Pcomama: er is idd duidelijk eenverschil tussen beide echo's En wat goed nieuws, op naar volgende week Inneminni: dan ben je nu toch ruim 6 weken zwnager of tel ik nu dan verkeerd? Wat goed datje hcg zo hoog is. op naar de echo Hier nog nog steeds snotverkouden, en. af en toe last van mijn darmen, ben er echt klaar mee pfff maar goed, ik kijk uit naar mijn eisprong hihihihihi
Ha PCOmama, mooie echo hoor, heel duidelijk, hoge resolutie. Das voordeel van ziekenhuis, daar zijn echo's veel duidelijker dan bij vk. Gefeliciteerd met deze mooie echo!! Duimen voor kloppend hartje volgende week... Wel grappig, vorige keer had jij op 10-10 om 10.10u. je echo, Nu op 12-12-12 om 12u. Je kiest de tijden en data wel uit, haha. @Laura: fijn dat je nu medicijnen krijgt én dat ze onderzoek gaan doen naar die schildkliereffecten. Wanneer heb je dat? Hoop dat de medicijnen aanslaan en de bijwerkingen meevallen voor je... @Inneminne: fijn dat je HCG waardes kloppen, nog vijf daagjes en dan zie jij jullie kleintje ook..!
hahaha Jettos, was mij nog niet eens opgevallen joh! Nou dan moet het wel goed zitten nu niet waar! Op naar 21-12-12...maar uhh dan zou de wereld vergaan toch? 1 voordeel..we gaan allemaal en ik ga lekker zwanger jahoe...
Geen buikgriep, momenteel circuleert dat niet in deze regio EI, wel, ik ben tussen 5 en 6 weken, bijna 6, dus het klopt wel; blijft stijgen hé Hm wel pijnlijke keel gisteren, maar eet genoeg vitamientjes in de vorm van fruit ! mjam !
Ik zal kijken of ik volgende week vrij dit op de echo foto kan krijgen 21-12-12 10.12 of 21-12-12 10.21 haha...
@PCOmama wat een mooie echo!!! en zie ook verschil, en idd mooie data en tijd, wanneer ben je uitgerekend vast ook mooie datum dan! Hoe voel je je verder? @Inneminne: ook al super hcg uitslagen dat geeft de burger moed! Nu beide wachten op echo! @ laura fijn dat je medicijnen krijgt en hopelijk voel je je snel een stuk fitter!! @laura en @el1983 binnenkort flink aan de klus voor een goed uiteinde van het jaar!! @jettos, hier geen buikje meer, maar een paar dagen voor mijn curretage werd dat al minder en toen begonnen de eerste lichte bloedingen. Verder hier op het wachtbankje pff
Thanks ladies Jazeker weer een mooie datum uitgerekend....rond 13 augustus, dan is mijn man jarig whoehaha...was vorige keer dus 9 juni uitgerekend en dat was de geboortedag van mijn zoon hahaha...hoe reken je het uit he!
ships.... eerste bloed gespot!!! snik snik... begrijp het dan ook niet want volgens mn ovu testen had ik mn ei twee weekjes geleden richting zaterdag maar meer op zondag..... balen, 23 aug uitgeteld, leek me zo leuk... en omdat die drie weekjes eerder gehaald zou worden zou dat dan op mn verjaardag zijn.... nouuuuuu ik baal enorm.... sniksnik!!!
Ah, jammer mamenzo... Als je eenmaal mk hebt gehad, wil je het nog veeel liever hè? Ik ben ook veel ongeduldiger. Jammer, ff flink balen en dan door naar de volgende ronde. Enne, je mag nu tenminste wel lekkere wijntjes drinken bij het kerstdiner en champagne bij oud & nieuw... Knuffel! Maartje, sterkte op wachtbankje... Saai hè!? Duim voor je!
@ yettos moet over 4 weken opnieuw bloedprikken om me ijzer te bekijken en dan prikken ze me antistoffen voor me schildklier gelijk mee. @mamenzo balen dat je ongi eraan komt meid. Elke maand voelt er 1 teveel hier ook hoor en steeds maar weer wachten en wachten en geduld hebben. Ik krijg vandaag mijn ovulatietesten binnen die ik had besteld dus ik ga later gelijk testen. Ik heb er lang over getwijfeld omdat ik een paar jaar geleden Pcos had en toen werden ze altijd positief. Maar baad het niet , dan schaad het niet dus ik hoop dat ze nu goed werken bij mij. Ik temperatuur ook dus hopelijk krijg ik een dubbele zekerheid van me eisprong. Ik wil zoooooo graag weer zwanger zijn.. Het blijft gewoon erg moeilijk. Nou ik ga maar weer hopen, wachten, wachten en geduld hebben
@pcomama, wat een mooie echo. gefeliciteerd en geniet er lekker van. @inne, lekker hoog al, je hcg, je kunt dus wel ff wat strooien he? Haha. @mamenzo, knuffel. Hopelijk volgende ronde wel raak. @hier, net een megastreep op een ovulatietest gepiest. Wanneer heb Ik dan een eisprong?
Binnen 12 -24 uur (volgens gebruiksaanwijzing...) Gewoon vanaf vandaag om de dag gaan klussen, en dat ongeveer weekje volhouden (dus 3 x). Zo doen wij dat meestal. (Wat heet meestal, nog maar twee rondes bezig met ovutesten, maar dat had dus de 2e keer wel resultaat...!) Sommige mensen klussen namelijk alleen op de dag van posiiteve ovutest, maar kan zijn dat je eitje toch wat later springt, het zijn immers gemiddeldes... en dan mis je 'm eventueel alsnog! Fijn dat je positieve ovutest had! Klusze!
Ow, nou, scheelt dat we al een week om de dag klussen. Hihi. Ik gebruik nu ongeveer een half jaar ovutesten, maar nog nooit een posi gehad. Morgenvroeg weer echo, ben benieuwd of ie er dan nog zit. Ook weer een samenlevingstest. Gisteren geen levende zaadjes gevonden.
Hey meiden, Ior jeetje das ook balen! Hopelijk morgen goed nieuws en vliegensvlugge zaadjes! Die ovu testen werd ik echt altijd helemaal knetter van, maar komt ook door mijn PCOS denk ik haha... ah jah...
He dames Heb even een vraag, volgens mijn banner heb ik over 4 dagen mijn eisprong. Moeten mijn vriend en ik nu al beginnen met klussen? Het punt is dat wij allebei nog niet helemaal fit zijn en nog flink aan het snotteren heeft dit invloed? En tot wanneer moeten we dan nog klussen?? Het is namelijk de eerste keer zeg maar dat ik ga klussen op het moment dat ik denk dat de eisprong eraan komt, dus ben er nog niet helemaal zeker van.....en wil nog niet met ovulatietesten gaan beginnen... Ior: ik hoop dat ze morgen snelle zaadjes zullen vinden, succes morgen! Mamenzo: balen meid, hup naar de volgende ronde en pak nu eff een lekkere dikke biefstuk en een glas rode wijn als troost Voor de zwangere, hoe gaat het met jullie en al veel verschijnselen?? Xxx