Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd El! Nu al last van zwangerschapsdementie :p
    Dit gaat helemaal goed komen.

2. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Jippie!!!!! Gefeliciteerd.... x

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    haha dementie of toch gewoon slim ;)

Fantastisch een knipperlichtje!! goed teken! geniet ervan!!! xxx

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Mooi hé, zo'n knipperlichtje... was zo blij toen ik dat zag, en kijk ze is de 10 maand al voorbij ;) Komt goed!!

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Ik noem het slimme dementie :D hahahaha ;)

Vandaag gesprek gehad met gyn, ik krijg daar nog de 10 weken en de 12 weken echo en dan word ik overgedragen naar de verloskundige.
    Dus over 3 weken weer een echo, geeft mij wel een goed gevoel :)

6. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Vorige week zaterdag een test gehaald en ZWANGER.
    Ben nu denk ik ongeveer 5 weken.
    wil dit even met jullie delen.
    voel me wel onzeker.
    In februari ons zoontje verloren na een zwangerschap van 17 weken.
    groetjes mamsvan6

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    dat is fijn El! kreeg ook extra echos.. heerlijk is dat!

Wat vreselijk om je zoontje zo te verliezen mamsvan6! ik wens je een goede zwangerschap! Dit topic is van oktober 2012 en is denk ik niet de beste plek om mee te praten...

Groetjes!

8. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi blondie,
    denk ik ook niet, maar moest m'n verhaal even ergens kwijt.
    groetjes

9. cat2

cat2 Niet meer actief

Sorry verkeerde topic.

10. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Hoeraaaaaaa el

11. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik ga nu bijna mijn 8e week in :)
    Ik merk dat als ik 1 dag minder kwaaltjes heb dat gelijk de onzekerheid toeslaat.
    Ben wel nu 1 kilo kwijt :D en dan niet door het overgeven, maar simpelweg ik word snel misselijk waardoor ik kleine porties moet eten, en avond eten is een kriem want meer dan een half stukje vis of vlees krijg ik niet op, en pas n uur later kan ik mijn groenten eten. Aardappels heb ik al de hele week niet meer op mijn bord gezien.
    Koffie kan ik ook niet meer verdragen, en snoepgoed of roomijs daar word ik al misselijk van als ik eraan denk :D
    Goh zou dit nou de hele zwangerschap zou zijn? Ben ik straks zo slank als een den joh :D

Anyway, nog 2,5 week voor de volgende echo, merk ik dat ik echt daar naar toe leef om weer even die bevestiging te krijgen dat het ook allemaal daadwerkelijk goed zit.

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Marjol wanneer zou je naar Gent gaan?

Mieksel, meid, bijna de laatste loodjes, hoe gaat het?

Meiden hoe gaat het met jullie kroost?

12. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    vind ik leuk elleke!!!! echt een heerlijk nieuws.... daar worden we blij van!!!!!

hier druk druk druk druk druk druk.... sjee wat druk twee kids!

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    elleke alleen maar goed nieuws van jou! heerlijk!

enne je zit nu in de achtste week, na 8 weken zwangerschap heet het de negende zwangerschapsweek..hoe leuk is dat ;)

dikke tuut!

Hier alles wel okee.
    frummel heeft een ritme van jelikmevestje...al een paar nachten tussen de 3:30 en 5:00 klaarwakker.. zucht...
    Verder aan de pufjes.... hijgt een rochelt en hoest wat af dat kleine menneke.

ook druk....druk druk druk druk ...sjee wat druk 3 kinderen whahahaha ;)

Hoest met de rest.

marjol hoe sla jij je erdoorheen>

14. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    hahaha drie kids is nog drukker.... ik stop ermee hoor!!!

balen joh van die nachten blondie!! ik heb hier een heerlijke slaapster, al vanaf 6 weekjes oud! Ook wel soms aan de puf hoor in de nacht maar dat is misschien 2 maal per maand... (ik klop meteen af op de tafel, dat snap je wel!!!)
    hier alleen de grote jongen meer wakker....hoesten enzo...en nu is hij ook nog zn knuf kwijt geraakt bij oma afgelopen weekend...grrrrrr

15. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik lees wel mee hoor :)
    Heb alleen niet veel tijd (en zin ;)) om te reageren. We zijn druk met allerlei andere zaken. Sinds P. op school zit ben ik soms echt aan het vliegen. IK heb nu ook geen dag meer vrij, want ik werk op de uren dat hij op school zit (scheelt toch een hoop centjes aan kinderopvang). Maar dan heb je dus werk, gauw van school halen, de ene dag zwemles, andere dag boodschappen, huishouden, etc. en we zijn ook nog bezig P. zijn nieuwe kamer klaar te maken. Dus kozijnen schuren, wanden sauzen, etc. Moet nog ff een modus zien te vinden in dit nieuwe ritme, maar dat komt allemaal goed. We zijn nu rustig aan het afwachten tot we de volgende onderzoeken kunnen doen in juli. Gelukkig maar want mijn cyclus is helemaal van slag (nog nooit eerder zo gehad na een miskraam/bevalling). Ik heb tussentijdse bloedingen gehad en ik heb geen flauw benul of mijn eisprong nou al geweest is of niet of wanneer ik een menstruatie kan verwachten zit nu op cyclusdag 32 dus we wachten rustig af.

Ben in ieder geval blij dat het met El super gaat. Het lange wachten word beloond en ik hoop dat dat bij ons straks ook het geval is. Wij gaan voor 2015.

16. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Blondie, oeoe daar gaat je nachtrust, lijkt me erg pittig, hopelijk heeft hij straks minder pufjes nodig en komt de nachtrust een beetje terug voor jullie.

Mamenzo, balen dat je het knuffeltje nu niet hebt, is hij wel makkelijk af te leiden of is echt drama om het knuffeltje?

Weet iemand hoe het met mieksel gaat?

17. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Marjol, ik hoop ook echt dat 2015 jullie jaar worden. En dat ze in Gent echt wonderen gaan verrichten en duidelijkheid gaan geven.
    Balen dat je hele cyclus in de war is nog iets waarvan je niet weet wat er aan de hand is en wat de oorzaak zal zijn, onzekerheid alom dus :(
    Ik denk dat de drukte het enige voordeel is dat je in die drukke momenten er niet bij stil hoeft te staan, of juist wel?
    Meid I'll keep mine fingers crossed dat jij ook zo snel mogelijk een frummel in je buik mag hebben en een goede zwangerschap

18. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ha meiden,

Hier alles goed hoor, bijna dertig week zwanger, de tijd vliegt!!
    Kleine groeit goed en wordt steeds sterker. Kan niet wachten haar te zien en knuffelen!
    Wel rete druk, zowel op werk, als thuis en privé. Das minder leuk, ben er beetje onrustig van. Over paar week weer in rustiger vaarwater gelukkig.

El, ik wordt elke keer blij als ik je banner zie! Al een weg gevonden in je strijd tegen de misselijkheid!?

Marjol, dappere dodo! Ik duim ook voor 2015 voor jou en gun je nu vooral rust. Je lijf lijkt dat ook aan te geven.

Dikke liefs!

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Oeoeoeo morgen 9 weken, en volgende week woensdag de echo kijk er ontzettend naar uit voel me best onzeker ondanks alle verschijnselen.
    En ik merk dat al een klaag zwangere aan het worden ben :) hihihihi

20. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Morgen mijn echo,woehoeoeoeoe, vind het zo spannend.
    Misselijk dus ik denk dat het wel goed zit, wat een beroerd gevoel is dat zeg, echt niet fijn.
    Met name in de avond vanaf 21.00 moet ik echt naar bed om te gaan liggen want zodra ik zit voel ik me echt bleh :p

Ik vidn het zo spannend :D hihihihi

Deel Deze Pagina