Nou dat was dus ook mijn reactie, het is goed dat ik haar zelf niet gesproken heb grr. En dat meisje is nog maar een heel mini prutsje bah. En die moeder reageerde dus al net zo
Het gaat, afgelopen donderdag gezumba'd en vandaag (na mijn werk) gehardloopt. Merk nu al dat ik ietsiepietsie meer conditie heb dan vorige week, het is ook n vorm van n uitlaad klep merk ik. Verder en ik naar mijn omgeving mijn gevoelens nog niet geuit. Ik weet het niet, ik wil niet getroost worden, klinkt dat raar?? Verder, borsten zijn beetje gevoelig,baarmoeder ligt hoog, ben de afgelopen 4 dagen erg moe (maar dat kan ook door het werk en emotie komen). Kortom symptomen allom om mijn arme hersenen weer gek te maken hahahaha
Nee dat klinkt niet raar. Ieder gaat daar toch op een andere manier mee om. Lekker dat sporten en dat je je er goed bij voelt. Weer een paar hele spannende dagen El!! Ik duim voor je!! Marjol hoe is het? Lappie, hoe gaat het met jullie gezinnetje
Het gaat wel goed hier. Deze week en met name volgend weekend moeten we denk ik aan de klus, want mijn eisprong zit er weer aan te komen. Van het weekend wel even zwaar. Manlief moest heel veel werken en heb hem bijna heel het het weekend niet gezien Dan merk ik dat mijn gedachten af en toe afdwalen...zo ie zo was afgelopen week zwaar omdat ik de heel tijd in mijn hoofd had dat ik die week met verlof was gegaan. Zo stom dat die data dan zo in je hoofd blijven zitten. Ook was afgelopen week natuurlijk redelijk onbevredigend want we hebben het gevoel dat we weer terug bij af zijn. Ga terug naar start en je ontvangt geen 20.000 (je weet wel zoals bij monopolie) en wie weet haal je dit keer de eindstreep wel.
Marjol, lieverd ik kan niets anders doen dan je een hele dikke dikke knuffel geven ik denk vaak aan jullie en hoe sterk jullie/jij zijn!
Spannend weer El... De eerste keer na die 'operatie' en dan ben je extra vruchtbaar toch!? Ik duim weer voor je meid! Marjol, treffend omschreven, dat gevoel van Monopoly. Ik heb/had dat gevoel ook wel eens, weer teruggeworpen in de put waar je net een beetje uitgekropen was ofzo... Niet leuk! Wel leuk en spannend dat jullie er weer voor gaan! Klusze
Trouwens, heeft één van jullie toevallig ervaring met een 'Angelsound'? Lijkt me best fijn om af en toe te luisteren naar het hartje ter bevestiging, tot de tijd dat je bevestiging krijgt doordat je je kindje voelt bewegen... Heb er net een aangeschaft via marktplaats en ga m vanavond ophalen. Ben benieuwd!
Niet met Angelsound wel met een gewone dopler die we huurden. Deze heb ik heel de zwangerschap van P. gebruikt. Niet dagelijks, maar 1 max. 2 x per week (te vaak zou schadelijk kunnen zijn). Mij bracht dit heel erg veel rust. Zeker omdat bij hem de placenta voorlag en ik dus weinig beweging voelde. Het is mij de afgelopen keren iedere keer afgeraden, maar mocht het toch weer zo ver komen en we hebben geen groeiachterstand bij 12 weken dan ga ik er wel weer eentje nemen. Anders hang ik minstens 2x per week bij de verlos aan de telefoon (helemaal in de stress) en dat is ook niet echt de bedoeling Ze raden het trouwens af ivm schijnzekerheid. Als je kindje normaal heel druk is en dan ineens rustig en je zou hiermee jezelf zekerheid geven dan hebben ze liever dat je belt. Daarnaast zou het ook een onnodige paniek kunnen veroorzaken als je het hartje een keertje niet kan vinden (is bij mij overigens nooit gebeurd).
ja Marjol, dat zijn weer van die extra confronterende dagen! de omschrijving van monopoly snap ik helemaal... bah! ik hoop zo dat het zo snel goed komt!! dikke kus.. Spannend ellepel, ik duim me suf met die weinig tijd die hier over is...Jammer dat je symptonen je niks kunnen zeggen he... stom dameslichaam.. Mieksel, ik had ook een angelsound! vond de bevestiging zo af en toe heel fijn! ik ga hem ook maar ns op mp zetten.... Maar maak je er niet gek mee, af en toe is het moeilijk te vinden he... zeker nu nog! ik had ons prulleke vanaf week 12 af en toe... Heb vertrouwen en blijf dat wat houden... Hier: RUST!!! heerlijk... fem slaapt en de jongeman is na psz naar oma gegaan!! heerlijk alles schoongemaakt en nu ff chillen... de nachten worden al wat langer (5 uur er tussen) ben langzaam aan wat aan het hardlopen gegaan om wat kilos kwijt te raken... xx
ja ik had ook een angelsound. Bij mn eerste zwangerschap heb ik een b merk gekocht en hoorde ik helemaal niets... Bij mn tweede niets gedaan en nu bij mn 3e heb ik de angelsound gekocht en dat was super. Ik had er ook gel bij en dat ging daarmee erg goed. Marjol ik snap je hele gevoel van weer terug bij af. Zo heb ik me ook een paar keer gevoeld en maar denken nu heb ik nog niets en anders was ik al.... Maar komt vast goed lieverd, hou vol! El nog geen ongesteldheid te zien? XXX
Even een snelle reactie, het is gelukt!! Heel fijn om even te horen. Kon m zelf niet vinden, maar ml wel..!
Nee nog geen teken van ongesteldheid..... Ondanks dat ik vandaag vrij was, een dipje om 13.00 gehad, ik werd me toch moe. Borsten zijn nog steeds gevoelig en heb ook last van mijn rug, (wat meestal n teken is voor ongesteldheid....) We wachten nog af....
Haha, geen idee El. Dan maken we gewoon een vervolg Spannend dagje voor jou vandaag! Duimduimduimduimduimduim...!! Al meer tekenen van ongi, of maakt je lijf het spannend? Wanneer ga je eventueel testen?