Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Super dat ze zo snel beginnen. En RESPECT voor het feit dat je moet gaan spuiten. Dat vind ik echt zo eng...heb een naaldenfobie.

En pas met 4 dagen overtijd testen :$

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Fijn dat je snel mag beginnen meid!
    Ik heb mijn man laten prikken en keek zelf stug de andere kant op. Goed te doen hoor, al zijn er fijnere manieren om wakker te worden ;)
    Vooral met een vaart die prik erin jassen, dat voorkomt blauwe plekken.
    Enne pas op 18 dpo testen kan pas omdat je door de Pregnyl eerder vals positief kan testen...
    Zelf heb ik toen op 17 dpo met een gevoelige test een knaltesten gehad. Heerlijk, geen getuur en onzekerheid. Aanrader dus! ;)
    Ik duim alvast!

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ja dat prikken daar kijk ik ook tegen op, raar is dat, bij mijn clienten doe ik het zo, maar bij mezelf brrrr. Mijn vriend zei heel optimistisch ik wil het ook voor jou, no f*cking way, hij kan al niet bij mij de nagels knippen zonder dat mijn vinger erbij geknipt word laat staan in mijn buik prikken :p
    Maar goed, het word ook op bepaalde tijden geprikt, in ieder geval 's avonds.
    Ik krijg een schema mee, op welke tijdstip ik moet prikken en dan moet ik de 2e dag daarna op een bepaald tijdstip langs komen voor de iui.
    Ik zal n foto maken van het schema als ik hem krijg dan snappen jullie wat ik bedoel ;)
    Een pluspunt, ben nog niet ongesteld........borsten zijn wel gevoelig, en heb koppijn de voortekenen zijn dan weer niet positief ;)

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    wat zou het mooi zijn als het allemaal niet hoeft ;) Maar mooi dat je zo snel mag beginnen.

Dat jezelf prikken is heel onnatuurllijk he? ik moest 3 x 6 week spuiten (fraxiparine) na mn bevallingen.

Morgen mag ik weer werken...bloed afnemen :D Ik vind prikken niet erg en geprikt worden ook niet. Alleen verdoving bij de tandarts...

ik ga slapen...tjuuuus

5. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

El hoe is het

6. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ja El, vertel!
    Al getest of toch ongi geworden...

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Vrijdagavond bij het vegen heel klein beetje slijm, ik denk dat het morgen echt pas los barst, vandaag ook minimaal slijmverlies. Was wel flinke domper, dat was dus onze laatste "spontane" kans, tenminste zo voelt heg voor mij.
    Dus dan mag ik as vrijdag voor de echo.
    Ben benieuwd....

8. liefsvanmama

Maar nog niet ongesteld dus....

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Sorry dat ik jullie zo in spanning hou, vandaag heeft het dan toch echt doorgezet, had ook erg veel buikpijn, lang leve de ibu :) voelde me echt beroerd had ook avonddienst dus ik ben gesloopt :)

Hoe is het gelijk met de rest van lady's?
    Mieksel, hoe gaat het met jou? Wanneer heb je de volgende echo, en willen julllie weten wat het word?

Marjol, hoe is het met jou?

Lvsm,mamaezno, hoe is het met de kids en met jullie?

Lfs
    El

10. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @el: het medische traject gaat nu dus echt beginnen voor jullie. Spannend.

@hier: het gaat op en af. Zaterdag een dagje wezen shoppen in A'dam, maar aan het einde van de dag was ik bekaf en voelde ik me echt beroerd dus heerlijk tussen 18.00 en 20.00 uur even geslapen. Heb wel klachten (weeïg gevoel, pijnlijke borsten, slapeloosheid, moe en heel veel boeren laten) dus dat is fijn voor de gemoedsrust. Ook nog geen enkel teken van bloed gezien. Nog 1,5 week wachten en dan hebben we de eerste echo. Ben benieuwd of alles goed zit, maar dan begint de eigenlijke 'ellende' pas met spanning enzo...Gelukkig hebben we iets anders om op te focussen, want zoonlief begint a.s. vrijdag met zijn eerste wendag op school. Ook erg spannend - met name voor mama en papa :)

11. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Nou mijn eigen risico haal ik er voor dit jaar zeker uit :D
    Zometeen een afspraak bij de huisarts, ik heb al een tijdje een uitslag onder mijn linker borst en nu begint het ook bij mijn rechter, jeukt als een gek.
    Ik met mijn stomme kop, ja gezegd dat ik om 07.10 een afspraak wil op mijn vrije dag :$ :D

Dusss goeiemorgen dames :D

12. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    He el...balen van je ongi!! Ik had het zo gehoopt voor je...nu maar ff een klein helpend handje. Niet teveel over nadenken...fijn dat het zo snel al mogelijk gemaakt wordt...jeuk is niet fijn, maar vroeg op op je vrije dag ook niet!

Hier alles oké. Fem is een geweldig lekker ding.. ze doet het super! Slaapt zelfs al een week door, zo tot 7 of 7.30. Nou dat is geweldig met 2 maandjes oud.
    We zijn 3 dagen naar de sneeuw geweest met vrienden plus kind. Mijn mannen hebben genoten en daar ging het om.. maar mn meisje bij oma, dat was eenmalig..
    Nu weer hard aan de voorbereiding winkel en zo cb...
    Dikke kus voor ieders...

13. liefsvanmama

Even ego, hier gaat het niet goed. Wil er hier niet te veel over uitwijzen, maar heb het even zwaar. Sorry als ik niet op alles reageer.

Maar el, goedemorgen zeg, das op tijd.
    Mamenzo heerlijk dat slapen

14. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    He bah lieverd, ik kan je niet veel anders geven dan een hele dikke digi knuffel. Balen dat het niet goed met je.
    Als je wilt mag je me altijd pben ;) als je je ei kwijt wilt.
    Dikke kus

15. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Dikke knuf lvm....

16. liefsvanmama

Lief van jullie

17. liefsvanmama

Vandaag gaat het ietsje beter. Gelukkig

18. liefsvanmama

Marjol, hoe gaat het met je? Heb je er een beetje vertrouwen in?
    Mieksel hoe voel je je?

19. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    wat vervelend lvm hoop dat het snel beter gaat!!

ben ook benieuwd hoe het met mieksel en marjol gaat!

en el wat zei de dokter? liefs!!

20. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Het is hier een moeilijke week ivm de uitgerekende datum. Die is a.s. Maandag :( gelukkig al een nieuwe zwangerschap maar we verheugen ons nergens op. As donderdag hebben we de eerste echo en dan begint de spanning weer van voor af aan als het hartje dan klopt. We zijn dan zo'n 7 tot 8 weken.
    We hebben wel afleiding deze week want zoonlief is vanochtend voor het eerst naar school geweest en dat is supergoed gegaan.

Deel Deze Pagina