NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 21 dec- liefsvanmama - 2e ronde na vroege miskraam - 2e kindje 28 dec? - Ior (29) - 2e ronde na mk - 1e kindje 30 dec - El1983 (29)- (3e ronde na mk)- 1e kindje 31 dec - Lauraa98 (23) - (2e ronde na 2e mk) - 3e kindje 3 jan - Lappie (37) - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje 7 jan- mamenzo (34) -2e ronde na mk- 2e kindje 8 jan - Wendy86, 1e ronde na mk - 1e kindje 21 jan- Maartje78 (34)- 3e ronde na ma - 2e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 9 aug - Inneminne (28) - 1e echo 17 december - 1e kindje (2e ronde na mk) 12 aug - PCOmama (30)- 2e echo 21 december - 2e kindje, 1e ronde na mk
Ik heb alleen even mijn nod een dag voor voren gehaald aangezien mijn eisprong een dag eerder kwam. Een fijne dag iedereen!!
Thanx allemaal! Wat een super lieve reacties allemaal, dat doet me echt heel goed!!! De vorige keren was ik snel zwanger 1e keer de 3e ronde na stoppen 15 jaar pil, de 2e keer de 2e ronde na 3,5 jr mirena. Maar baalde nu wel heb nog nooit symptomen gehad terwijl ik niet zwanger was en nu dus wel grrr. Maar ja ach, mijn vriend vond het niet ze erg, haha, want als ik zwanger ben heb ik een stuk minder zin om te klussen. Hihi! Ach ik mag dus zeker niet klagen, maar dit is wel voor het eerst dat ik er meer mee bezig ben na de ma. De 1e en 2e keer ging ik ervan uit dat het lang zou gaan duren (bij mijn moeder en zus beide 1 en 2 jaar voordat het raak was) maar doordat het toen zo snel ging en de laatste keer natuurlijk wel snel maar niet goed afliep wil ik nu misschien weer te veel. Ben er nu veel meer mee bezig pff. Maar ga nu proberen even te chillen....
Maartje, knuffel hoor... Anderen, u in houden hé met testen. Al moet ik zwijgen want ik wou in november ook steeds testen ik ken het gevoel... 't Is nogal druk geweest afgelopen week, was enorm moe... heb tot 11u geslapen en zit nog steeds in pyjama, haha ! Hier, soms ben ik in de twijfel en bang dat er nog iets misloopt... mijn maag stabiliseert zich wel, al kan ik nog steeds geen grote porties eten... Intussen drink ik al meer dan een week geen koffie meer... 't is niet dat ik het niet kan ruiken, maar op bepaalde dag gewoon geen koffie meer genomen.. voila... Hm straks ingrediënten kopen voor mijn kerstkoekjes en misschien ook wat kadootjes... al regent het hier wel... is minder leuk, maar ja. Wat zijn jullie plannen, dit weekend? x
Vanavond een heerlijk diner bij de mijn schoonouders. Daarna verder rustig aan doen, met kerst moet ik werken
Hier lijkt ein-de-lijk iets te gebeuren, krijg iets gevoelige borsten... Ze waren de hele tijd nog 'relaxed', maar dat verandert dus iets, missch komt eisprong eraan of issie net geweest. Straks maar ff zwangerschapstest, week geleden nog dik positief, hopelijk nu wit! We klussen niet heel gepland, maar wel ongeveer om de dag, dus we zien het wel deze maand.
Ik hou me nog kranig, nog niet getest. Heb het vanmorgen nog met vriendlief over gehad, hij wil niet dat ik de 31e ga testen ( 30/31 zou dan mijn ongi dag zijn) hij wil dat ik op oudjaars avond nog eff lekker geniet van mijn avond en drankjes, heeft hij wel een punt in natuurlijk. Heb nu namelijk ook al 2 dagen weer van die real life dromen, echt niet grappig meer. Anyway fingers crossed en duimduim, ook voor jou Jettos
Zo jettos hou jij zo lang dat hcg in je lijf..dat is vreemd... Maar goed je best blijven doen met de klus als je lichaam anders is.. En El... Je vriend heeft gelijk...of misschien is 24 uur ook een mooie tijd om te testen met vuurwerk...heerlijk mooi nieuws altijd welkom En maartje idd de wens na een miskraam lijkt nog groter...ik denk ook wel ns ben ik er niet teveel mee bezig....??? Nou de klus is hier gister begonnen...flinke planning.. We hebben de kerst rustig....eerste kerst lekker thuis en de tweede naar de dchoonouders...lekker smullen. Van mij mogen de zwangerschapskilos vanaf dan gaan komen...kijk ik in sept wel weer verder.. En hoe is het met liefsvanmama...die is in de spannende tijd!!
He maartje balen dat je ongesteld ben geworden. Maarja als je dan niet zwanger ben is het beter om snel ongi te zijn want dan ben je sneller weer bij je volgende klusperiode. Hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt meid. Liefsvanmama idd spannend je nod is al geweest. Maar zolang je niet ongesteld bent geworden maak je nog kans dus ik ga voor je duimen. Hier 5 dagen na me positieve ovutest en eindelijk is mijn temp in een steile lijn gestegen. Maakte me al zorgen dat ik miss een maandje zou slaan maar heb nu zeker me ei gehad weet alleen niet wanneer die is geweest. We hebben elke dag geklust dus we hebben onze kansen wel goed benut deze maand. Nu dus ongeduldig op het wachtbankje en zowiezo test ik 31 dec als ik me tot dan kan inhouden haha groetjes
Hallo allemaal, Op 2 december ben ik begonnen met temperaturen en heb nu voor het eerst een 'rood kruis'. Zo spannend, ben nu 3dpo. Ik ga 1 januari testen... duimen duimen duimen. Aan onze inzet kan het in ieder geval niet liggen! Flink ons best gedaan.
Nou, gister getest en lichte streep op zwangerschapstest, dus gaat zeker de goede kant op! Duurt idd lang, mamenzo, gyn zei dat het wel tot 4 weken kan duren. Zit nu 3,5 week na mk. Straks maar ff ovulatietesten, kijken wat daar uit komt. Laura, 5 dagen na posi test dus pas ei... Zo zie je maar, zo'n test zegt ook niet alles. Fijn dat je 'm toch nog hebt gespot! Nu aftellen... Goed, El, dat je nog niet hebt getest. Met nega zwangerschapstest nieuwe jaar beginnen in missch ook niet zo leuk..., toch? Lappie, spannend hoor! Fijn dat je goed hebt geklust rond je eisprong. Meiden, spannende 2 weekjes worden het voor veel. Duimdumduimduimen maar!! Ior, bijna testen. Heb je al idee of je zwanger bent? Signaaltjes? Lfs
Ior, ik duim voor je ! Had zelf ook niet veel symptomen, enkel dat ik droog bleef en dus geen weekje van tevoren verlies had... Ik hoop het echt voor je ! xxx
Mijn nod was gister, maar dat is altijd een gok. Ik heb geen goede cyclus. Dit is een gemiddelde, berekend door mijn telefoon. Maar ik hoop zo rond de kerst eigenlijk wel mee te weten... (maar das over 2 dagen al) Jettos, bij mij duurde het ook lang voordat mijn test negatef was/
Lieve Dames. Ik wil jullie hele fijne kerstdagen en een gezond en liefdvol en gelukkig nieuwjaar. Ik hoop dat we met z'nallen volgend jaar een mooi frummeltje in ons dragen die we gezond op de wereld zetten Een hele dikke virtuele knuffel
Hetzelfde el en ook voor alle dames. Volgend jaar hebben we hopelijk allemaal meer geluk. Het is hier druk dus heb even weinig tijd om te zp-en haha. Morgen naar me schoonmoeder met de kids en in de avond met mijn moeder uit eten in het zorghotel en woensdag naar me vader met de kids. En dan moeten we nog een plekje vinden voor ons eigen kerstfeestje met de kids maar dat komt vast goed. fijne dagenn iedereen! xxxx
Lieverds, geniet van deze mooie dagen, en hopend op een mooi vruchtbaar en gezond jaar in 2013!!! Knuffel!