Phoe dat is dus erg spannend! ! Krijg je dan ook te horen hoe het komt dat het zo is gelopen met bastiaan...? Nou ik hoop dat januari voorbij vliegt...want wat zal dat is echt een belangrijke dag... jammer dat zoiets altijd zo lang moet duren want dat sloopt n mens
Ja dan krijgen we ook te horen of ze een oorzaak hebben kunnen vinden bij Bastiaan en de kans op herhaling e.d. Mijn cyclus is trouwens weer op gang. Vandaag flink ongesteld geworden. Rugpijn is hiermee wel afgezakt.
Ja dat is inderdaad erg zwaar momenteel. Helemaal door die 'stomme' feestdagen... (voor hem dan). Hij zit dan dagen thuis wat echt niet te doen is eigenlijk. Normaal gaat hij 5 dagen in de week naar de dagopvang en op zaterdag nog naar de zaterdagopvang. Hij zit hierdoor in zijn structuur, weet wat er komt en krijgt hierdoor ook zijn veiligheid. Nu zou hij 5 dagen thuiszitten, gaat dus ook echt niet goed. Gelukkig heb ik op het laatste moment voor elkaar gekregen dat iemand hem kon brengen en halen. Aangezien ik zelf niet meer autorijd door mijn gevoel van flauwvallen steeds. Echt blij als de gewone weken weer begonnen zijn.
Meiden, ivm met eventuele meelezers, heb ik lang niet heel actief meegepraat, wél meegelezen! Nu vind ik het toch even tijd voor een kleine update: In de afgelopen maanden ben ik in de MMM beland en is bij mij (voorstadium) vervroegde overgang geconstateerd. Zo heftig!! Ivm deze diagnose is met spoed IVF ingezet. Een heftige behandeling en een heel spannende tijd. Afgelopen week mocht ik testen, en..? ZWANGER!!!!!!!! Ik kan het nog niet bevatten en ben best bang voor weer een mk, maar dwing mezelf in ons kleintje te geloven. Het is een toppertje!! Ik ben zoooo blij! Niet te geloven he!? El, ik vind het wel lastig voor jou. Ik hoop zo dat 2014 ons jaar wordt meid. Ik gun jou dit zó! En Marjol, jou gun ik natuurlijk vooral een gezonde zwangerschap in 2014! Wat een heftige weg heb ook jij moeten afleggen. Meiden, ik ben zo blij, moest het gewoon met jullie delen!! Nu bidden voor een dapper plakkertje! Kus!
Ooh jettos ! Geweldig nieuws! Van harte! Wel naar nieuws waarom je ivf hebt gekregen maar wat gaaf als dit goed mag blijven gaan! Ben je rond de 5 a 6 week? Wanneer weer echo? X Mamenzo e. Lappie sterkte met de laatste loodjes!! Mamenzo over 2 weekjes al bevallen! Wat gaat dat hard! Marjol idd spannend die 4 februari! Voor die uitslag gaan jullie zeker nog niet proberen denk ik? Sterkte!! El een hsg? De een heeft er erg pijn van en de ander weer niet heb ik begrepen. Hopen dat het niet nodig is! Iedereen vast een goed uiteinde en mijn wens is dat ieder van dit topic eind volgend jaar een kindje heeft of op ploffen staat!! Xxx
Aaaaaahhhhh jettos..... wat een geweldig nieuws!! Hoe toevallig want ik dacht vanochtend nog aan je naar aanleiding van pb'tje Het is je zoooo gegund en we duimen dat het beebje lekker blijft plakken. Probeer te genieten en heb vertrouwen, hier zijn weer goede voorbeelden!!! En hou ons wel op de hoogte he, ook al is het over spugen, maagzuur en obstipatie we willen alles weten!!! Joepieeeeeeee Jaaaa iddd Blondie as dinsdag nog twee weekjes, spannend hoor Hoe is het met jou hummeltje...?
Heey meiden Yettos wat een geweldig nieuws !! Zit met tranen in me ogen van blijdschap voor jullie. Logisch dat je het eng vind maar dat is even de moeilijke periode. We gaan er gewoon van uit dat het kleintje het goed doet toch. Gefeliciteerd hoor!! Marjol Lastig dat je zolang moet wachten maar hopelijk is er iets gevonden en krijg je eindelijk wat antwoorden. Mamenzo spannend voor jou is het echt aftellen nu. Ga je het redden tot de dag van inleiden denk je? Hier gaat het best goed met mijn mannetje. Zijn liesbreuk is niet vaak te zien en hij heeft er dus geen last van. Groeien doet hij echt als kool hij is zowiezo in gewicht verdubbeld verder lijkt hij echt al een stuk ouder ; hij lacht , kletst terug en is heel bewust van de dingen om zich heen. Ze hebben wel allerlei onderzoeken in gang gezet waar we volgende week mee zullen beginnen ivm de darmafwijking van me oudste. Ze willen toch eerst onderzoeken of hij dat ook heeft voordat ze de liesbreuk opereren (op 17 januari) zodat ze gelijk kunnen ingrijpen als hij wel hetzelfde blijkt te hebben. Een spannende periode komt er dus voor ons aan. Groetjes meiden en iedereen een fijne jaarwisseling gewenst!!! Idd volgend jaar heeft iedereen hopelijk een kleintje. De weg is lang maar we komen er wel. Kuss
Jettos geweldig wat een goed nieuws en we hopen op een gezonde plakker. 2014 is voor jou in ieder geval goed begonnen.
Jettos, wauw, wat ontzettend goed nieuws. Wat ben ik ongelooflijk blij voor jou nu hopen dat het een plakker blijft en dat je 2014 eindelijk jullie wonder mag vast houden Ik hoop ook dat 2014 een mooi jaar word met een goeie zwangerschap voor jou, mij en Marjol. En dat wij meiden via deze weg nog contact houden en elkaar op de hoogte houden Ik wens jullie allen alle liefde en gezond toe in het nieuwe jaar. Jullie TOP!!! Dikke kus
Meiden, ik tik nu ook al een paar maanden onder deze naam, ivm met de meelezers dus, maar dit is ook Jettos. Voortaan zal ik onder deze naam reageren Zo, wat zijn jullie lief en betrokken. Daar krijg ik dan weer tranen van in mn ogen... Ik vind het echt bijzonder, de band die hier is en het meeleven met elkaar. Dankjewel lieve meiden!!
Hoi mieksel Jullie hebben dus wel een hele fijne kerst gehad! Ik snap wel dat je nog onzeker bent, en hoop dat de komende 8 weken voorbij vliegen!
Lvm, is je spugen nog gezakt...? Wowww jij morgen ook alweer 32.... Mieksel, geen champagne voor jou morgen.....maar dat is niet erg toch?? Ik lig er nog lekker in, manlief een klein voetje gegeven toen onze tim wakker was.. En amai, echt last van zere botjes....druk dagje, veeeel strijk en de laatste frummels halen voor ons meisje! Wow wat is ons forum al vaak bekeken....
Whaaaah, check mijn banner...! Ik heb 18 januari mijn eerste echo. Mamenzo, rustig aan he!? Fijn dat het einde in zicht is voor je. Liefsvanmama, ben je nog steeds misselijk??