Spannend El, ondertussen nog twee week tot de echo, leuk!! Ja, hier laatste weekje van tweede trimester. Gaat hard. Komende weken bezig met kamertje, zin in!! Verder geen bijzonderheden, alles gaat z'n gangetje hier. Liefs!
En daar is de misselijkheid, afgelopen dagen was ik af en toe wel al misselijk maar dat zakte weg. Vanmiddag even overgegeven, men wat voelde ik me beroerd Begin er langzaam steeds meer in te geloven en mijn gevoel is ook erg sterk dat het goed zit en begin daar ook meer op te vertrouwen..... Ik ben echt heel erg benieuwd naar dinsdag. Is het trouwens normaal dat mijn broek nu niet echt lekker meer zit? Met name bij de knoop zit het strak en ben ik blij als ik het open mag maken.
vreselijk die misselijkheid maar ook weer heerlijk! Goed teken meid! Je darmen nemen een nieuwe positie in dus ja is wel normaal Geniet er maar van !!
Misselijkheid is een goed teken, maar een goed gevoel en vertrouwen zijn een nog beter teken Die broek is normaal. Dat zijn inderdaad je darmen die zich uitzetten en omhoog schuiven.
el, dat klinkt allemaal lekker meid! En? heb je al wat mensen in je omgeving voorzichtig verteld over mini elleke?
je gaat al bijna je 8ste week in Hoe cool klinkt dat! Als er nu een echo wordt gemaakt met een kloppend hartje is de kans zeer klein dat het nu fout gaat.... Geen garanties natuurlijk maar wel goed om aan vast te houden. Hoever was je zwanger bij je miskraam? XXX
De symptomen van de miskraam begon bij week 6 en de miskraam was met 10 weken. Echter de groei was toen gestopt bij 5 weken. Jaja nog 3 dagen en dan heb ik d echo, vind het zo spannend Ook benieuwd of het er een of twee zijn, op een of ander manier heb ik in mijn hoofd vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger ben dat het er twee. Waarom weet ik echt niet,maar de gedachte wil er maar niet uit
Morgen heb ik de echo Vind het zo spannend, begin echt zenuwachtig te worden voor morgen. Ik hoop zo dat het goed zit. In ieder geval genoeg zwangerschapsymptomen Ochtendmisselijkheid, neuh, gewoon in de ochtend, in de middag rust, en vanaf 16.00 is het raak en moet ik echt kleine beetje eten
Heel veel succes morgen Elleke. Hopelijk een prachtige echo waar je volop van jullie kleine wondertje kan genieten! Ik denk aan je.
Ons kleintje is 0,8mm groot, word geschat op 6 weken en 5 dagen en een mooi knipperlichtje Morgen gesprek met de gyn Ik er heilig van overtuigd dat vandaag de afspraak was, bij binnenkomst konden ze me niet vinden in het bestand en ze gaven aan dat de echo en afspraak voor morgen stonden. Echter na een check in mijn agenda bleek dat inderdaad het geval te zijn Het was rustig dus alsnog de echo gehad hihihihi
Jaa El Gefeliciteerd!!! En dus toch maar 1! Geniet er even van! Al blijft het nog even spannend dit heb je!
Jaaaa!! We worden zo blij van knipperlichtjes!! Gefeliciteerd meid, ben heel blij voor je! Enne, idd, toch eentje he!?