Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik hou m'n fingers crossed.
    Je kind is nu al eigenwijs he, wat een dwarsligger :p

2. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

3. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    lvm, ohhh nog steeds in stuit! dat is wel balen, maar het kan toch nog? wat doe je anders? draaipogingen? keizersnede?
    jeeh dat veranderd je plan natuurlijk helemaal...

maartje, begrijpelijk dat je na een mindere start er door de herinneringen ff doorheen zit! maar gelukkig doet ze het nu toch goed, ja dat ritme dat kan verstoren en brengt vermoeidheid... maar het komt goed, neem goed hulp aan!
    hier ook geen huismoeder type, phoe ben het nu ook zo beu dat ik niet alles meer zomaar ff kan doen, binnenzitten bah bah! zit ook noodgedwongen al veel te lang thuis.
    gelukkig manlief vrij, probeer het wat te verdelen dat jij ff tot jezelf kan komen, dan kun je erna weer volop tegenaan. Veeeeel plezier op landal!

En wij zijn blij met jou el, de vrolijke spruit met de feestjes telkens! het wordt jou jaar.. gewoon omdat HET MOET!!!!

Marjol, spit amai!! dat is pijnlijk, doe je rustig aan! en net wat lappie zegt, jij mag geen sorry zeggen! je bent top stoer en ook de 31 december denken wij aan jullie en wensen we het allerbeste voor 2014
    ook voor de rest de allerbeste wensen!!! dat 2014 veel goeds, geluk en goede gezondheid brengt...xxx

4. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    nog ff een buikfotooooo!!

5. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wat een leuke foto. Hij heeft er veel plezier in.

@lvm:Vervelend dat je beeb nog in stuit ligt. Mocht het een keizersnee worden dan kan ik uit ervaring zeggen dat hij meevalt. Hoewel gewoon bevallen met name achteraf veel fijner is.

@el: nog gefeliciteerd met je neefje. Had het even gemist door alle hectiek hier. Je kijkt toch ook Netflix? Ik kan je Suits aanraden.

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mamenzo, leuke foto, ook een leuke buikschildering tenminste wat anders dan de 'standaard' tekeningen :) en een leuke activiteit voor je zoontje want het komt niet vaal voor dat hij op mama mag verven :D;)

Marjol, thnks voor de tip, ga gelijk even kijken :D
    Gebruik je nu pijnstillers voor de spit? En war gaan jullie doen met de feestdagen?

Iedereen hele fijne feestdagen, geniet er lekker van met z'n allen.

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Marjol, erg leuke serie, heb net de pilot en aflevering 2 gezien, erg leuke serie :) thnks voor de tip :)

8. liefsvanmama

Mamenzo wat een heerlijk vrolijke foto!

Stuit: het ie allemaal al bekend terrein voor me hoor. Mijn dochter lag ook in stuit, en na een poging om toch een vaginale stuitbevalling te doen, werd het uiteindelijk een keizersnee. Dus ik weet wat me evt. te wachten staat. Maar ik hoop gewoon dat de baby nog draait. Het kan allemaal nog!

9. liefsvanmama

Ik wens jullie....

10. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    iedereen Super fijne kerstdagen !!!!

11. liefsvanmama

Ik heb een nieuwe buikfoto gemaakt, in mijn album. :)

12. liefsvanmama

Fijne kerst gehad iedereen?

13. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    We zijn de dagen weer goed doorgekomen!
    En nu rustig wakker geworden..zoonlief wilde gewoon bij oma blijven slapen..! Hahaa...vol verbazing nog voor het raam staan kijken maar hij zwaaide gewoon terug....
    Nu om tien uur naar de gyn...
    En op naar oud en nieuw x

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hier ook leuke dagen gehad.
    Succes bij de gyn straks mamanzo.
    Jij wordt ingeleid toch? Met 38 weken, had ik dat goed?
    Hoe is het jou vergaan, Marjol? Die feestdagen zijn altijd zo dubbel. Aan de ene kant heel leuk en gezellig en aan de andere kant altijd zo verdrietig voor een hoop mensen...

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Feestdagen waren wel gezellig, kerstavond heeft mijn vriend heel romantisch gekookt,1e kerstdag met schoonfamilie sushi wezen eten, en 2e kerstdagen op en neer naar Limburg naar mijn eigen familie.
    En de afgelopen 4 dagen dagdienst gehad, vanavond nog avonddienst. Ben echt kapot nu.

Vanmorgen bij de gyn geweest, baarmoeder zag er mooi uit, genoeg eitjes in de eierstokken.
    Mijn vriend heeft verder goede zwemmers.
    Nu moet ik bellen als ik ongesteld word en dan word er een afspraak gemaakt om net na die menstruatie mijn baarmoeder en eierstokken door te spoelen. (Geen fijne behandeling volgens de gyn).
    Gyn gaf aan dat na het doorspoelen de kans op een zwangerschap wel groter is (is bewezen na onderzoeken).

Dus drukke kerstdagen gehad :)

16. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Lappie... jep inleiden met 38... nog 18 dagen..
    Tenminste als mn klachten niet opspelen anders wordt het eerder

Fijn dat de dagen leuk waren...

Ik hoop op geen ongi el, dan hoeft die behandeling niet..
    Fijn dat verder alles in orde was... gewoon flink onder de dekens dus!!

17. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @el: dat klinkt inderdaad ook niet als een hele fijne behandeling :( maar het is voor een goed doel en dan maar hopen dat er ook snel resultaat is.

@mamenzo: dat komt dan lekker dichtbij.

@Lappie: Ben je nu lekker uitgerust? Kan me voorstellen dat de zorg voor je zoon nu je zo ver zwanger bent, zwaar is.

@hier: we zijn de feestdagen goed doorgekomen. Deze periode zit voor ons vol verjaardagen dus we zijn van 21 december tot en met vandaag druk. Mijn rugpijn is helaas weer wat erger geworden dus vandaag maar weer wat extra pijnstillers genomen. Ik heb ook het idee dat mijn ongesteldheid er aan zit te komen, maar zeker weten doe ik dat niet. Volgende week krijgt zoonlief buisjes en dan gaat de tijd al behoorlijk snel naar 4 februari toe.

18. liefsvanmama

Wat is er 4 februari?

Mamenzo, nog 18 dagen max. Het komt steeds dichterbij! Lekker uitslapen! Wij mochten gister ook uitslapen, dochter sliep ineens uit!

El, fijn dat je leuke dagen hebt gehad. Nu even bijkomen.
    Ik heb die behandeling ook gehad. Is met name bedoeld om te zien of je eileiders wel goed toegankelijk zijn. (Stel er zit een verstopping, dan komen de zaadjes niet bij het eitje, en moeten ze het weer toegankelijk maken).
    De behandeling is inderdaad niet prettig, maar wel te doen hoor. Heb er de eerste uren / dag wel last van gehad. In de zin van zwaar menstruatiegevoel en krampen.
    Even een plekje op de bank reserveren dus.
    Maar écht heftig is het ook weer niet. Vriendin van me vond het niks aan, maar die vond andere onderzoeken weer vervelender.

19. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    4 februari is de dag dat we de uitslagen krijgen van alle onderzoeken en ook de dag waarop we adviezen gaan krijgen hoe nu verder in de toekomst. Een soort d-day voor ons. In de aanloop er naar toe zijn we beiden al erg gezond aan het leven (vitaminepillen, geen alchohol voor manlief (ik drink zo ie zo al niet), etc.) voor het geval men ons groen licht geeft om het toch nog te proberen.

20. liefsvanmama

OK! wel een belangrijke dag inderdaad.
    Nog zes weken dus.

Deel Deze Pagina