Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!! :D

2. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Hij is prachtig el!! Je had geen medicatie gespoten die een vals positieve test kunnen af kunnen geven ? En 6 mei de iui gehad? Dan zo je over 2 dagen je nod hebben? Als alles hierboven klopt dan is het al een vet positieve test!! Whiehoe!!!!!!

3. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!! En duimen blijven draaien...gefeliciteerd xxx

4. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    jaaaaa!!! Duimen blijven draaien voor een prachtige plakker!!!!
    xx

5. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Mooie duidelijke test hoor! Gefeliciteerd..ik zei toch 2015 wordt ons jaar.

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb op 4 mei pregnyl 5000IE gespoten,maar die zou echt nu uit mijn bloed moeten zijn :)
    En idd op 6 mei de iui, dan zou ik inderdaad over 2 dagen mijn nod hebben.
    Maar omdat ik over 2 dagen bij mijn ouders zit en ik in principe 14 dagen na de pregnyl mocht testen hebben we ervoor gekozen om dat vandaag te doen.
    Langer kon ik ook echt niet volhouden hahahahahaha :D

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Mooie banner :D

8. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Hihihihi ja ik kon het niet laten :D
    Vanmiddag met mijn duffe kop een clear blue plustest gehaald ipv digitaal omdat mijn vriend toch nog een beetje twijfels had over het streepje.
    Een hele mooie plus, hij gelooft het nu ook :D

9. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Jaaaaa wat kleurt dat groen mooi!!! En dan een waterman net zoals onze fem, en die zijn zooooooo lief!!
    Pol erin: ik zeg jongen....
    Aaahhh zo leuk....x

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Net even met de fertiliteitpoli gebeld, ik moet over 3 dagen terug bellen want dit kan nog van de pregnyl zijn???
    Uitgelegd dat hun aangaven dat ik na 14 dagen na pregnyl mag testen. Gaf ze aan dat ze toch even een slag om de arm willen houden van 3 a4 dagen...
    Pfff dat is even een koude douche.
    Ik heb wel aangeven dat mijn test van vanmorgen donkerder is dan gisteren, en eigenlijk ben ik ook een beetje boos? Ik heb 5000IE gespoten en deze is als het goed is na 8 dagen uit je bloed.

Naja, nu wachten tot donderdag dus.

11. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger en als pregnyl uit je lijf gaat is die test echt niet zo donker hoor. Gewoon lekker blij zijn.

12. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    El!!!!!!!!
    Wat fan-tas-tisch nieuws!!!!
    Het is je zó gegund meid!

Jammer dat het zkh zo reageert, altijd slag om de arm...
    Het is gewoon zeker zo als dezelfde test op hetzelfde tijdstip, maar dan een dag later, donkerder is. Dat heb je toch?

Niet te geloven meid, van harte en een dikke smakkerd!!

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik snap het wel van het zkh maar pregnyl zit max 10 dagen in je lijf. Voelt niet leuk als ze dat zo zeggen.
    Dus jij bent die tijd al gepasseerd! Morgen nog een testje en als ie veel donkerder is dan mag jij hartstikke blij zijn hoor! (nu al vind ik!) Maar morgen ben je toch 4 weken dan? want je banner loopt al 3 dagen voor :)

14. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Het is heel moeilijk om nu een banner aan te maken want de berekening is vanaf de eerste dag vanaf je laatste menstruatie, ik heb dan wel een cyclus ingevuld van 32 dagen ipv 30.

Och ja voor nu is het even mooi :)

Ja het voelde echt als een koude douche, maar goed,donderdag opnieuw testen.
    Ik wert gewoon dat ik zwanger ben, mijn borsten doen ontzettend pijn, heb een vieze smaak in mijn mond, pukkels en snel moe. En ik vertrouw daar nu op:)
    Hihihi

15. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Proficiat el!!! Ben zo blij voor je!
    Ik snap je onzekerheid.
    Maar het lijkt toch wel raak!

Marjol, heb je het r een beetje kunnen uitleggen?
    Knuffel...

Hier is grote zus gisteren gevallen met loopfietsen: blauw oog en schaafplekken op d'r wang

16. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Vandaag weer druk geweest met alles omtrent zwanger blijven...voel me wel een beetje schuldig naar zoonlief en mijn moeder want ik zadel die twee al zo'n beetje 2 weken met elkaar op :) omdat ik telkens naar afspraken moet (mijn man werkt heel veel). Gelukkig vinden ze elkaar erg lief.
    We hebben onze afspraak in Gent staan. Na mijn verhaal vond de assistente daar het beter als ik toch echt zelf met dé expert daar prof. de Sutter een afspraak zou hebben dus we kunnen daar op 14 oktober terecht. Lange wachtlijst!
    Ik ben vandaag ook naar de energetische therapie geweest. Zij heeft gekeken naar de energiebanen in mijn lijf en kwam tot de conclusie dat er weinig tot geen energie in mijn rechternier zat. Het kan dus zijn dat die niet goed functioneert. Ik heb nu het advies gekregen om 1 tot 2x per dag een kop brandnetel thee te drinken. Daarnaast heb ik een nieuwe afspraak en gaat ze kijken of ze de energie weer kan herstellen in deze nier. Op google kom ik wel zaken tegen die ik herken bij mijzelf die met je nieren te maken hebben (vocht vasthouden, jeuk, weinig plassen en een droge huid). Ben benieuwd, baad het niet schaad het niet.

17. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Juij El !! Morgen gewoon nog eens testen... ik heb meermaals getest bij mijn 2e zwangerschap (na mijn 1e miskraam hé) en zag het streepje donkerder worden. Dat hielp mij enorm om erin te geloven!
    Maar toch, juij juij juij !!

18. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Oktober!! Dat is dan idd een lange wachtlijst.
    Hopelijk hersteld je niet goed en is er verder niet ernstigs mee aan de hand.

Dank je wel innimini.
    Gisteren idd weer n test gedaan en die is donkerder geworden.
    En op een of ander manier voelt het goed ben niet bang...

19. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Je gevoel zegt een hoop El. De enige zwangerschap waarvan ik me vanaf het begin zeker heb gevoeld is die van mijn zoontje. Bij de rest had ik altijd direct mijn twijfels.

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Goed bezig hoor Marjol, jullie zijn echt vechtertjes!! Respect.

El, joehoe, test donkerder!! Hartstikke zwanger en dan voelt het ook nog goed. Geweldig!!
    Ben je ook helemaal hieper de pieper??

Deel Deze Pagina