Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    miffy, mijn vruchtzakje was nog behoorlijk klein, dus ik heb het niet opgemerkt en waarschijnlijk zat het gewoon bij mijn vuil maandverband... ik had een leeg vruchtzakje hé..

Hm, wij wachten niet echt om opnieuw te starten, we doen het gewoon op ons gemakje, ik wil mij er niet teveel op fixeren...
    sterkte en neem je tijd hé

2. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Zo best aardig gekletst hier.

Zeester, MomOf2, Miffy77 en Senna82 Allemaal sterkte en welkom!

Ik had express niet voor cytotec gekozen omdat ik niet wou wachten tot het zou komen (ik rijd veel paard en ook wedstrijd, en leek me ook erg lastig in een witte broek, kreeg er al helemaal vreemde beelden van in mijn hoofd :$, en toen wilde ik er zo snel mogelijk vanaf zijn. Ik mocht gelukkig meteen de dag erna komen voor curretage)en ook wel vanwege de slechte ervaringen hier.
    Ik ben wel blij dat we voor een curretage gegaan zijn viel mij erg mee en ook het bloedverlies erna was bij mij minimaal. De eerste dagen bijna niets en daarna een dag of 5 vooral wat bruinverlies. Nu bijna niets meer! Curretage was 19 okt toen zou ik 10 weken zwanger zijn.

Gisteren voor het eerst weer gevreeën vond het toch op een of andere manier best even spannend . Mijn gyn had ook gezegd als ik niet meer bloedde dat ik alles weer mocht doen. We zijn er niet super hard mee bezig we zien wel.

Hopelijk hebben we inderdaad allemaal weer snel een cyclus en het liefst gewoon zwangerschapsklachten!!

3. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    ja hé, 't is echt te hopen dat we binnenkort weer positief zijn ;)
    want ik ben hier echt lastig door mijn minimenstruatie.. blijf het belachelijk vinden...
    Ben mijn eigen aan het uitlachen, ofwel is mijn lijf mij aan het uitlachen...
    Soit, we proberen er de humor van in te zien ;)
    en voorlopig zet ik een banner waarbij ik dit als menstruatie beschouw...
    bon, ik ga beetje muziek spelen ;)

4. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    We zijn weer een dag verder.
    Lichamelijk gaat het wel goed.
    Nog wel last van bloedverlies en af en toe een pijntje.
    Is dit normaal?
    Mentaal vind ik het toch behoorlijk pittig.
    Denk ook wel dat het tijd nodig heeft...
    Hoe gaan jullie hier mee om?

5. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Senna, mijn bloedverlies duurde meer dan een week, dus het is best normaal dat het even duurt.
    En het verwerken is met ups en downs... heel wisselend. Ik kijk al terug richting toekomst... maar ongeduld en de traagheid van tijd...
    ja dat is geen goede combinatie bij mij...
    Veel praten heeft me ook geholpen... praten met vriendinnen en zo...
    Sterkte !

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag ladies, daar was ik weer...was even weer druk met het opstarten van mijn werk...ik was circa 2 weken uit de running...de eerste ivm de mK en de tweede ivm vakantie...dus jah...en ik ben zelfstandige dus uhhh dan ruimt niemand mijn werk op hoor ;)

Mijn cyclus lijkt dezelfde kant weer op te gaan dus mogelijk deze week mijn eisprong ergens...we zien wel hoe het gaat lopen, maar zal blij zijn als ik mijn ongi dan weer heb zodat ik weet waar ik daadwerkelijk aan toe ben ondanks mijn PCOS...We zullen zien..

Hoe is het met de andere dames?

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Pcomama, lekkere vakantie gehad?

Met mij gaat het redelijk. Heb het hoofdstuk mk wel een plekje kunnen geven en wil nu verder gaan.
    Alleen al vanaf het weekend behoorlijk buikkrampen,misselijk en erg moe. Na 3 testen (allemaal negatief) weet ik het eff niet meer. Het voelt als ongesteldsheidspijn maar het lijkt niet door te zetten, moest ook nu eigenlijk ongesteld zijn als ik mijn oude cyclus aan hou.

8. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    hmm misschien ook innesteling ? en afwachten, maar ik vind dat ook héél moeilijk !!
    Heb je je ei gehad, denk je ?
    xxx

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ben vandaag ongesteld geworden

10. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    @ Senna: Sterkte! Bloedverlies kan wel even aanhouden. (week of zelfs 2) Denk dat er over praten wel helpt. Moet wel zeggen dat ik er zelf vrij nuchter in sta.

@ Miffy: Ook ik heb nog steeds last van bloedverlies en gevoelige baarmoeder na cytotec. Heb contact gehad met de gyn over mijn gevoelige baarmoeder, blijkt normaal te zijn. Bloedverlies kan ook nog een week of zelfs 2 aanhouden. Herken je gevoel wel van er klaar mee zijn. Had ook al 2 week bloedverlies voor de cytotec.

Wij gaan gewoon weer door. Willen ook heel graag een 3e. We gaan in ieder gebal niks doen om het te voorkomen. ;)

11. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

12. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    El1983 Jammer maar wel fijn dat je nu weet dat het allemaal weer op gang is gekomen!

Over bloedverlies hier niet veel gehad 2 dgn voor curretage een beetje en een weekje na maar ook niet veel. Wel nog steeds bruinverlies maar ook niet veel.
    Vandaag heb ik wel een test gedaan omdat ik wilde weten of ik nog hcg in mijn lijf had en nee geen streep, hoe blij kun je zijn met geen streep haha! Dus ben benieuwd of het bij mij ook weer snel op gang is!

Inneminne: Toch wel spannend!! Wanneer wil je gaan testen of wacht je het nog af?

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi meiden,

Vandaag had ik mijn eerste echo bij 9 weken. Helaas was ons kindje met 6,3 weken al overleden. :(
    Ik zou mij dus graag bij jullie aansluiten. PCO-mama, ik ken jou van de bevallingslijst 1-15 juni, hoe is het nu met je?
    En ook voor de andere meiden: erg vervelend dat jullie dit is overkomen. Fijn dat je hier er zo goed over kunt praten met lotgenoten.

Hier nog geen klachten, nergens last van, geen bloedverlies, geen krampen, niets... het slechte bericht was dan ook best een verrassing voor ons.
    Op vrijdag 9 november heb ik een curettage gepland staan, morgen een gesprek met de anesthesist. Eigenlijk hoop ik dat mijn lichaam het voor die tijd vanzelf nog afstoot. Zit niet heel erg te wachten eigenlijk op die curettage...

Wel vreemd hoor dat het kindje al bijna drie weken niet meer leeft en dat mijn lichaam dat gewoon nog 'niet doorheeft'.
    Het is nog best erg onwerkelijk allemaal... het ergste moet ook nog komen... de aankomende week/weken.

Ik lees hier dat er meerdere van jullie eigenlijk heel snel weer voor een nieuwe zwangerschap gaan. Mijn gynaecoloog adviseerde mij om na de curettage twee cyclussen af te wachten alvorens weer te beginnen. Ik vind dat eigenlijk best lang. Dan zitten we alweer half januari ofzo dat we pas weer mogen beginnen. Ik snap, alles op zijn tijd hoor... maar het klinkt nog zo ver weg...

14. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Sterkte Lappie.

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Lappie, veel sterkte aankomende tijd.

Dikke knuffel

16. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Hey Lappie, sterkte hoor... 2 cyclussen vind ik best lang... misschien gewoon 1e ongie afwachten ?
    Dag Maartje, ik ben nog steeds in twijfel; ofwel is dit mijn ongie, ofwel iets anders, ofwel gewoon verlies voor mijn ongie... ik had dat vroeger ook... misschien moet een goeie ongie nog doorbreken...
    dus ik heb geen idee...
    Denk dat ik gewoon ga afwachten, mijn man zei dat mijn tepels niet gezwollen of zo waren (had hij de vorige keer gemerkt)... dus ja...
    Misschien doe ik eind volgende week eens een testje, om zeker te zijn ;)
    El, hmm wel goed dat je nu ongie bent of niet ? Wil je me laten weten hoe het bij jou doorzet? Zoals jouw vertrouwde ongie of eerder zwaarder, lichter... korter, langer... dan kunnen we vergelijken ;)
    xxx

17. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Is goed ;) ik bericht je er wel over ok? ;)

18. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Goed plan :)

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Lappie neeee!!! :(:(:( Hier wordt ik verdrietig van! Dikke knuffel voor jou meid!

wat betreft het 'wachten' ik denk dat je dat voor jezelf het beste kan beslissen. Jij voelt je goed/of niet goed en het gaat denk ik ook meer hoe je dit verwerkt....als jij denkt ik kan er weer voor gaan moet je dat gewoon weer doen!!

Hey verdorie dit was nou niet het bericht wat ik had willen lezen meid....

20. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Pfff... mindere dag vandaag. Weer kramp en verlies nog meer stolsels... Loop weer steeds heen en weer naar het toilet. Ben er zo ontzettend klaar mee! Ben nu in totaal bijna 3 week onderweg :x En ook nog wachten tot volgende vrijdag voor de controle echo. :(

Zo ff stoom afblazen.

Deel Deze Pagina