Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Gent is uren rijden, maar manlief heeft een lease auto dus dat is eigenlijk geen probleem. Het kost ons dan alleen vrije dagen maar dat weegt niet op tegen het evt. Te behalen resultaat.

2. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Oh nee Marjol wat vreselijk voor jullie, ik had zo gehoopt dat het nu goed was.. Idd Gent hoor je veel goeds over! Is hier vlakbij (klein uurtje)dus gaan ze vanuit hier makkelijk naar toe.
    Heel veel sterkte!!!

El, spannend hoor, wel vervelend dat het toch pijn deed, maar als het voor een goed doel is maakt dat ook minder uit, toch?

Verder even niet bijgelezen, nogal druk!
    Febe gelukkig weer beter!

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Nee voor mijn gevoel lig ik toch wel redelijk ontspannen, in zoverre je ontspannen kan liggen met je benen gespreid ;) :D
    Maar ik had het ook met de hsg, met dat balonnetje. Ik heb ook echt met de 2e dag van menstruatie pijn aan mijn baarmoeder, misschien dat het bij mij gevoelig is? Ik weet niet, maar ga de volgende keer wel vragen

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Als jullie toch naar Gent gaan, gaan jullie daar dan gelijk heen deze maand? Of willen jullie nog even wachten ivm de miskraam die je net hebt gehad en de vakantie die in het verschiet ligt.

Wanneer gaan jullie ook alweer?

5. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    We gaan eerst eens het academische ziekenhuis nog een kans geven. Daar zijn we sinds B. In behandeling en nu zien zij dus ook dat het weer mis is dus wellicht dat zij onderzoeken willen doen. Als dit niets wordt, maak ik een afspraak in Gent.

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Helemaal off topic hoor marjol, maar in jouw handtekening staat B* nov 14. Moet volgens mij nov 13 zijn.

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Thanks copy paste als emotioneel wrak werkt niet zo..

8. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ben benieuwd marjol hoe het bij jullie verder zal gaan lopen. Ik gun jullie zo een portie geluk...

El, vervelend dat het zeer deed. De volgende keer van te voren een paracetamol pakken? Volgende keer....? We gaan er gewoon vanuit dat er geen volgende keer nodig is!;)

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    lieve marjol, hoe is het nu? zet het bloeden door?

El wat superspannend!

10. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Hier vanochtend in het ziekenhuis geweest. Heb myfegyne en cytotec meegekregen. Myfegyne zojuist ingenomen (die zorgt dat progesteron afneemt) en morgenavond dan cytotec. Alles zat er nog ondanks dat ik nu al wel flinke stolsels aan het verliezen ben. Mijn zoontje is bij mijn ouders en wij wachten rustig af. ik wil niet dat hij evt. narigheid meekrijgt.
    Ook staat er nu een afspraak voor over 4 maanden. Dan gaan we bloedprikken en dan gaan ze alle nog resterende onderzoeken die in NL nog in de richtlijn staan doen. Vanaf daar kijken we dan weer verder.

11. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Zonder medicatie net vanzelf gekomen. Gelukkig maar kort krampen gehad. Morgen bijkomen en dan verder met voorbereiden van onze vakantie en ons richten op de komende maanden zonder zwanger worden...dat is wel even raar, maar eerst moeten we de onderzoeken afwachten.

12. liefsvanmama

Wel fijn dat het vanzelf is gekomen, maar wel verdrietig weer zeg. Kan me voorstellen dat je niet wilt dat je zoontje weer dat verdriet mee krijgt.

Nogmaals een knuffel hier voor jou

13. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Marjol een hele dikke digi knuffel, en dat jullie dit weer mee moeten maken :( het is allemaal zo hard en oneerlijk af en toe.

Dikke kus en knuff

14. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    dikke kus marjol!! ik hoop zo voor jou mee dat er snel een einde komt aan deze ellende

en el???? voel jij je anders ofzo?

mieksel, geen nieuwtje hoor!! gewoon mn babyverhaal...!

kuss

15. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Knuffel Marjol!

16. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik voel van alles hahahahahaha :D en weet nu al niet meer wat ik er van moet denken.
    Ik probeer er niet zoveel bij stil staan, anders word ik echt gek :p

17. liefsvanmama

El, zo spannend!! Ik leef helemaal met je mee hier.

18. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Marjol, veel sterkte bij dit verlies. Het is zooo oneerlijk, vind ik !
    Ik wens je alleszins een goede reis toe, en veel moed.
    Zeker welkom in het Belgenlandje ;)

El, duim duim duim duim !

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Pijnlijke steken in mijn onderbuik (spierpijn??) met vlagen misselijk trekt ook wel weer snel weg, vergeetachtig? (Kan ik ook door mijn drukke week komen), heel veel honger bij het wakker worden woensdag om 04.00 wakker,gisteren om 04.30 en vandaag om 05.05.

Zo lekker gaan beredeneren en mezelf gek maken :D :p

Oja en 4 kilo afgevallen *trots*

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Goed bezig El!
    Enne, laat je niet gekmaken he!? Je moet nog een kleine week.
    Merkte je bij je eerdere zwangerschap dat je zwanger was aan je lijf?

Deel Deze Pagina