Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Merk jij het ook niet aan je afscheiding toevallig?

Dat had ik namelijk opeens door... ik had echt van die (ga nu even ranzig doen whoehaha) dikke slijm/doorzichtig en kon dat uit elkaar trekken..bleef ook echt op je wc papier zitten...circa 3/4 dagen lang en dat is vruchtbaar slijm...nou believe me dan moet je gauw klussen hoor haha...

Maar om op je vraag terug te komen, ik zou als ik jou was, nu alvast om de dag beginnen..en dat dan een weekje/anderhalf....

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ja nou de vorige maand had ik bijna 2 weken achter elkaar dat eiwitachtige slijm, heb toen vrij veel geklust...
    Ik heb nu nog geen slijm, ik weet wel dat ik daar idd op moet letten...we shall see :)

3. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ik heb nooit van dat slijm...
    Kan alleen door testen weten wanneer mijn ei was, en dat was dus wel anders dan de banner aangaf.

Gewoon rond die tijd idd anderhalve week om de dag, have fun!

@Ior, balen van die slechte zwemmers van ml... Hopelijk morgen beter nieuws meid!

4. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    @jettos
    ja inderdaad niks liever dan heeeel snel raak...maarzoals je schrijft dan proosten we nog maar eens met de kerst, en zoals ik weer geteld heb is dan mn ei dus maar niet te diep in het glaasje gaan kijken dan!!
    @laura78
    ik duim voor je mee tempen en ovu testen is dubbel op dus dubbel verdiend...
    @ior
    ahaa een dikke streep... bij mijn ovu testen stond dan binnen 24-48 uur (ik heb ze van sensitest)...wat jettos volgens mij al schreef zo om de dag aan de gang... maar ook weer niet teveel want het zaad van de man moet ook weer rustig aangemaakt worden!! succesxx
    @el1983
    lieve woordjes bedankt en klus ze

en hier...
    tsja echt ongi, enorm balen... vind het ook zo raar want ik had dus zondag mn knaller ovu en ben dus 12 dagen later ongi... ik dacht dat je dan altijd 14 dagen later ongi word... plus dat die zondag natuurlijk nog niet eens mn ei gesprongen is want dat gebeurd dus 24-48 later?? dus had ik eigenlijk maandag toch pas ongi moeten worden.... aaaah onzekerheid haat ik!!!
    liefs voor iedereen....

5. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    NOD:
    Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje

23 dec- Maartje78 (34)- 2e ronde na ma - 2e kindje
    28 dec? - Ior (29) - 2e ronde na mk - 1e kindje
    30 dec - El1983 (29)- (3e ronde na mk)- 1e kindje
    31 dec - Lauraa98 (23) - (2e ronde na 2e mk) - 3e kindje
    4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje
    4 jan - Lappie (37) - 2e ronde (na MA) - 2e kindje
    7 jan- mamenzo (34) -2e ronde na mk- 2e kindje

ZWANGER!!

Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden

3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje
    9 aug - Inneminne (28) - 1e echo 17 december - 1e kindje (2e ronde na mk)
    12 aug - PCOmama (30)- 1e echo 12 december - 2e kindje, 1e ronde na mk

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    NOD:

ZWANGER!!

12 aug - PCOmama (30)- 2e echo 21 december - 2e kindje, 1e ronde na mk

7. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    @mamenzo he balen!

Ik heb deze ronde eens met ovulatietesten geprobeerd maar dat werkt niet geloof ik, scheelde iets kwa kleur maar echt donker werden ze niet, ik had 5 dec 1 dag van dat slijmspul (klinkt helemaal leuk haha) en mijn ovulatietest licht streepje dag daarna iets minder terwijl volgens alle berekeningen mijn ei pas rond de 9e zou moeten springen, wat hij ook volgens mij wel deed haha want toen hele gevoelige tepels enzo maar nog steeds vaag streepje, ene dag iets meer als andere (sensitest) Dus weet het niet hoor, maar ong. om de dag geklust. Dus we zullen het zien.

8. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    He ik ben van de lijst af!! ;) PCOmama had mij erop gezet, maar sta er niet meer tussen. Wil iemand mij er tussen zetten. NOD is niet bekend mag op maandag gezet worden want moet het wel worden. :)

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    NOD:

17 dec - Wendy86, 1e ronde na mk - 1e kindje

ZWANGER!!

12 aug - PCOmama (30)- 2e echo 21 december - 2e kindje, 1e ronde na mk

10. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    mamenzo... inderdaad balen... zelf geloof ik niet meer in die 14 dagenregel.. denk dat het een gemiddelde is...
    Als ik daarop afging, dan zou ik steeds te laat geklust hebben. Heb immers in november nogmaals bewezen dat ik vroege eieren leg... ;)

Hier, vreselijk moe, en eten is niet steeds leuk. Ik ben moeilijk geworden ;)

11. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Nou het klussen gaat vanavond hier begonnen hahahahahaha.

Vandaag heeel dik slijm verlies gehad wat niet eens draaderig was maar eerder heel taai ( sorry voor de details) maar ik ga er vanuit dat het toch vruchtbaar slijm is.......

Inniminni balen dat het eten slechter gaat aan de andere kant je weet nog in ieder dat er genoeg zwangerschapshormonen door je lijf je gieren ;)

Maart78 hopen dat je over 9 dagen een positieve test hebt duimduimduim

Hoe is het met de rest van dames?

12. Ior

Ior Niet meer actief

Hey dames. De test is mislukt. Er was geen slijm meer, mijn ei is geweest. Nod is 26dec.

13. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Balen, Ior wanneer zou je dan je ei hebben gehad denk je? En heb je toen wel geklust?

14. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik had al een tijdje niet geschreven. Druk met sinterklaas en wat verjaardagen en ben ook behoorlijk moe geweest van mijn eerste ongi na miskraam/curretage. Het duurde in eerste instantie een dag of vijf voordat de ongi echt doorbrak. Toen heeft het 7 dagen geduurd met redelijk wat bloedverlies. Veel meer als normaal. Nu ben ik weer druk in de weer met ovutesten. Hopelijk kunnen we het nieuwe jaar goed starten. Het geeft in ieder geval moed dat er al zo snel weer dames zwanger zijn.

Mag ik ook op de lijst? Mijn gegevens: 2e kindje, 32 jaar, ronde 2 na miskraam. Nod nog onbekend, bepaal ik a.d.h.v ovutesten.

15. Ior

Ior Niet meer actief

@el, ei is waarschijnlijk afgelopen woensdag geweest. Hebben zondagmorgen, zondagavond, dinsdag en donderdag geklust;)
    Wat dat betreft genoeg denk ik, nu hopen dat er een paar zwemmers zijn geweest die de weg hebben gevonden

16. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ior, gelukkig heb je het dan niet helemaal gemist, genoeg geklust zo te lezen hahahaha. Nu maar hopen dat het raak is ;) we shall see :)

17. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Pcomama: hoe gaat hetmet je? Ik las net dat je zoontje de waterpokken heeft, das wel eff schrikken lijkt me...

18. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Heb gister mijn eerste knaller ovutest gehad dus konden we klussen. Ik had ook zon dikke klodder slijm dus zal idd wel vruchtbaar slijm zijn. Ik denk dat mijn eitje vandaag springt want mijn temp was nog wel laag (met dip) Ik hoop het zooo dan kunnen we misschien 2013 blij ingaan :p

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Go Laura!!!

Ior als je geklust hebt dan zit je nog goed toch...

El, ja hier wel goed..hij lijkt niet de hele erge variant te hebben enkel buik/rug en een paar in zijn gezicht en op zijn benen...armen zijn helemaal leeg dus...Hij heeft er praktisch geen last van en wil ik graag zo houden haha...

Ik moet van de VK maandag wel voor de zekerheid bloedprikken, dus dat doen we dan maar!
    Ik ga mij nu maar gauw douche, aankleden want anders komt er NIETS terecht van mij vandaag hahaha

20. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Je hebt wel goed geklust Ior... !
    Klein beetje hoop houden hé..

PCOmama, haha, ik ben ook zo traag, heb onder de middag heerlijk badje genomen :)

Hier, leuke ruitjesbroek spant, dus maar andere aangedaan... :(
    en eten is steeds speciaal... daarstraks at ik geroosterd brood met boter :) maar het smaakte !
    xx

Deel Deze Pagina