenwijs goedkoop doen maar die namen de melk dus niet goed op.
    Nouja succes meid hopelijk is het snel over Ik ben er gelukkig sinds vandaag vanaf :D

6. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    el: als de eiwitten verhogen is de zwaangerschapsvergiftiging er dus dan is het opletten voor me! maar vooralsnog geen sprake van, t is maar zwak positief op dit moment!

blondie: phoe heftig...vervelend dat je die pijn hebt ervaren en dat ze ff te laat waren voor pijnbestrijding...dat inleiden is ook helemaal niks!!
    ik heb gisteren mn eerste bevalling met vriendlief nog doorgenomen. dat was ook een ingeleide bevalling
    9 uur in de ochtend gel, niks aan de hand 15.00 1 cm ontsluiting en nogmaals gel... het kon nog dagen duren!
    om 22 uur zei ik dat mn vliezen braken, de verpleegkundige twijfelde daarover! ik had om 23 uur pijn in mn rug en zei het gaat beginnen... kon niet zeiden ze in het ziekenhuis. Ik moest maar ff douchen kreeg 2 para's en een slaappil!
    om 2 uur 7 cm en vriendlief door personeel op de hoogte gebracht en om 4.20 uur was onze kleine man dr! en ik.... weet nergens niks meer van.. dat is zo snel gegaan allemaal en dacht echt overstuur te zijn, maar vriendlief zei dat dat wel mee viel..
    ook te laat voor een ruggeprik terwijl dat voor mij noodzakelijk was volgens met mijn achtergrond.. eigen kracht met veel pijn gedaan.
    pomp en knip...
    bah ik heb echt al stress voor de volgende bevalling en daarna doe ik het nooooit meer!!!

7. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    vandaag enorm over duplo gestruikeld en met mn hak erin gaan staan...
    bloeden enorm, en dat nog steeds pijn!! al dat speelgoed ook met die dagen....
    xx

8. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Mamenzo..AUW. Iemand hier op het forum heeft in haar handtekening ook zoiets staan van. Als je denkt dat bevallen pijn doet dan ben je nog nooit met blote voeten op een legoblokje gaan staan. In jouw geval dus helemaal waar...sterkte.

We zijn trouwens terug van een heerlijke midweek center parcs. Ik merk nog wel dat mijn hormonen nog niet helemaal optimaal zijn. Ik kan kleine tegenslagen slecht handelen en ben soms echt super onredelijk.

9. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    fijn dat je een heerlijk weekje hebt gehad!! logisch laat dat gevoel nog maar ff gaan. mensen die dicht bij je staan begrijpen dat wel dat je ff anders bent!!! je bent sterk marjol...
    xx

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    En dat is allemaal heel menselijk lieverd, rustig aan doen. Jullie hebben een zware periode en dat duurt even voordat je daar weer uit komt. Geef het tijd :)
    Dikke knuff

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    X voor jou marjol ! Geef het de tijd! Xxx

12. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Ik moet even zeggen dat ik zoveel hoop krijg als ik deze topic lees.
    Zoveel dames die daarna weer gewoon een gezond kindje hebben gekregen!

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Goed zo mamavanpoppetje! De moed niet opgeven! Het komt zo vaak voor helaas :( maar het gaat gelukkig ook vaak wel goed! Succes met zwanger worden ( en blijven!!)

14. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    het gaat hier al beter weer wat beter. Manlief was een beetje grieperig dus ik heb me met zoonlief bezig gehouden. Ik heb vanalles met hem gedaan en had hier nu ook weer de puf en zin voor. Vandaag ook de kerstboom opgezet. Ik heb een mooie grote zilveren ster gekocht en deze hebben we nu i.p.v. de piek bovenin de boom gedaan. De ster staat symbool voor Bastiaan.

Drukke week morgen naar kno arts met P. We hebben het idee dat hij slecht hoort. Overmorgen de crematie van B*. woensdag nacontrole en donderdag ga ik een paar uur werken. Hoewel ik waarschijnlijk niet aan werken toekom door alle belangstelling van collega's.

We proberen de draad maar weer een beetje op te pakken.

15. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Meiden ik durf het bijna niet te zeggen ,want het kan ook een indroger zijn maar ik krijg gewoon alweer een 2e streepje op een test. Had hem gedaan om vandeweek met de pil te beginnen. Ik had hem snel weer weggelegd omdat er niks te zien was en later zag ik een tweede streep! (ik heb 2 wk geleden een blanco test gehad dus als dit hcg is is het wel nieuw)
    Daarna gespoeld met water , de streep verdwijnt niet en hij is duidelijk te zien, in het echt zelfs nog beter dan op de foto. Als het raak blijkt is het echt van 1 keer..
    Moet nog even afwachten voor meer duidelijkheid. Ik heb ook vaker indrogers gehad maar ik zou dus wel weer zwanger kunnen zijn!

Worden een paar lange dagen voor mij.. Gelukkig heb ik wel genoeg afleiding met mijn 3 schatjes.

Bijgevoegde bestanden:

16. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Mamavanpoppetje... Idd hou
    Moed...praat en vind steun bij anderen...dat is zo belangrijk! Gelukkig zijn er veel goede voorbeelden bij ons clubje, maar helaas ook verdriet!

Jow Laura, goedemorgen mama!!! Het is een duidelijk lijntje maak je borst maar nat... ; )
    Dat is wel heel spannend, maar toch ook je wens...? Je was toch nog niet klaar..?nou ff afleiding en ff afwachten.. en wij wachten in spanning mee!!
    Kus voor jou en je moppies

17. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Marjol, hopelijk wat meer duidelijkheid bij de kno-arts. Inderdaad een drukke week zo.

Laura, :$ ik zie ook een streep, dat is dan wel even schrikken lijkt me of niet?

Hier,morgen mag mijn vriend heel romantisch een potje gaan inleveren. En hij was gisteren jarig en hebben het dus daarom niet gezellig kunnen maken :p dat was even apart.
    Verder hou ik sinds een paar weken ook de stand bij van mijn baarmoeder, en hij ligt weer erg hoog, kon er bijna niet bij...
    Ben benieuwd

18. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    wow laura !

1 ja ik zie ook een licht streepje.
    wat is normaal na een bevalling> toch zeker niet meer 2 maand hcg in je lijf.. oei wat spannend!

Hier straks maar voorzichtig aan ;) Geen wens meer voor een 4e... Hou ons op de hoogte!

El feli met je mannetje. Spannend dat potje!! X

19. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @laura: Ben ook benieuwd of het al een nieuwe zwangerschap is...het zou kunnen.

@el: goed dat ze alles goed onderzoeken want er zit nu alweer meer als een jaar tussen en elke maand die teleurstelling is ook zwaar. 2014 wordt ons jaar. 2013 is om in de woorden van p. te spreken 'echt niet zo best'.

@hier: Ons ventje wordt de eerste week van januari weer geholpen aan zijn neusamandelen en hij krijgt ook buisjes.
    Vandaag 3 grote witte rozen besteld voor de crematie/asverstrooiing morgen. Wordt weer een zware dag morgen.

20. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Marjol ; Een moeilijke dag word het dus morgen voor jullie. Veel sterkte meid xx

Deel Deze Pagina