@el: Gebruik je ook ovutesten? Dit vraag ik omdat je ongesteldheid toch eerder kwam? Het heeft ons bij alle zwangerschappen wel geholpen.
Nee ik gebruikte ze niet meer, omdat ik volgens de gyn een mooie cyclus heb en dat tussen dag 11 en 18 mijn eisprong moeten hebben en dat we in die dagen elkaar juist extra moeten knuffelen. (Gyn heeft wel n punt maar toch) Nu was mijn vriend namelijk ook erbij toen de gyn dit zei, en mijn vriend gelijk: ja ik vind het ook zo'n onzin die dingen Maar ik denk dat ik deze maand weer ga beginnen. Heb het nu 3 maanden zonder gedaan volgens mij.
Mamenzo jammer dat het nog niet opschiet. Voel je wel wat gebeuren? Hoe voel je je? El, nog een week voor de hsg. Het is wel even vervelend, maar niet zo erg om je een week van te voren al druk over te maken. Vond ik dan he. Ik hoop dat alles meteen doorgespoeld is dan, en het meteen een positief effect heeft dan. Je hoort wel eens dat je kans op zwangerschap dan ietsje hoger is.
Mamenzo, ik ga zo lekker slapen, ik hoop dat jij ook nog n beetje rust krijgt voordat het straks helemaal los barst.
Pfff hopelijk slaap ik vandaag ook nog wat (vanmiddag ofzo), want die paar uurtjes slaap is ook niet alles.
mamenzo succes, hopelijk heb je vannacht toch nog wat geslapen! Of is het nu echt aan de gang gegaan!
Lieverds....daar ben ik!!! Ik wil jullie voorstellen aan femke! 48 cm en 3500 gram, t is een beauty Donkere haartjes (en veel) blauwe ogen.... Helemaal verliefd zijn we... Vanmiddag om 15.43 geboren... Ik had geen bereik op de verlos anders had ik het jullie eerder laten weten!! Lief, jullie enthousiasme!! Dikke kus trotse mama....
Jaaaaaaaaaaa! Ze is er!!!! Lieverd, gefeliciteerd met jullie Femke! Veel donkere haartjes, hoe schattig is dat..! Hoe is het met jou? Mag je al weer naar huis!? En hoe ging de bevalling? Goed gedaan meid!! Spam je snel een fotootje?
Gefeliciteerd met jullie dochter Femke, donkere haren en blauwe ogen, nou ik denk dat iedereen verliefd word op haar Ennuh, geen bereik op de verlos, ik denk dat je toch met andere dingen bezig was hahahahahaha Alles goed gegaan? Was het een erg heftige bevalling? (Wil ik dat wel horen, ergo, wil liefsvanmama dat wel horen )
Ja hoor,ik wil dat wel horen. Maar eerst! Proficiat met Femke!!! Ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan. En hoe doet ze het? Lappie, hoe gaat het?