Hoi el... Erg hè dat wachtbankje...je gaat jezelf ditjes en datjes inbeelden...ik zei mn vorige cyclus volgens mij is het raak...heb pijn in mn borsten...helaas ongi geworden...maar je kan nu toch nog niets merken 13 dagen tevoren..probeer rustig te blijven gelukkig komen er drukke dagen aan ter afleiding.. Ik ga me voorbereiden aan een drukke klusweek..vr-zo-di-do!! Ik moet zo puzzelen met manlief rooster...die wérkt bij brandweer 24 uurs diensten... Voor de rest aardig oke....niks op tv lekker vroeg tukken XX
Hier ook stress haha! Ik heb dinsdag eens getest, maar dat was natuurlijk veeel te vroeg, maar mijn vriend was jarig dus ik dacht ach wie weet haha, maar wit haha! Dat kon eigenlijk ook niet anders want heb volgens mij vorige week maandag de 10e pas mijn eisprong gehad. Nu heb ik nog maar 1 test liggen dus ga heel hard mijn best doen om tot maandag te wachten... pff zal zwaar worden haha. Verder vooral 's avonds wat steekjes en raar gevoel in onderbuik, ook 's avonds snel het zuur en wat pijnlijke borsten vooral aan de zijkant.... Maar ja of het wat zegt geen idee, afwachten dus.. Ben nu wel minder zeker dat het niet raak is dan de vorige keer, toen na eisprong helemaal geen klachten.... @mamenzo:Succes en plezier met klussen haha @el en ior pff irritant he dat wachten
@Maartje; Nou dat ik zwanger was had ik ook pijn aan de zijkant van mijn borsten Wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven.. Spannend he, ben erg benieuwd.
@el, nee, het is dikke drama hier. Pfff. Word gek van mezelf. Heb heeeeeel veel testdrang, en ben Heel erg aant opletten op mijn lichaam. Net op toilet bijvoorbeeld, had Ik een hoop slijm in mijn broekje. Dus wat doen je dan? (Naast verschonen) juist, google. Haha.
ik wil ook testen, baal nu dat ik er nog maar 1 heb liggen anders had ik vandaag nog wel getest denk ik haha. Maar wil nu wachten haha
Hahahaha, ik heb er ook nog maar 1 Och ja, hopen op een mooie 2e streep dan heb je een erg mooi kerstacadeautje
Meiden, wat een testdrang! O,o, o... Maak jezelf niet gek he? Van een vmk wordt je helemaal niet blij, ik zou echt alle testjes wegdoen en wachten tot NOD. Bij mij werkte het alleen als ik geen testjes in huis had, anders kon ik me niet inhouden, dus ik zorgde gewoon geen testen te hebben. Maar twee keer overtijd geweest, waarvan één keer zwanger, dus het scheelde mij een hoop stress én geld... Maar goed, doe vooral wat goed voelt voor jezelf, maar laat je niet gek maken. Sterkte met wachten! Hier ook nog steeds op wachtbankje, maar dan anders, nog steeds Hcg in mn lijf. Hoe irritant!! Verdwijnt echt maar heeel langzaam. Baal ervan, maar tis niet anders. @ pijn zijkant borsten, dat ik heb ik juist altijd nadat mijn ei is gesprongen, daardoor weet ik het (achteraf). Hoop voor jullie natuurlijk dat het ergens anders op duidt.
Ik heb nog drie testen.... wie wil??? Hahaha Ik hoop er 7 januari maar een nodig te hebben... Succes op de wachtbankjes....oh dat duurt dan zo lang...
@hier 2 testen. Hihi. Hoop ze zo lang mogelijk Ik het laatje te laten liggen eerst. Iedereen succes op de bank.
Ik heb er hier nog 5 haha , had vast een voorraadje ingeslagen. Ik zit waarschijnlijk nog steeds niet op het wachtbankje.. Had 18e een mooie posi ovu test met buikpijn die avond maar mijn tempertauur is nog steeds laag dus ik heb denk ik toch nog geen ei gehad. Heeeel misschien had ik hem gister maar dan moet met temperatuur morgen echt hoger zijn dan nu (heb even getest als ik hem voorruit invul). Dus we zijn hier nog druk bezig. Vorige maand in de eerste ronde na de mk heb ik zeker een ei gehad want voor mijn ongi was die mooi hoog zoals die altijd is na mijn ei. Ben zo ongeduldigg dat merken jullie al haha Groetjess
21 dec- liefsvanmama - 2e ronde na vroege miskraam - 2e kindje 23 dec- Maartje78 (34)- 2e ronde na ma - 2e kindje 28 dec? - Ior (29) - 2e ronde na mk - 1e kindje 30 dec - El1983 (29)- (3e ronde na mk)- 1e kindje 31 dec - Lauraa98 (23) - (2e ronde na 2e mk) - 3e kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje 4 jan - Lappie (37) - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 8 jan - Wendy86, 1e ronde na mk - 1e kindje 7 jan- mamenzo (34) -2e ronde na mk- 2e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 9 aug - Inneminne (28) - 2e echo 2 januari - 1e kindje (2e ronde na mk) 12 aug - PCOmama (30)- 2e echo 21 december - 2e kindje, 1e ronde na mk
Nou hmm hoef niet meer te testen, ben net ongi geworden :x Ach ja kan ik lekker aan de drank met kerst en oud en nieuw haha! Nu dus cyclus van 30 dagen dus oke ook mooi! Ik ga voor het nieuwe jaar!!!! Succes iedereen op het wachtbankje!! Ik kan weer naar de onderkant van de bovenste lijst met 21 januari mijn nod
NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 21 dec- liefsvanmama - 2e ronde na vroege miskraam - 2e kindje 28 dec? - Ior (29) - 2e ronde na mk - 1e kindje 30 dec - El1983 (29)- (3e ronde na mk)- 1e kindje 31 dec - Lauraa98 (23) - (2e ronde na 2e mk) - 3e kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje 4 jan - Lappie (37) - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 7 jan- mamenzo (34) -2e ronde na mk- 2e kindje 8 jan - Wendy86, 1e ronde na mk - 1e kindje 21 jan- Maartje78 (34)- 3e ronde na ma - 2e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 9 aug - Inneminne (28) - 1e echo 17 december - 1e kindje (2e ronde na mk) 12 aug - PCOmama (30)- 2e echo 21 december - 2e kindje, 1e ronde na mk __________________
Ha Maartje, wat pak je het goed op. Duurde het lang voordat je de vorige keer zwanger was? Toch balen meid, ondanks de drankjes met de feestdagen... Liever een feestbeebje gehad natuurlijk..! Duim met je mee voor een vruchtbaar 2013!