Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Marjol ; Het word morgen dus een moeilijke dag voor jullie. Veel sterkte meid xx

En over de test; het zou nieuw moeten zijn want ik heb een paar weken geleden ook getest en toen was er echt helemaal niks te zien. Het zou idd wel even schrikken zijn als het echt zo is. We zouden er wel heel blij mee zijn maar dat was niet ons plan.;).

2. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Veel sterkte morgen marjol...
    Jullie doen het hartstikke goed door een denken aan in de kersyboom..en de rozen! Mooi gebaar....
    En zo is het kom maar op met dat 2014.... voor marjol el en jettos!

Succes el, morgen! En nog gefeliciteerd....

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Heel veel kracht en sterkte morgen marjol!!

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Lieve. Marjol, heel veel sterkte morgen.

Dikke knuff

5. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Marjol veel sterkte morgen!

El, proficiat mrt je man en hoop dat het potje goed nieuws bevat.

Laura spannend!! Wanneer hadden jullie eigenlijk een vierde gepland?

6. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    heel veel kracht en sterkte vandaag marjol!!!

lauraa???? Ziet er toch heel echt uit, wanneer ga je nog eens testen?

verder heb ik jullie schandalig verwaarloosd de laatste tijd, lees regelmatig mee, maar nog niet veel tijd gehad om te reageren!
    Vorige week was de oudste ziek, ook ouderavobd gehad en ze willen haar na laten kijken door ggdarts ivm concentratie problemen, beetje neiging adhd...wel erg vroeg maar ze willen vooral wat richtlijnen over hoe er het beste mee om te gaan.
    met Febe nu met medicijnen ook steeds beter, overdag slapen in haar bedje gaar nog niet Super, maar steeds beter. Vannacht voor het eerst hele lange nacht van 11.30 tot 7 u vanmorgen, en na eten weer aan het slapen heerlijk.
    nu even snel thirza naar school brengen!!
    fijne dag allemaal!

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Marjol hoe gaat het met je?

El zitten de nageltjes er nog aan?? :D

mamenzo en lappie laatste werkweek aangebroken?

laura ben heel benieuwd!

Maartje jaloers op de lange nacht!!!!!!
    Succes met je dochter!

8. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Welke nageltjes???? :D
    Heb pijnlijke steekjes rechts onderin mijn buik, ben erg moe, en heb het ijs ijskoud. Dus nee mijj nageltjes zijn eraf :p
    En tja, mijn borsten hetzelfde verhaal. Morgen krijg ik wel mijn 3e bloedonderzoek te horen van de prolactinegehalte, ben benieuwd..
    Ben ook erg moe, maar dat kan ook door het werk komen ;)

Mijn zusje zit ondertussen op hete kolen, die is nu 41 weken zwanger. En het is al zo'n ongeduldige die 2 dagen na haar verlof al zei, ik verveel ik hoop dat hij maar snel komt :p

Mamenzo, en Lappie, hoe gaat het met jullie meiden?

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Marjol, hoe gaat het met jou?

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik werk vanaf half september al niet meer. :)
    Eigen keuze dus.

11. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hier op zich prima, alleen heb ik de laatste weken dat ik steeds bijna flauw moet vallen, dat is wat minder. Voelt als erg lage bloeddruk, maar tijdens de controles is die steeds prima (60/100).
    Dus mijn man doet vanaf nu de boodschappen en mijn moeder komt helpen met de verzorging van gehandicapte zoon.

12. liefsvanmama

Ik heb ook een lage bloeddruk 90/50

Marjol hoe is het met je...?

En Laura nog getest?

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    In hoeverre heb jij er last van?

14. liefsvanmama

Hoofdpijn en duizelingen. Maar het gaat wel. Lastig is het wel.

15. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Hier mevrouwtje hoge bloeddruk...
    Vanochtend had ik een meting van 160/97
    Laatste lootjes wegen zwaar... ben erg benauwd en slaap slecht
    Draag ook ales naar voren deze keer...
    Maar al met al mag ik niet klagen!!

Lekker slapertje maartje, prima binnen 3 maanden toch?

Marjol, dikke knuf... moeilijke dagen xtra!!

Hier ook al ff thuis, vanaf eind sept, door de hoge bloeddruk en de stress op het werk..vanaf 1 nov ook ontslag gehad... nu zw en tot 30 maart wazo..

Slaap lekker meiden..
    Blondie, ook jij nachten komen weer !!!

16. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Lappie; Tijdens de zwangerschap had ik ook een lage bloeddruk. Behalve een duizelig gevoel bij het opstaan had ik er weinig last van.
    Tip die mij is gegeven is zoute drop maar ik weetniet of het werkt want ik hou echt niet van drop maar miss jij wel.

Ik heb een hele drukke week en dus geen kans gehad om testen te halen. Ging vanmorgen toch maar ff snel hier naar de action.. Maar de testen waren op. Ik was vandeweek wel misselijk met een knorrende maag en dat komt me wel bekend voor mjaa moet helaas nog even wachten tot ik weer tijd heb om testen te scoren haha jullie horen het zowiezo als ik meer weet.

Verder net naar het cb geweest. Meneertje weegt al 4790 gr dus bijna verdubbeling van zn startgewicht (2650). Hij doet het erg goed gelukkig. Zn eerste prikjes heeft hij ook gehad dus nu ff aankijken of hij er last van zal krijgen.

17. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Sorry dat ik even niet meer had gereageerd. Ben druk geweest.
    De asverstrooiing was mooi. We hebben 3 witte rozen bij het vlindermonument bijgelegd nadat de as is verstrooid. Er waren totaal 9 babietjes gecremeerd. Ze zijn in ieder geval samen.

Gisteren bij dietiste geweest en een eerste controle in het ziekenhuis. Ze wilden met name weten hoe het geestelijk met ons ging. Ze hadden het idee dat we sterk waren en er wel uit zouden komen. Mochten we er behoefte aan hebben of hulp nodig hebben, kunnen we uiteraard weer aan de bel trekken.

Vandaag ook weer begonnen met werken. 6 uurtjes. Veel collega's gezien, veel gepraat en nog weinig werk gedaan, maar dat komt nog wel weer.

18. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Ik vind je echt sterk marjol...
    Vaak is idd de afleiding van het werk ook goed...

Goed weekend meiden!!!!

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Laura, en nog getest?

Lappie en mamenzo, rustig aan doen he, de een hoge en de andere lage bloeddruk, jullie houden het wel lekker evenwicht ;)
    Hoe is het met de buikjes?

Marjol, jullie zijn zo ontzettend sterk :) wanneer krijgen jullie de uitslag te horen die er gedaan zijn?

Hier, gisterenavond verjaardag gevierd van mijn vriend, we hadden voor het eerst n bandje (die had hij op een veiling gewonnen van n goed doel) was erg gezellig, en ik ging pas om 07.00u naar bed dus erg gezellig.
    En voel me eigen kip lekker.

Afgelopen donderdag bij de endicronoloog geweest, hormoon gehalt was nog steeds normaal, heb ook verteld dat ik er de vorige maand minder last van had.
    Nu mijn linker borst doet echt heel erg pijn, de zijkant van mijn borst is erg hard, mijn vriend heeft ook gevoeld en hij voelt het ook, er zit een wezenlijk verschil op dit moment in mijn linker en rechter borst.
    En de afgelopen dagen erg veel stress gehad op mijn werk, school, en dan die hormonen in mijn lichaam (omdat het eind van mijn cyclus is) en dan nog allerlie symptomen waar je op gaat letten, kortom afgelopen vrijdag was echt een K dag. Ik word er zo onzeker van :( ben het zat.

Gelukkig voel ik me nu wel weer lekkerder, klinkt misschien raar maar het feestje van gister avond met al onze vrienden en familie, het was zo gezellig, dat doet me zo goed.

Sorry voor het lange verhaal.

20. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Echt een lange weg voor jou he el. Vooral na de miskraam. Kan me voorstellen dat je het gewoon helemaal zat bent. Het is tijd dat je ook weer zw bent. Hopelijk is het nu echt een x snel raak voor jullie!! Ik ga voor je duimen maar ik baaal dat we niet meer voor je kunnen doen :(

Weekend hier was niet zo gezellig. Ik was vrijdag en zaterdag ziek en gister ruzie met me man pff. Hij is maar even weggegaan. Er zitten bij mij nu ook echt een paar dingen tegen en hij is niet zo'n prater dus dat botste gister. Het komt zowiezo wel weer goed maar het is even rot.
    Ik heb hierdoor ook helaas weer geen kans gehad om testen te halen maar zometeen als de middelste naar school gaat dan ga ik kijken of ze ze alweer hebben. De andere test is nu een week geleden dus als ze niet weer uitverkocht zijn zal ik later zeker duidelijkheid hebben.

Deel Deze Pagina