spannend!!!! dikke kus, hoe laat ben je morgen aan de beurt?? en dan nog 1 vragen voor met 12 weken hoor! kreeg ik ook! fijn gevoel! xxx
Ben morgen om 08.15 aan de beurt, lekker vroeg hoef ik gelukkig niet de hele dag in spanning te zitten Ik heb 15 juli de 12 weken echo met gelijk daarna een gesprek met de gyn over de uitslag van de combinatie test en waarschijnlijk het overdragen naar mijn eigen verloskundige.
Succes morgen El! Fijn dat je zo vroeg ad beurt bent. Extra spannend ivm termijn en vorige mk. Zit vast goed, ik duim Ontzettend balen vd misselijkheid, hopelijk is het na het eerste trimester snel over... Hier gaat alles goed. Babykamertje zo goed als klaar (leuk!!) en de Robijn met zwitsalgeur in huis, hihi. Kan wel merken dat 3e trimester is ingegaan. Wat meer pijntjes her en der. Vandaag begonnen met ZwangerFit. Was leuk! Hoest met de rest vd meiden!?
Jaaaaa, oooo ik ben zo blij. We zagen een heel mooi mini mensje, met de beentjes al in de maak en een heel mooi hartje die we ook hebben gehoord. Ik heb zo moeten huilen toen ik hem zag. Ze hadden hem nog wel inwendig moeten doen want mijn baarmoeder ligt gekanteld maar zodra ze naar binnen ging en bij mijn baarmoeder was zag hem al gelijk liggen. En hij maakte zelfs een sprongetje hihihihi Alles zag er goed uit, en volgens de metingen ben ik nu 10 weken
Oh el heerlijk!!! Wat super fijn voor je! Nu effe chill en genieten en dan weer op naar de volgende! Mieksel gaat ook al hard! Tja voor een buitenstaander dan he haha! En tja dan krijg je de laatste loodjes en klachtjes! Hopelijk hebben jullie verder een lekkere onbezorgde zwangerschap! Hoe is het verder met iedereen? Ben hier niet zo heel actief, lees wel regelmatig even bij, maar is best druk allemaal zo met 2 kleintjes en de paarden allemaal. Wel weer heel fijn aan het werken en leuke paarden, die het goed doen! Met Febe gaat het erg goed is nu bijna 10 maanden en loopt aan het randje van haar box rondjes, kruipt de hele kamer door en trekt zich overal aan op! Pff haha opletten dus, gelukkig vindt ze het erg leuk om lekker buiten in de box te kijken wat iedereen aan het doen is, en vermaakt zich lekker als ik aan het rijden ben! Thirza gaat ook goed, de juf heeft er af en toe haar handen aan vol, maar heeft nu wel door hoe ze met thirza om moet gaan... Wel hebben we besloten haar nog een jaar in groep 2 te laten. Is van 1 oktober, en kwa leerwerk zou ze makkelijk naar gr 3 kunnen maar sociaal emotioneel nog niet, speelt nog erg graag en heeft wat moeite met concentreren als ze iets moet wat ze niet graag doet....
Indrukwekkend hè El, zo'n mini-mensje... Gefeliciteerd met de prachtige echo meid! Maartje, fijn dat het bij jou, ondanks de drukte, allemaal goed gaat!
Voor Marjol dit artikeltje... als we dit idee doortrekken en het is op alle vakgebieden zo, dan heb je goede kansen in UZ Gent: Kankerpatiënt opgegeven in Nederland, genezen in UZ Gent - Het Nieuwsblad IK gun het jou van harte!!
Dank je innemine: ik heb het ook gezien en het is nu ook door de Nederlandse kranten opgepikt. Bizar dat het zo veel verschil maakt. 2015 wordt ons jaar
Marjol, ik weet zeker dat 2015 jullie jaar gaat worden!!! Wanneer had je ook alweer de eerste afspraak in Gent?
Gisteren een ongeplande echo gehad. Gister ochtend last van buikpijn en bij het afvegen een dun veegje vers bloed, ik schrok ervan maar dacht dat het van mijn hoestbui kwam die ik even daarvoor had gehad. Tussen de middag dus even naar het strand gegaan om even te ontspannen met de voetjes door het water. Toen ik thuis kwam wederom vers veegje bloed bij het afvegen. Naar de vk geweest en die kon weinig zien op de uitwendige echo, ik dacht ik gek werd. Gelukkig mochten we gelijk naar het ziekenhuis voor een inwendige echo. En we zagen een prachtig onvoorstelbare samba dansens kindje, met al armpjes en beentjes! Eenmaal nadat de echoscopiste weg was, enorm gehuild, bahbah die onzekerheid is echt killing. Ik moet echt kijken hoe ik daar nu mee om moet gaan denk ik. In ieder geval as dinsdag de 12 weken echo, ik ben benieuwd of deze uitwendig zal zijn, want in principe hoor je het uitwendig al te zien toch?
Wat een stress el. Gelukkig een mooie echo gehad. Wat je over de echo zegt. Het zou uitwendig moeten kunnen op die termijn, maar er zijn wel factoren die er voor kunnen zorgen dat het uitwendig moeilijk te zien is. Bijvoorbeeld een lege blaas. Zorg dat je straks met 12 weken dan ook met een volle blaas gaat. Als je baarmoeder nog wat gekanteld is dan is het ook moeilijker. Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken. Bij ons is de indicatie altijd geweest dat het fout zat (ondanks kloppend hartje e.d.) als de groei niet overeenkomt (lees achterstand van meer als een week). Als dat straks goed is dan lekker gaan genieten!
als het niet op schema zat had de vk het al wel verteld hoor! Fijn dat je je mini kindje even weer mocht zien! wat marjol zegt...straks met volle blaas heen gaan dan wordt de baarmoeder wat opgetild zeg maar. en was jij het niet die het over een gekantelde bm had? tjonge wat gaat dat opeens snel zeg! alweer 3 maand! 1/3 e erop zitten Liefs!
Komt vast goed. Ik heb bij de jongste ook bloedverlies gehad. Een sliertje is bijna altijd goed. Bij een mk is het vaak toch meer. Maar die onzekerheid he. Vreselijk. Marjol, ik denk nig steeds en duim regelmatig voor jullie
Pfff, wat spannend zeg El!! Niet leuk dat soort 'grapjes'. Gelukkig dat alles goed was!! En leuk he, die 12-weken echo. Ik vond dat de meest indrukwekkende echo eigenlijk: zó klein en zó compleet, ongelooflijk!! Hier is de babykamer klaar!!! Mooooooi geworden!! Ik zal vanavond paar foto's in mijn fotoalbum plaatsen, vind het toch iets te pivacygevoelig om ze gewoon op het forum te knallen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Marjol, super om te lezen dat je zo positief 2015 ingaat. Ik heb er ook alle vertrouwen in, 2015 wordt jullie jaar!!