Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Dat had ik ook, alleen op het moment van mk zelf wel krampen, maar deze waren goed te doen zonder pijnstillers. En. Na ong 2 uur was het "klaar" zeg maar. Ook 3 dagen bloed verlies gehad en daarna steeds minder en op de 5e dag helemaal niets meer

2. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Hier echt te belachelijk voor woorden...
    Enkel deze morgen bloedverlies, nu niks meer...
    raar lijf :s

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik had dus geen krampen, wel fijn hoor moet ik zeggen.....maar nu is mijn eitje niet te vinden haha....pff.. maar ja we moeten het er maar even mee doen..wat ik wel heb trouwens is een rare vorm van mijn buik...had altijd wel een opgezette blubberbuik... (thanks zoonlief):) maar nu is ie toch anders.....kan het ook niet omschrijven moet ik zeggen haha

4. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Hallo dames,
    Ook ik wil me graag bij jullie aansluiten.
    Op 15-10 had ik wat bloedverlies, was toen 10+5, 's middags een echo gehad waarop alleen een (bijna) lege vruchtzak te zien was. De anderhalve week erna wel wat gevloeid en stolsels verloren maar geen krampen. Afgelopen donderdag een controleecho gehad, de vruchtzak bleek er helaas nog te zitten. Vrijdag naar de gyn geweest en een recept meegekregen voor cytotec. Die vanavond ingebracht (zag er behoorlijk tegenop gezien alle horrorverhalen). Hoop dat het hiermee straks klaar is, mag van mij nu wel. 9 nov weer een controleecho. Heeft iemand van jullie ervaring met cytotec?

5. Ior

Ior Niet meer actief

@momof2 :( sterkte meid. Heb geen ervaring met meds, bij mij is alles natuurlijk geregeld(gelukkig)

@inne, wat raar, dat je maar Heel af en toe bloed hebt. Toch ff in de gaten houden. Hopelijk heb je snel antwoord (of ongi, of zwanger) want dit is niks natuurlijk.

@hier, morgen krijg Ik een echo. Hopelijk ben Ik helemaal schoon. Dan krijgen we ook te horen hoe verder. Vind het toch best spannend.

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb dit weekend helaas cytotec moeten gebruiken :(

Ik had er geen idee van, maar bleek bij een echo bij de gyn afgelopen week zwanger te zijn. Al een poosje, het moet van juli zijn geweest. Er was geen vruchtje meer te zien, maar de vruchtzak en alles waren doorgegroeid en kwamen niet zelf los. M'n lichaam was het wel aan het proberen, ik had al ruim 3 weken heftig bloedverlies, wat ook de reden was van de echo.
    Door alle stress rond het ziek zijn van onze jongste dochter had ik helemaal niet bij een zwangerschap stilgestaan...

Door de cytotec flink krampen gehad, 's nachts weer erg gaan vloeien. Gisterenochtend door de krampen en vermoeidheid op bed gebleven. Toen ik rond het middaguur even naar beneden liep kwam in een keer de hele vruchtzak eruit. Ik schrok er van, had niet verwacht dat het zo groot zou zijn (ongeveer een groot ei). Gisterenavond toch nog maar de tweede dosering cytotec ingebracht, maar er kwam alleen nog wat bloed. Ik denk dat het eruit is nu.

Ben nog behoorlijk in shock, zeker ook omdat ik dus niet wist dat ik zwanger was. Woensdag de controle-echo, hopelijk geen curretage meer nodig.

Jij ook veel sterkte, en jullie allemaal hier.

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Lieve dames, aller eerst heel veel sterkte met jullie verlies.

Wat ik raar vindt is dat jullie niet in het zh de cytotec hebben gekregen. Bij mij zouden ze dat in het ziekenhuis doen omdat ze dan echt controleren of het vruchtzakje eruit is, en of wel alles goed met jezelf.
    Echter ik heb 2 dagen daarvoor een spontane miskraam gehad, maar ik vroeg me zo af of jullie die mogelijkheid wel,aangeboden hebben gekregen.

Idd geval veel sterkte

Dikke knuffel

8. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Lieve meiden,

allebei heel veel sterkte, we weten wat het is een miskraam.
    Bij mij is het spontaan op gang gekomen, dus ik heb geen ervaring met cytotec...
    laat zeker een controle-echo uitvoeren zodat je weet dat alles terug opgekuist is... en hopelijk hebben we binnenkort terug geluk ...

Liefs,

Inneminne

9. Ior

Ior Niet meer actief

Ik ben net terug van de gyn. Mijn baarmoeder is gelukkig mooi schoon. Over 3 weken weer beginnen met provera en dan clomid.

10. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    @ Miffy: Wat een schok zeg! Pff… Hoop ook dat je geen curretage meer nodig hebt. Spannend woensdag. Heb de mijne 9 nov pas…

@ El: Heb alleen een recept meegekregen en de cytotec bij mijn eigen apotheek gehaald. Is hier geloof ik gebruikelijk om dat thuis te doen. Ik kreeg wel instructies mee met wanneer ik gelijk het zh moest bellen. Mocht ook niet alleen zijn.

@Ior: Super dat alles mooi schoon is!

Gisteravond werden na verloop van tijd langzaam heviger. Ben de vruchtzak verloren (was heel herkenbaar) en daarna werd de kramp langzaam minder. Heb 2x 4 tabletten gekregen en moet vanavond de laatste 4 nemen, ook als ik het al verloren zou zijn. Neem aan dat de kramp minder zal worden omdat ik het al kwijt ben. Was gelukkig niet zo erg als sommige horrorverhalen, tuurlijk deed het pijn maar was goed te doen. Vanmorgen lekker uitgeslapen (was 3 uur vannacht voordat ik ging slapen). Was expres beneden gebleven zodat manlief niet zoveel last had van mijn gewoel en vele toiletbezoekjes.
    Nu wachten tot het vloeien stopt (is al veel minder), volgende week vrijdag de controle-echo en dan door voor de volgende ronde :p

11. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Oh Ior, dat is al een beetje goed nieuws hé...
    Ik hoop dat je snel terug zwanger bent, misschien zelfs voor die provera/clomid behandeling, zou fijn zijn !

Hier afwachten, denk dat ik de bloeding als ongie mag beschouwen... op voorwaarde natuurlijk dat het nog 2 dagen duurt... dan heb ik zo'n 5 dagen wisselend bloedverlies, genoeg om ongiewaardig zijn.
    Heb ook vermoeden dat ik afgelopen maand nog geen eisprong heb gehad... al weet ik niet of dat mogelijk is.. menstruatie zonder eisprong gehad te hebben...

Ach, we duimen voor iedereen hé !
    xx

12. Ior

Ior Niet meer actief

Ja, ik was zo zenuwachtig vanochtend. tot ik de echo zag.
    Stiekem hoop ik ook voor die tijd zwanger te zijn, maar denk niet dat dat gaat gebeuren, aangezien mijn ei van de mk op cd 76 was. en zit nu op cd17. Heb net een ovutestje gedaan. Een heeeeeeel licht streepje. Dus das niets.

Het kan wel hoor, ongi worden zonder ei. Al gebeurd dat niet vaak. Je lichaam is natuurlijk ook nog van slag (daarom moet ik 3 weken wachten)

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Mag je dan ook niet proberen, de komende periode, om een kindje te maken?
    Laten we hopen dat we snel een kleintje terug in onze buik hebben, dan kunnen we weer zwangerschapskwaaltjes zoeken ;)
    xx

14. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dag dames, vraagje, wanneer werden jullie weer ongesteld na een miskraam?

15. Ior

Ior Niet meer actief

jawel hoor, dat mag wel, maar de kans dat er een ei aandient in die periode is klein Jaaaa heb zin in kwaaltjes. :D Ik hoop ook dat we allemaal snel weer een beebje in de buik mogen hebben

16. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Hey allen.

Als eerst veel sterkte allemaal.

Ik mag me helaas bij jullie voegen.
    Afgelopen weekend miskraam gehad.
    Zojuist bij de verloskundige geweest en een echo gehad.
    Ben helemaal schoon...
    Hoop met jullie ervaringen te kunnen delen en er straks weer met volle moed er tegen aan te kunnen.

Liefs

17. Ior

Ior Niet meer actief

@senna sterkte meid.
    @el. Hier nog geen ongi, zit pas 2 weken na mk

18. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Oh Senna, veel sterkte meid...
    Ior, ik hoop het ook :)
    Ei, wel ik ga straks eens checken, heb al paar daagjes poging tot bloedverlies, dus eigenlijk niet zoveel verlies...
    mijn mk was op 2 oktober...
    Zou wel kunnen dat dit mijn ongie is, want ben vrij regelmatig qua cyclus, zo'n 27-28 dagen... maar ben voorlopig nog sceptisch...

Stel voor dat we in dit topic goed bij elkaar blijven, zodat we elkaar vragen kunnen stellen of steunen... we zitten immers in hetzelfde schuitje hé !
    xx

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Senna sterkte...

Ik ben nog steeds behoorlijk aan het bloeden, tot hoe lang na het afkomen is dat normaal (is zaterdag gebeurd met cytotec)? Van tevoren was ik ook al 3,5 week flink aan het bloeden, dus ben er wel klaar mee nu ;), voel me ook zo moe.

Wat hebben jullie met de vruchtjes gedaan? Ik heb het mijne een plaatsje gegeven in de tuin, al was het dan alleen nog maar een lege vruchtzak zonder herkenbaar vruchtje, dat was al een poosje weg waarschijnlijk zei de gyn.

Willen jullie allemaal gelijk weer zwanger worden? Ik niet direct, deze zwangerschap was sowieso al erg onverwacht (hoewel we heel graag nog een derde kindje willen, we wilden eigenlijk pas in het voorjaar echt beginnen).

Woensdag controle echo, hoop echt dat er geen curretage nodig is.

20. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Senna,veel sterkte met het dit verlies.

Dikke knuffel

Deel Deze Pagina