wat een mooi meisje! En een trotse broer met pop! Lekker genieten nu! Lappie dat schiet ook op, maar nog rustig dus bij jou
Zooo wij zijn zojuist ontslagen uit het ziekenhuis... Ik ga nog 2 nachtjes het geboortehotel in... Het is als volgt gegaan... Dinsdag 10 uur is er een ballon geplaats..dat word door een inwendig onderzoek op de baarmoedermond geplaats..deze blaast op, met vloeistof en als de ballon eruit valt heb je dus 3 cm...nou hij viel er dus niet uit Woensdagochtend kon de gyn de ballon wel verwijderen en constateerde dus 3 cm... dus op naar de verloskamers... Daar zijn de vliezen dus gebroken zo rond 11.30....er werd een epidraal geplaatst en het infuus langzaam opgehoogt...om 14 uur had ik 5 cm... Kort daarna 8 en toen begon vrijwel meteen persdrang...14 minuten geperst Tot 7 cm geen last gehad, daarna vond ik het wel heftig... Mn ruggeprik was niet naar links gegaan...doordat ik tijdens het zetten ineens bijna out ging van de lage bloeddruk, moest aan de zuurstof... Nou en we zijn weer een scheurtje rijker, ach ja...alles voor de prinses Nu weer wat bloeddruk afspraken maar noooooit geen metheldopa meer slikken, want wij zijn compleet....yeahhhhh!!! Kuzzie van mam en fem
mama en zo !! van harte met je mooie dochter femke! Mooie naam ook! Heerlijk dat ze er is!! het is allemaal voorspoedig gegaan tijdens de bevalling lees ik. fijn! El nog een paar daagjes..spannend! En morgen Mieksel een echo!! Super! je zit gewoon al in de achtste week. Als het morgen goed is gewoon weer een echo over 2 weekjes vragen hoor! Als met 9 week het hartje klopt gaat het nog maar weinig mis. (garantie voor 100% heb je natuurlijk nooit, maar toch!) De ziekte heerst hier helaas wel. Mijn dochter nu een week thuis gehad. (zucht) Nu vanmorgen is ze naar school dus even weer rust. Zoonlief wordt 4 feb geopereerd aan keelamandelen en neusamandel. Verder alles wel ok.. De nachten lijken iets langer te worden!! XXX
Spannend mieksel, morgen de echo, fingers crossed Zieknboeg Blondie, hopelijk knapt je dochter nu goed op, ik hoorde dat het een hartnekkige buikvirus is... Hopelijk knapt je zoontje na de operatie goed op, zodat jullie daarna wat meer rust krijge
Meiden, alles was goed op de echo!! Pfff, we waren behoorlijk zenuwachtig, maar het hartje klopte en de baarmoeder en het bms waren ook helemaal ok en rustig. Zó blij!! Weer een stapje verder...