Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Lappie, heeeeel mooi kamertje en wauwww die kinderwagen♡

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Oh wat verschrikkelijk, heb je de zorgverzekeraar gebeld, ik zou echt pist off zijn geweest en even mijn boosheid geuit dit is toch wel schandalig.
    Dikke knuffel lieverd

3. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Mijn man heeft gebeldven ik heb gebeld en heb excuses gekregen aan de telefoon en later ook nog een e-mail met excuses. Heb er echt een rotdag door gehad :( en het ging best goed.

4. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Jezus wat een kutdag dan! Tuurlijk ben je nu even ondersteboven. Succes marjol...

Mieksel hoe gaat het?

5. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Marjol, meid, wat een lompe actie zeg! Snap dat je even vd leg was.

Lvm: gaat hier goed. Borsten zijn heeeeel ver weg bovenaan de zijkant nog wat gevoelig.
    Net even een test gedaan voor de zekerheid: 3+.
    Das netjes toch, voor 5+4?

6. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wij zijn druk geweest. We hebben alle kerstspullen weer opgeruimd en had voor zoonlief nieuwe kleding gekocht en oude maten uitgezocht en maar weer op zolder opgeborgen. Ben benieuwd of we het ooit nog kunnen hergebruiken.

Zojuist is er door onze zorgverzekeraar ook een bloemetje bezorgd met nogmaals excuses en sterkte. Dat is dan wel weer heel netjes :)

@mieksel: ik had ook af en aan kwaaltjes en als ik dan een dag niets voelde werd ik meteen weer ongerust en dan 2 dagen later had ik dan weer spijt van mijn gedachten omdat alles zo onaangenaam was.

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Netjes dat de zorgverzekeraar zo snel een bloemetje stuurd.

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nou dat bloemetje is inderdaad wel op zijn plaats.
    Ik snap, het kan gebeuren... maar dit soort dingen mogen eigenlijk gewoon niet gebeuren!! Ik snap zo dat het een enorme klap in de gezicht moet zijn geweest.
    Echt, ik duim me suf voor jou, ik gun het je zo!!!!!
    xxx

9. liefsvanmama

Netjes mieksel! Ik duim gewoon nog voor je door. Dit is vast een plakker. Maar voor jullie is het een eerste kindje toch? Hoe zit het met kansen in de toekomst? Mochten jullie een tweede willen? Ok, eerst deze, maar was gewoon nieuwsgierig. Heb je een of twee terugplaatsingen gehad?

Marjol, van dat bloemetje vind ik wel erg netjes. Ok, het had niet moeten gebeuren, maar ik had ook niet verwacht dat ze een bloemetje zouden sturen.

10. liefsvanmama

Hier ook de kerstboom opgeruimd en de box neer gezet.
    Nu dadelijk de wieg zetten en het ledikantje weer omhoog (staat nog laag), en dan zijn we er klaar voor. :)

We moeten nog wel geboortekaartjes uitzoeken. En ik heb werkelijk nog geen pagina gelezen uit mijn bevalboek, dus daar ga ik ook maar weer eens aan beginnen. Ok, beeb moet nog wel even draaien, anders hoef ik er ook niks over te lezen.;)

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    marjol dat lijkt me erg akelig! Heel slordig!
    wel netjes van het bloemetje!

lvm dat schiet ook al mooi op! Hoe gaat het met de misselijkheid?

Mieksel, dat lijkt me erg uitstekend die test van 3+ !! Hoeveel bevruchtte eitjes hebben ze teruggeplaatst? 2? ;) per dag waren mijn klachten ook wel wat anders hoor.
    als HCG vermeerderd dan went je lijf er ook weer aan..en dan naar een paar dagen verdubbelt zich het weer en kun je meer last krijgen...Volgens mij zit het wel goed! X

12. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Hallo meiden,

Ik heb in oktober ook een miskraam gehad.
    Dacht dat het eeuwen ging duren voor het weer lukte....
    We hebben 1 maandje rustig aan gedaan en vandaag een echo gehad, een baby'tje met een mooi kloppend hartje, en nu pas na 8 weken durf ik blij te zijn!

13. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Thnx voor jullie reacties meiden.
    Er is één embryootje teruggeplaatst. Onder de 38 mogen er geen twee, pas bij de derde poging.

Lvm, je stelt een vraag over een gevoelig onderwerp. Niet erg hoor, dat je m stelt, maar ti's de vinger op de zere plek. Of er ooit een 2e, laat staan een 3e zal komen, is zeer de vraag.
    We denken daar nu maar niet te veel over na en richten ons op het nu.
    Wie weet gebeurt er in de toekomst nog wel zo'n wonder.
    Voor nu zijn we heeeeel blij met deze zwangerschap en helemaal blij als we begin september een kindje van ons twee in onze armen mogen houden :)

14. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Nou dat bloemetje is zeker op zn plaats...!! Echt een domme actie..
    Ik had dat ook na mn mk van 14 weken, nu heb ik 2 dozen vol "ellende"

Mieksel het zit echt wel oké. ?.3 plus is geweldig! Probeer het wat los te halen...
    Idd richten op het nu, en de rest komt later wel!!!! Zo spannend bijne je echo...

Hier vandaag flinke poetsdrang... ik ga als de kleine slaapt wat speelgoed opbergen, niet normaal zoveel meneertje heeft ( en zo sjouw ik de hele dag wat af)
    Ik heb gisteren trouwens nog ons forum wat doorgelezen, zoo grappig wat we allemaal gedeelt hebben met elkaar in 14 maanden, bijzonder hoor!!!

15. liefsvanmama

Mieksel, ja hoe dat verder gaat is natuurlijk maar de vraag... Ik gun het jullie wel!

Mamenzo ik heb ook flink lopen poetsen vandaag. :)
    Vertel nog eens de hoogtepunten van de laatste 14 maanden?! :)

16. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Haha hier ook de hele dag gepoetst. :p
    Hele huis gestofzuigd, keuken en badkamer gedweild, badkamer gepoetst, meerdere wassen gedraaid, overal opgeruimd.
    Haha, zo ben ik normaal dus niet. :D
    Maar had vandaag een goede dag, gister een slechte dag, toen kon ik de hele dag niets.

17. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Wakker liggen, dat ben ik zo beu!!! Wat zal ik blij zijn als ik beter kan slapen... 《over een maand of drie, met geluk》

18. liefsvanmama

Nou hier dus ook.

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mieksel, wanneer heb je de 1e echo?

En misschien hele stomme vraag,maar hoe ben je op je usersname gekomen? Ik vind hem zo grappig, en iedere keer vraag ik me dus af, hoe komt ze erop:p:D

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Haha, El, ik heb eigenlijk geen idee hoe ik erbij kom. Het ontstaat gewoon. Dan moet ik een usernaam bedenken en dan zit daar te staren naar het scherm en dan komt ie gewoon ;)

18 jan 's morgens de echo.
    Ik ben echt stik onzeker, heel irritant!
    Maar, verder hoor je mij natuurlijk niet klagen. We zijn er zó blij mee, mn mannetje ook. Hij heeft er veel meer vertrouwen in dan bij de vorige zw. Meisjesnaam hebben we al helemaal klaar, snel he!? Hoe erg.... Jongensnaam hebben we nog acht maand voor ;)

Hoe ist met jou El? Meid, wat een geduld moet je hebben zeg. Ow, ik gun jou zo een zwangerschap! Konden we maar in die glazen bol kijken he!?

Slapeloze meiden, hoe ist met jullie? Lijkt me zo spannend, de laatste weekjes. De uren zullen wel voorbij kruipen...

Marjol, meid, hoe ist met jou?

Deel Deze Pagina