oh nee. Meisje toch. Heel erg veel sterkte met dit verlies. Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar. Dikke knuffel
Lieve Mie, Wat verschrikkelijk! Een droom, weg...! Wat een emoties zullen er door jou heen gaan. Snap dat je het even niet meer trekt zeg. Pff! Heel veel sterkte, ga je nog langs de verloskundige? Liefs en een heel dikke knuffel!
Lieve mie, Geen woorden voor! Wat zo`n leuke periode had moeten zijn met de trouwerij en de zwangerschap... Heel veel sterkte meid!
Mooi Lijstje Jettos! Wil je mij er ook op zetten? Uitgerekende datum 3 aug 1e echo 17 december 1e kindje
NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje
Mie, meis, veel sterkte laat je goed opvolgen door de verloskundige... neem je tijd, we denken aan jou :'( Knuf
NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 12 aug - PCOmama - 1e echo 12 december - 2e kindje
NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje Juli - El1983 (29)- 3e ronde na 1e mk- 1e kindje. ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 12 aug - PCOmama - 1e echo 12 december - 2e kindje
Heb ik het zo goed gedaan? Want NOD is toch niet ongesteldheid dag?? Ik heb de dmaand ingevuld waarin ik zwanger ben geraakt zeg maar....of is dat niet goed?
Het gaat om je komende NOD, wat inderdaad Niet OngesteldheidsDag betekent. Dus bij datum zet je de dag neer waarop je je komende menstruatie verwacht, maar natuurlijk hoopt dat het een dag wordt waarop je Niet Ongesteld wordt. Snap je?
NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje ? - El1983 (29)- (3e ronde na mk)- 1e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 12 aug - PCOmama (30)- 1e echo 12 december - 2e kindje, 1e ronde na mk
NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 31 Dec - Lauraa98 (23) - (2e ronde na 2e mk) - 3e kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje ? - El1983 (29)- (3e ronde na mk)- 1e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 12 aug - PCOmama (30)- 1e echo 12 december - 2e kindje, 1e ronde na mk
Sterkte mie wat verschrikkelijk , is dit al bevestigd door een vk of gyn ofzo of is dit je eigen gevoel? Ik wil je geen valse hoop geven maar soms blijft het goed gaan terwijl je bloed verliest.
NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 16 Dec- mamenzo (34)- (2e ronde na mk, eerste cyclus afgewacht) - 2de kindje 31 Dec - Lauraa98 (23) - (2e ronde na 2e mk) - 3e kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje ? - El1983 (29)- (3e ronde na mk)- 1e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 12 aug - PCOmama (30)- 1e echo 12 december - 2e kindje, 1e ronde na mk __________________
Hallo dames.. ben nieuw hier! ... Wij hebben op 26 november een miskraam gehad na een zwangerschap van 6,2 wkn... Voelde me zo machteloos!... Nu hopen op een nieuwe kans!