Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    En hier van ons dikkerdje een tijdje terug, recente foto's staan alleen op telefoon.
    Bij geboorte 2760. nu 7235:$ haha

Bijgevoegde bestanden:

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ach Maart, wat een scheetje! Echt super schattig! En ze ligt er lekker tevreden bij. Lief!!

El, haha, dat helpt he, gewoon geen testen in huis ;)
    Fijn dat je borsten iets minder pijnlijk zijn!
    Ik DUIM voor je, zou toch super zijn..!

3. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
  4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Aaahhh wat een skattie Maartje!!!

(ben stiekem ook een beetje verliefd op je paarden hoor!! Wauw!!)

5. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    aaaachhh die badfoto's wat een schatje zeg!!! lekker gewicht toch... goede inhaalslag....

ow el, wat zou het mooi zijn...ga maar eens niet testen deze ronde! volhouden.... dan duimen wij hier allemaal!
    toen waren we ook op kort termijn met zn drieeen.. ik lap en lvm!
    dus als miek jij en marjol eens ff met zn drieeen ineens zijn...?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier nog drie nachten, ow jooooo
    gisteren ns onder de dekens gekeken, maar heeft niet gebaat voor vandaag! romantisch was het niet maar goed....
    ik ga drie nachtjes naar het zorghotel erna... even bijkomen! mijn peuter is zoveel wakker de afgelopen tijd, ik ben gesloopt! manlief heeft 24 uurs diensten dus alles is dan voor mama die bijna 38 weekjes is!!
    nu allyouneedislove#ffjanken!!

6. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    miekselllll .....hoe voel je je.....?
    bijna echo/tijd!!!! joehoeoeoeoeoeoeoe

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    OOh wat vreselijk de mooie wipstoel van mn kleine schat letterlijk in de zeik nemen.. nou mooi is dat! ;)
    Idd rijke fantasie El! Het lijkt zo inderdaad wel zo maar had er zelf nog niet aan gedacht. En ondanks de wipstoel is hij nog best klein hoor...hij is nu zo'n 57 cm en zit nog steeds in maatje 56! Nou dat ken ik helemaal niet van mn andere 2 kids. heerlijk vind ik dat :D

Wow Maartje wat is je dochter gegroeid! Mooie foto's!

Hoe gaat het Mieksel! Nog een week! wilde je zelf niet eerder de eerste echo? Of juist niet.

El hoe voel jij je?

en hoogzwangeren hoe vergaat het jullie?

Hier continue een ziek kind thuis...da's vermoeiend en maakt de kraamtijd er niet leuker op. Donderdag naar de KNO arts met mn ouste zoon. Ik ben benieuwd.

Liefs!

8. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Blondie wat balen dat er continu een kind ziek is...ik geloof zeker dat dat zwaar is met net een kleintje van een maand...
    Nog maatje 56, heerlijk zo.n kleine knuffel.....

9. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    haha Febe is nu 58cm, dus echt een klein dik propje maar weegt nu al zwaarder als haar zus met 6 mnd en die wasbnog eens 10 dagen te laat dus scheelt ook nog 4,5 week, dus ze heeft wel wat ingehaald ondanks het continu spugen...
    thirza was ook altijd een kleintje, en nog maar ja met een moeder van 1.60 en een vader van 1.70m kun je geen grote kinders verwachten haha, en dan ook nog alle opa's en oma's onder de 1.70

10. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @maartje: wat een lekker propje.

@Blondie: zielig als die kleintjes constant ziek zijn. Bij P. hebben ze ook zijn amandelen allemaal geknipt en dit scheelt enorm. Met name het niet meer continue verkouden zijn.

@el: ik herken die testdrang. Die laatste week vond ik echt verschrikkelijk en dan moet ik eigenlijk niet zeuren want elke 2/3 maanden was ik wel weer zwanger.

@hier: ben erg druk geweest met werk afgelopen week. Gister thuis druk geweest. We hebben onze zolder weer verder opgeruimd.
    Ook gek had nl. De afgelopen week al rekbare afscheiding en als dit al duidde op de eisprong zou ik ineens een cyclus van 28 dagen hebben. Die heb ik echt nooit gehad meestal tussen de 32-35 dagen. Het rare was ook dat we extra voorzichtig zijn geweest, omdat we eerst de uitslagen willen afwachten. Het liefste zouden we er toch weer voor gaan, maar verstandig is dit niet.

11. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Marjol, voor jullie is het echt wel heftig.

El, spannende tijd weer. Ik zit inmiddels al klaar op het puntje van mijn stoel.

Mamenzo nog twee dagen!!
    Lappie hoe is het?

Maartje wat een lief meisje!

Ik ben hier wat dingen de to-do lijst aan het afwerken. Moet nog wel wat dingen doen hoor. Ok, mocht de baby ineens komen, dan is dat wat betreft het lijstje dan, geen ramp. Maar wil nog eea af hebben.

12. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Gaat hier wel goed hoor. Zit tegenwoordig om 8.15u al aan een halve liter sterke bouillon, dat lijkt wel wat te helpen. In plaats van dat ik het pas neem als ik me niet lekker voel. Nu ben ik het voor zeg maar.

Mamenzo: Spannend!!!!! Nog 2 dagen!!!!! :)

13. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Slim

Morgen is het zo ver toch? Mamenzo?

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oh, nog maar 1 dag begrijp ik dus.. spannend!!!!

15. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Mamenzo, spannend!!!! Morgen heb je je kleintje in je armen om lekker te knuffelen! Echt bijzonder dat je dat nu al weet... Heel veel succes en sterkte, je kunt het! ;)

Marjol, tegenstrijdig lijkt me dat idd om er nog niet voor te gaan, maar onderzoek af te wachten: verstand vs gevoel...

El, heb je je testdrang nog onder controle?? ;)

Blondi, ah, niet leuk, zieke kindjes... Zijn ze al aan de beterende hand?

@hier, 18 jan echo, dus nog ff geduld... Vorige keer is het vruchtje 6+5 geworden, dus op papier ben ik nu langer zwanger. Blijf het gewoon mega spannend vinden en ik blijf onzeker. We zullen het zien tijdens de echo!
    Verder gaat het hier goed. Af en toe een vlaagje misselijk, maar vergeleken met de vorige keer, is het goed te doen.

16. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mamenzo, spannnuuuuhnd, nog 1 dagje.....

Marjol, dan is je cyclus wel snel weer terug. Idd aan de ene kant wil je er weer snel weer voor gaan,aan de andere kant wil je nog even wachten totdat je alle uitslagen hebt.
    Lijkt me heel frusterend.

Nou dames, ga maar weer lekker achterover zitten want volgens mij word ik ongesteld.
    Vanmorgen bij het afvegen, rozig slijm afgeveegd....

17. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Tjonge El: laten we hopen dat het innesteling is, maar realistisch gezien, zal het dan wel ongesteldheid zijn :( Hebben ze voor jou nog een verder behandelplan aangezien je toch ruim een jaar verder bent en niet zwanger. Beginnen ze al aan bijv. IUI te denken of iets dergelijks of willen ze eerst nog andere dingen afwachten?

@Mieksel: spannend jij telt vast de dagen af. Bij 7+4 heb je in ieder geval wel direct duidelijkheid, want dan is er in feite al een kloppend hartje te zien (daar gaan we vanuit!).

@mamenzo: SUCCES morgen!

18. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Thanks meiden... ik ben bloednerveus!!!
    Ik hou jullie op de hoogte...
    Morgen 14-1-2014 zou een mooie datum zijn... maar het kan natuurlijk ook de 15de worden....

Ik heb zojuist fotos gemaakt van het kamertje, nog ff op de pc plaatsen

Idd el, is er voor jullie een plannetje.... ? Dat ben ik ook ff kwijt

Ieuwww lappie sochtends bouillion, maar goed als het helpt...???

Zullen we op facebook een besloten clubje maken.... dat heb ik met andere meiden ook...super gezellig en eenvoudig...niemand kijkt mee??

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik vind het wel leuk om een besloten clubje te maken op facebook.

Tot nu toe nog geen verdere behandeling besproken, eerst het spoelen en daarna zouden we verder kijken volgens de gyn.
    Ongesteldheid is echt een feit.
    Zit nu op dag 28 van mijn cyclus, denk ook dat ik dan mijn eisprong eerder heb gehad dan dat mijn telling zei...

20. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mamenzo, heeel veel sterkte morgen of overmorgen ;) ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie beide straks gezond en wel weer thuis zijn.
    Denk aan je :)

Dikke kus

Deel Deze Pagina