Ben nu even druk met het werk en mijn zoontje. Verder gaat het wel goed en we Kijken echt uit naar 4 februari naar de dag dat de uitslagen komen.
Mamenzo, nog 6 dagen!!!! Ooooooo spannuuhnd Lvm en lappie, voor jullie schiet het ook al op. Blondie, spannend, ik hoop dat er iets komt waar jullie iets hebben, wat meer duidelijkheid schept over het waarom en misschien waar hun iets aan kunnen doen zodat de volgende zwangerschap goed gaat daardoor. Zal de pijn niet minder om maken, maar misschien wel de vraag waarom het nou weer gebeurde. Hahahahah Mieksel, dat is niet raar hoor, wij hebben ook al een meisjes naam (2 zelfs!) en een jongens naam. En ja, ik begin het nu wel zat te worden, kan niet meer doen dan wachten,wachten,wachten......
Ow lappie spannend hoor....al voortekenen!!?? Las ergens anders dat je flink misselijk/draaierig bent...wat shit zeg! Marjol, dat geloof ik.... dat geeft wat meer rust wanneer je d uidelijkheid hebt... El, ja geduld lieverd. Wat wordt dat bij jullie op de proef gesteld..... echt niet eerlijk! Hier, nog 5 nachten... weinig voortekenen dus ik denk echt te moeten wachten op die inleiding.... help, zie er aardig tegenop
Wauw wat spannend!!! Nog 5 dagen!!! Ik heb voornamelijk last van lage bloeddruk, erg vervelend. Maar toch, dat mag de pret niet drukken hoor!
Wat een mooi manneke, door die grote wipper lijkt hij best klein. Ik moest wel even lachen want die rode lap die ervoor zorgt dat hij niet makkelijk naar beneden glijd lijkt op een grote onderbroek op de foto ( kan ook zijn dat ik een rijke fantasie heb hoor hahahah )
Hah ja van dieonderbrork klopt. Wat een droppie zeg. Woehoe lappie en mamenzo! Voor jullie is het bijna zover! Mieksel nog 9 dagen tot de echo
Hahaha, El, nu kan ik er niet meer anders naar kijken Maar, leuk mannetje hoor! Leuk om je kindje te zien!
Onderbroekenlol hahaaa Maar wat een ontzettend lieve frummel...wat ziet hij er leuk uit...en kijkt ook al zo wijs....
het begint echt op te schieten bij jullie, voor jullie misschien minder haha maar vanaf hier lijkt het enorm hard te gaan! mamenzo, hopelijk moet je niet wachten op het inleiden en besluit je kleintje eerder te komen! Lappie ook al zo ver! Lvm ook al bijna 34 weken hopelijk voelen jullie je nog erg goed! Marjol spannend hoor. En hopelijk goed nieuws de 4e. mieksel hoe voel je je? el hoe gaat het met jou? blondie wat een heerlijk ventje! ik ben niet zo handig in foto's hierop zetten, maar p facebook staat een filmpje van Febe die lekker begint te brabbelen, echt zo lief!! Bij Maartje Elbers! Daar staan ook foto's van Thirza!
Ik zie allemaal foto's van Thirza, en van je paarden (dat ben jij toch?). Maar ik zie helemaal geen filmpje van Febe.... kijk ik verkeerd?
Staan niet bij mijn foto's maar wel op mijn pagina als het goed is, volgens mij kun je die gewoon zien toch? Of kan dat alleen als je vriend ben ? Geen idee, anders even vriend worden haha! Of bij David Bareman kijken, mijn vriend die zet het er meestal op en dan tagt hij mij of ik deel ze.
Op zich gaat hier wel, ipv pijn in mijn borsten heb ik nu gevoelige borsten met name in de avond als ik mijn bh uit trek. En het de test drang begint onwijs te kriebelen, heb niets in huis (dikke pluspunt voor moi) maar moet mezelf wel tegen houden om geen te kopen hihihihi