Tsja el dat durfde ik dus niet te vragen... Ik heb niet voor arts geleerd maar ik heb natuurlijk wel een gezond kind op de wereld gezet dus met extra controles heb ik het gevoel dat dat wel weer goed komt...de arts zei vandaag dat je het beste met een lage bloeddruk de zwanger schap kan beginnen dus vandaar wil ze onderzoek en doen bij een internist.. Ik heb er weinig aan overgehouden, lichte evenwichtstoornis..en een groot litteken ...waar mn haar weer keurig overheen gegroeid is...
Dag dames Ik lees al de hele tijd mee en postte al af en toe iets. Ook ik denk mss terug zwanger te zijn. Had vandaag, 2 dagen na nod, een heel licht streepje maar dan echt hééééél licht op mn test (kv2v5). Dacht eerst aan indroog maar het leek echt wel roze. Deze avond opnieuw gedaan (zelfde soort test maar andere verapkking, de vorige was nog van vorige zwangerschap) en opnieuw binnen afleestijd een heel licht streepje. Zou het dan toch... Vorige week donderdag zei de gyn bij mn controle echo nochtans dat het er niet naar uitzag dat ikz wanger was. Mss late eisprong, zou wel mn licht streepje verklaren 2dagen na nod... Word een beetje gek. Ik kreeg vorige week dan ook te horen dat ik een mola heb gehad. Gyn zei niets dat zwanger worden onmiddellijk niet mocht terwijl op dit forum en elders op internet ovral staat dat het het eerste half jaar niet mag... Zoveel emoties zeg. En morgen ga ik trouwen... Chaos in mn hoofd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Mie, heb je een foto van de test? Het zou wel een mooi trouwkado zijn niet waar! Bij deze ook gefeliciteerd met je trouwdag vandaag!! Geniet er lekker van...hopelijk wel gekleed i.v.m. de sneeuw Have fun!!!
Hoi mie... Probeer de rust te vinden en te genieten van jou dag... Het zou een groot cadeau zijn op deze dag... En maandag ff de gynaecoloog bellen met je vraagjes .... vaak moet je er niet teveel naar gaan zoeken ( zeg ik die precies hetzelfde doet) X
Oooh Mie wat een mooie en spannende dag heb morgen probeer er lekker van te genieten En bel maandag je gyn, die kan al je vragen beantwoorden Alvast hartelijk gefeliciteeeerd met jullie bruiloft Dikke knuffel
@mie, wat spannend zeg. Zou een fijn cadeautje zijn. Geniet lekker van je dag. Van harte gefeliciteerd. @hier: Gistermorgen bij de gyn geweest. 1e fm: in de rechtereierstok zit 1 eitje van 13mm en linker paar hele kleine. Maandagmorgen moet ik weer heen. Hoop zo dat het goed gaat.
oei mamenzo, onzekere tijden dus... mie, niet teveel piekeren hé en geniet van je mooie dag ! Ior, ik duim voor je hoor !! laat dat eitje groeien en broed maar hé hier, nogmaals getest met CB en die geeft 3+ aan... dus ben tevreden, dat wou ik. Heb ook hele zak kroepoek leeggegeten, had daar zin in en behoorlijk moe, maar hoort erbij xxx
Hey meiden! Bedankt voor jullie lieve woorden en steun! Heeft me enorm geholpen. Ik heb geen krampen meer gehad en de afscheiding is ook weer normaal... Jeetje wat heb ik me zorgen gemaakt. Ik heb me inmiddels weer herpakt en weet dat al de stress ook niet goed is. Daar probeer ik aan vast te houden. Gisteren was het de dag dat ik de vorige keer de mk heb gehad. Dat was dus wel een beetje vreemd. Is toch een kleine mijlpaal. @inneminne wat een mooie test! en de cd dig geeft toch wel een fijn gevoel he! Geniet ervan! @mie Gefeliciteerd met je huwelijk! zou idd een heel leuk kado zijn. Nu lekker genieten en maandag je gyn bellen! Ik duim voor je! @mamenzo jeetje wat een heftig periode. En er komt dus nog een hele spannende periode aan. Dikke knuffel! @Jettos hoe is het meid?
@mie gefeliciteerd en hoop dat je echt super hebt kunnen genieten vandaag en dat je een beter streepje krijgt deze week! @mamenzo: pff heftig even afwachten dan @senna fijn dat het wat beter met je gaat, en zo min mogelijk stress en je eerste mijlpaal voorbij! @ior succes maandag! Wat een zwangeren weeral hier echt super!(ik wil ook haha) Hier rustig aan de klus en tja hopen dat het pakt!
@Senna, fijn dat je al over die termijn bent ik heb het mijne verloren bij 8 weken, dus voor mij blijft het afwachten op kleine goed blijft plakken. Wanneer mag jij trouwens op controle ? Ik mag de 17e al gaan Ik hoop dat het beter met je blijft gaan ! xx
De streepje worden wel degelijk donkerder, en cb digital geeft positief aan. Zou als het goed is nu 4w4d zwanger zijn maar ik vermoed iets minder.
Mie, gefeliciteerd met je positieve test en je trouwdag!! Wat zou het een mooi trouwcadeau zijn als het goed blijft gaan! Was je bij je mk snel zwanger? Hier gaat het goed. Fysiek nog wat zwak door bloedverlies, maar dat lijkt iets minder te worden, voel me dan ook iets energieker! Morgen weer aan het werk, wel zin in. Ben benieuwd hoe het gaat... Is het misschien leuk om iets van een lijst bij te houden met NOD of hoeveel week zwanger en wanneer echo? Ben overzicht btje kwijt en vind het wel leuk om mee te leven! Of doen jullie al mee aan tig lijsten en vinden jullie het wel prima zo? Liefs
Mie, heb je genoten van je dag? Wel een leuk kado in ieder geal vandaag met je positiee test gefeliciteeerd
Jettos fijn dat het wat beter gaat...rustig aan dan morgen hè ... Ik wil best aan een lijst meedoen...ben alleen zelf niet zo crea op de tablet Mijn nod is zondag...16 dec ... Verder dus nog geen bijzondere datas Fijn avondje meiden....met de beentjes omhoog ♡
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren. En vooral degene die is getrouwd leuk cadeautje om je huwelijk mee te starten. Ik zou een lijstje ook wel leuk vinden. Dat is handiger om iedereen dan te onthouden. Ook afspraken ed kunnen we bijvoorbeeld erin zetten. Mijn nod is 31 december dus ik ben aan de klus hopend op een mooi jaareinde/ begin van 2013 haha. Mocht het binnen 3 maanden niet gelukt zijn dan moet ik bloedprikken voor stollingsonderzoek. (Moet je 3 mnd niet zwanger zijn geweest) Het kwam niet in mijn fam voor maar mijn moeder heeft de dag nadat ik het prikformulier meekreeg een operatie voor trombose gehad.. Was wel even heftig want ze heeft ook kanker maar ze knapt wel op gelukkig. Morgen mag ik bellen voor schildklier en suiker bloeduitslagen en ik wacht nog op nieuws van het chromosoomonderzoek. Ik hoop zo dat er een reden voor word gevonden, Ik ben jong en het zou het allemaal eigenlijk wel kunnen zijn want alles wat ik hiervoor noemde komt in de fam voor behalve miskramen.. En ik heb al 2 kids die er makkelijk en onbezorgt zijn gekomen. Nouja ik wacht maar af en we hopen op een wonder groetjes meiden
@mie Jaaaa! Gefeliciteerd. . Heb je een fijne dag gehad? @jettos, succes vandaag. Wel aangeven als het niet wil he? Ja leuk, een lijstje. Is wat makkelijker bijhouden allemaal. Ik heb vanmorgen weer een fm gehad. Ei is gegroeid. het was nu 16mm bij 19mm. Woensdag weer heen en dan ook samenlevingstest. Spannend weer.
NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - 1e echo - bijzonderheden
Zoiets?? Ben ook niet zo creatief, maar het geeft wat overzicht. Als je het wilt wijzigen/duidelijker maken, be my guest Weet mijn datum niet precies, heb 27 dagen nadat ik het vruchtzakje heb verloren gekozen, zie het wel.
Hoe zo'n intens geluk van trouwen en een nieuwe zwangerschap plots kan veranderen in zo'n hartverscheurend verdriet. Miskraam nummer twee is een feit. Deze morgen krampen en bloedverlies... Ik kan het even echt niet meer aan...
Oh nee!! Wat erg! Wat vreselijk verdrietig nu!!!!!!! Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen bij dit grote verlies!!!! Gossie meis.... had het je zo gegund...