Spannend PCOmama Hoop op een super echo.. Ik ben trouwens 26. Had vanmiddag getest en deze was negatief had ook niet anders verwacht maar ja voor de zekerheid kun je het maar weten he Gelijk het zh gebeld en zij zeiden weer dat mijn ei 11mm was 20 nov. ik wist zelf niet beter dan 13 maar goed. Ik moet nu wachten tot maandag en dan moet ik weer bellen als ik het dan nog niet ben. Laat het maar gauw komen wil zoooo graag verder. Alleen jammer dat ze deze maand geen iui doen maar goed.
Ik wil je niet erg ongerust maken, maar meestal is dat niet heel erg goed. Als ze al gaan vragen of je niet duizelig bent en of je nog op je benen kan staan wijst dit meestal op een (te) lage hb gehalt. En je hebt je ijzer hard nodig als je zwanger bent. Ik denk dat je ijzertabletten gaat krijgen, maar zeker weten doe ik het niet, je zegt al de arts gaat met jou een behandelplan bespreken dus er gaat wel iets gedaan worden Ben benieuwd wat ze dokter morgen gaat zeggen, ik hoop dat het meevalt.
@PCOmama; Ja klopt ivm de feestdagen. Als je na 7 dec. menstrueert krijg je deze maand geen iui. En dit is dus het geval haha.. Maar ja wel gewoon clomid en pregnyl dus laat de menstruatie maar komen
Mooi lijstje meiden! Nu snel met zn allen naar beneden! PCOMama veel succes morgen!! Laat ons weten hoe het was? Hier gaat het zn gangetje. Af en toe wat krampjes maar dat zal er wel bij horen. Het blijft spannend hoor... Voor het lijstje, 1e ronde na mk 17 dec echo vk
@Lauraa98, mmm klinkt niet heel gezellig idd. Hopelijk heeft de dokter een mooi plan, zodat je snel weer goede bloedwaardes krijgt... Succes vandaag! @PCOmama, en, en, en?? Ben zo benieuwd! Hopelijk een super mooie echo. Ik houd dit topic in de gaten voor een update van je...! @Senna, jij hebt in je onderschrift echo 17 oktober staan, moet denk ik december zijn he? Fijn dat het allemaal z'n gangetje gaat en je er wel íets van merkt, zodat je weet dat er wat gebeurt... @Wendy86, jammer van de negatieve test, ook al had je het verwacht, toch altijd jammer! Hopelijk komt het allemaal snel op gang. @hier: geen bijzonderheden, bloeden is nagenoeg gestopt, soms nog heel klein btje bruin. Nog wel steeds Hcg in mn lijf (gister knaltest van ovulatie..., heb ik nooit), dus nog maar ff geduld. Schijnt tot vier weken te kunnen duren, mmm... Wil graag weer verder! Ook nog steeds dikke buik (alleen 's avonds), alsof ik nog steeds 7 week zwanger ben, schijnt volgens gyn ook door hormonen te komen. Laten ze maar snel verdwijnen dan! Hadden jullie nog lang een 'dik' darmenbuikje na mk?
Ik heb Ijzertabletten en extra vitamine D gekregen want ik heb van beide een tekort. Het was wel minder erg dan ze hadden laten denken want mijn ijzer is 5.4 en die moet 7.4 zijn. Ze zei er verder niet veel over. Over 4 weken weer prikken en dan gaan ze einduh-lijk ook op antistoffen tegen schildklier meeprikken (dit probeer ik al 4 jaar voor elkaar te krijgen wegens klachten). Mijn moeder had altijd normale waarden kwa schildklier en toch heeft ze een autoimmuunziekte.. Ze kwamen erachter toen ze al dood had moeten zijn. Hun doen er lichtjes over dus vandaar dat ik er zo op hamer dat het nagekeken word. Hopelijk werken de ijzertabletten want ik heb ze eerder gehad en kon ze niet verdragen ivm buikpijn diarree enz. Vitamine D tekort blijkt wel een miskraam te kunnen veroorzaken dus hopelijk is dit een oplossing. Zie dat pco mama onderweg is , Mooie datum 121212 haha success en ik ben benieuwd hoe het is gegaan Groetjess meiden
Nou meiden, deze dame is blij! Wat een gek gevoel omdat je amper wat ziet whoehahaha...maar er was wel degelijk verschil ten op zichte van de vorige zwangerschap...wat was mijn baarmoederslijmvlies anders dan vorige keer....veel mooier en egaler zeg maar..vruchtzakje was ook mooi rond en er zat al een frummeltje in...zonder hartje nog natuurlijk, maar dat kan ook niet...maar daarom mag ik volgende week nog een keer spieken m.a.w deze mama is happy!
Aaahhhhhh wat fijn!! Gefeliciteerd met deze fijne echo! Op naar de volgende! En nu lekker gaan genieten.
Woohoo leuk leuk !! Oh ik heb mijn hcgresultaten : 6800 ongeveer Dat is perfect; want 5 weken is tussen 500-5000 en 6 weken is tussen 3000-19000 Dus ik ben goed bezig voorlopig is het nog aftellen tot de 17e...
Kijk dat zijn ook goede berichten!!! Ik zal zo direct mijn echo van de vorige keer en dan die van nu inscannen...mogelijk zien jullie ook het verschil....wij wel in ieder geval...en wat mij overigens nu ook opvalt is dat je bij die van vorige keer ook een witte vlek ziet zitten in mijn baarmoederslijmvlies heel apart..
Kippevel voor inneminne en pcomama.... Geweldig dames.....heel blij voor jullie Hier beginnen de zenuwen voor de laatste dagen wachtbankje!! En buikgriep....zijn jullie niet ziek?? Er heerst heel wat op dit moment volgens mij
Ow en jettos Ik had niet echt een darmenbuikje na alles.. Maar was in die 13,5 week bij mij eerder wat afgevallen dan aangekomen Omdat ik zoveel minder trek had.... En ook nog wat spekkies op mijn buik van de eerste zwangerschap